E ovako da pocenemo od pocetka sto bi se reklo ovako je moja Honda izgledala kad sam je kupio :




Motor u njoj je bio d14a1 dualcarb

Posle kupovine sam je oterao na servis kod pileta koji mi je naplatio bezobraznih 450 eura(za te pare sam mogao stranca da kupim), da mi je samo znati za sta posto su neman i cale isli po auto. Posle toga sam otisao na servis karburatora pa opet kod pileta i tako u krug da bi na kraju konstatovali da moji karburatori ne mogu da se poprave i da mi trebaju drugi(jos 100-150 evra na tu zezanciju ), da bi majstor pile konstatovao da je auto vozila zena i da je on ugusen pa ga treba malo razraditi. Sacekao sam da prodje zima i posto auto i dalje nije radio kako ja hocu otisao opet kod majstora za karburatore on ih je nastelovao i tad je izmerena potrosnja od oko 8.3 litre na 100 km i auto je super isao.
U medjuvremenu su nabavljene felne enkei 14” magnezijum, momo volan sa glavom za 4gen civic, zatim su ofarbane stopke i felne(farbanje je odradio neman, peskiranje mita, a za kupovinu i transport felni i volana su zasluzni badly i vocko), ja sam kupio desni retrovizor koj je faliio i crveni deo izmedju stopki.






Bilo je u planu da se ofarbaju branici da se spusti auto, ali tu je bilo par malera i iskrsla je kombinacija za d16y2 motor, tj glavu motora, e ovako glavu sam uzeo od decka po nickom maxxer, usisnu granu mi je doneo tomo iz hr na honda skupu, 4-2-1 grana je uzeta od slavoljuba, komplet instalacija I pumpa za gorivo uzeti od hondaholica, metalni dihtung glave uzet u cbc shopu, rezervoar komp (zdyne) I jos neke sitnice uzete od mugena i kupljen dynamax lonac.Naravno bilo je tu iznedju jod milion sitnica npr sajla gasa, kuciste termostata, al ko ce to sve popamtiti







Sve u svemu proces konverzije u minime je traja 15ak dana zbog raznih komplikacija, prvo je instalcija koju sam uzeo bila za 2 dizne umesto za 4, pa smo isli do mirka u banatsko novo selo da kopamo po instalacijama, pa onda pumpa za gorivo nije valjala te je stavljena privremena pumpa od subarua turbo dok hondaholic ne donese drugu, a oko samo razvodnika mugen se zezao nedelju dana i na kraju od 3 ili 4 razvodnika sklopio 1.
E sad koliko sam stvarno dobio ne znam jer dyno ne radi nadam se da ce proraditi, al da auto ide bolje ide ostale su jos neke sitnice da se srede al to cemo polako ima vremena.




Motor u njoj je bio d14a1 dualcarb

Posle kupovine sam je oterao na servis kod pileta koji mi je naplatio bezobraznih 450 eura(za te pare sam mogao stranca da kupim), da mi je samo znati za sta posto su neman i cale isli po auto. Posle toga sam otisao na servis karburatora pa opet kod pileta i tako u krug da bi na kraju konstatovali da moji karburatori ne mogu da se poprave i da mi trebaju drugi(jos 100-150 evra na tu zezanciju ), da bi majstor pile konstatovao da je auto vozila zena i da je on ugusen pa ga treba malo razraditi. Sacekao sam da prodje zima i posto auto i dalje nije radio kako ja hocu otisao opet kod majstora za karburatore on ih je nastelovao i tad je izmerena potrosnja od oko 8.3 litre na 100 km i auto je super isao.
U medjuvremenu su nabavljene felne enkei 14” magnezijum, momo volan sa glavom za 4gen civic, zatim su ofarbane stopke i felne(farbanje je odradio neman, peskiranje mita, a za kupovinu i transport felni i volana su zasluzni badly i vocko), ja sam kupio desni retrovizor koj je faliio i crveni deo izmedju stopki.






Bilo je u planu da se ofarbaju branici da se spusti auto, ali tu je bilo par malera i iskrsla je kombinacija za d16y2 motor, tj glavu motora, e ovako glavu sam uzeo od decka po nickom maxxer, usisnu granu mi je doneo tomo iz hr na honda skupu, 4-2-1 grana je uzeta od slavoljuba, komplet instalacija I pumpa za gorivo uzeti od hondaholica, metalni dihtung glave uzet u cbc shopu, rezervoar komp (zdyne) I jos neke sitnice uzete od mugena i kupljen dynamax lonac.Naravno bilo je tu iznedju jod milion sitnica npr sajla gasa, kuciste termostata, al ko ce to sve popamtiti







Sve u svemu proces konverzije u minime je traja 15ak dana zbog raznih komplikacija, prvo je instalcija koju sam uzeo bila za 2 dizne umesto za 4, pa smo isli do mirka u banatsko novo selo da kopamo po instalacijama, pa onda pumpa za gorivo nije valjala te je stavljena privremena pumpa od subarua turbo dok hondaholic ne donese drugu, a oko samo razvodnika mugen se zezao nedelju dana i na kraju od 3 ili 4 razvodnika sklopio 1.
E sad koliko sam stvarno dobio ne znam jer dyno ne radi nadam se da ce proraditi, al da auto ide bolje ide ostale su jos neke sitnice da se srede al to cemo polako ima vremena.
Comment