@stnebojsa i marsI : ne gine vam da skidate kontrolnu tablu, ali sto se mora nije tesko.
Mazda 323F BG, 1.6i '91
Collapse
X
-
Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91
Pozdrav Mazdohisti!
Evo mene opet posle duzeg vremena. Pre dva dana sam oterao auto kod majstora da mi promeni plocice i paknove. Uzeo sam u Nisu delove, plocice su akebono 1900 din., a paknovi kashiyama 2000din. nadam se da su ok?! Medjutim desi mali maler, promasio sam sirinu paknova, uzeo sam sire 36mm, a moji su na 26mm, tako da moram da ih menjam. Interesuje me vasa iskustva sa ovim delovima vezanim za kocioni sistem? Da li je neko koristio ove delove i kako su se pokazali? Cuo sam da su ferodo najbolji?
Comment
-
-
Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91
Posle promene paknova i plocica primecujem da auto ne ide u leru onako kao pre, kao da ga nesto pomalo koci. I primetio sam da se dobosi greju vise nego obicno.Logicno da to jos uvek nije leglo kako treba. Medjutim,mene zanima da li to mora da bude tako i posle koliko vremena(kilometara) bi trebalo da to bude sve ok
Comment
-
-
Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91
Znam da ne bi trebalo da ima nikakve veze jedno sa drugim, ali kod mene je upravo taj problem. Znaci, imam osecaj da auto ne ide kao pre, tj. kao da nesto koci, i kad je u brzini i u leru. E sad, kapiram da zato sto je sve ovo novo verovatno nije jos uvek sve "leglo" kako treba. Napominjem da diskovi i dobosi nisu obradjivani a cuo sam da to trba da se odradi kada se menjaju plocice i paknovi, pa mozda u tom grmu lezi zec
Comment
-
-
Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91
ako su diskovi krivi, nije kocio onda ni pre promene plocica kako treba. ako su neravni, nema veze, plocice ce da se istrose prema diskovima, i lecice dobro, samo ce trebati malo vise vremena. proveri rucnu kocnicu, uglavnom to hoce da zeza, jer je debljina plocica/pakni veca, pa je moguce da je onda rucna stegnuta.
Comment
-

Comment