Mazda 323F BG, 1.6i '91

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • amavrenski
    CBC Senator XXL
    • 08.08.2008
    • 306
    • Zrenjanin

    #31
    @stnebojsa i marsI : ne gine vam da skidate kontrolnu tablu, ali sto se mora nije tesko.

    Comment

    • MaRe_
      CBC Senator
      • 20.02.2008
      • 248
      • Nish/SRBIJA

      #32
      Pa da, vec skidaju mogu i cajgere da promene a mozda i osvetljenje sata

      MAZDA KLUB SRBIJA

      Comment

      • amavrenski
        CBC Senator XXL
        • 08.08.2008
        • 306
        • Zrenjanin

        #33
        eto jos jedan ralog da skidaju kontr. tablu. imam ja jedno pitanje u vezi toga>
        da li kad menjate boju osvetljenja table, menjate i osvetljenje ostalih instrumenata, mislim na boju tastera, boju klizaca za toplo hladno itd.?

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          #34
          Naravno, ne vozim VW da mi svaka lampica bude druge boje

          Comment

          • amavrenski
            CBC Senator XXL
            • 08.08.2008
            • 306
            • Zrenjanin

            #35
            video sam svi slikaju instrument tablu, a niko ostali deo eneterijera. pa mi bilo malo cudno, a uvek me je zanimalo kako sve to celokupno izgleda. i meni je logicno da sve bude u istoj nijansi, boji.

            Comment

            • stnebojsa
              CBC Član
              • 05.09.2008
              • 24
              • Pirot

              #36
              Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

              Pozdrav Mazdohisti!
              Evo mene opet posle duzeg vremena. Pre dva dana sam oterao auto kod majstora da mi promeni plocice i paknove. Uzeo sam u Nisu delove, plocice su akebono 1900 din., a paknovi kashiyama 2000din. nadam se da su ok?! Medjutim desi mali maler, promasio sam sirinu paknova, uzeo sam sire 36mm, a moji su na 26mm, tako da moram da ih menjam. Interesuje me vasa iskustva sa ovim delovima vezanim za kocioni sistem? Da li je neko koristio ove delove i kako su se pokazali? Cuo sam da su ferodo najbolji?

              Comment

              • Vocko
                CBC Senator XXL
                • 25.04.2005
                • 4556
                • nBGd

                #37
                Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                Za BJ sasiju Ferodo plocice su mnogo tvrde, pa pored toga sto skripe, trose i brze diskove.
                Kashiyama je bolja od Akebona, ako me secanje dobro sluzi.

                Comment

                • milannik
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2004
                  • 1455
                  • Niš

                  #38
                  Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                  Ma paknove mozus i slobodno da zalepis, meni lepnjeni voze vec 40 000
                  Naravno, ako imas dobrog majstora...

                  Comment

                  • stnebojsa
                    CBC Član
                    • 05.09.2008
                    • 24
                    • Pirot

                    #39
                    Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                    Posle promene paknova i plocica primecujem da auto ne ide u leru onako kao pre, kao da ga nesto pomalo koci. I primetio sam da se dobosi greju vise nego obicno.Logicno da to jos uvek nije leglo kako treba. Medjutim,mene zanima da li to mora da bude tako i posle koliko vremena(kilometara) bi trebalo da to bude sve ok

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #40
                      Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                      Kakve veze plocice i paknovi imaju sa lerom?
                      Sto se grejanja tice, cekaj nekih 200-300km, pa on da proveri.

                      Comment

                      • JNC
                        CBC Senator XXL
                        • 19.12.2006
                        • 1332
                        • Beograd

                        #41
                        Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                        MIsli kad ga pusti da se sam kotrlja

                        Comment

                        • stnebojsa
                          CBC Član
                          • 05.09.2008
                          • 24
                          • Pirot

                          #42
                          Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                          Znam da ne bi trebalo da ima nikakve veze jedno sa drugim, ali kod mene je upravo taj problem. Znaci, imam osecaj da auto ne ide kao pre, tj. kao da nesto koci, i kad je u brzini i u leru. E sad, kapiram da zato sto je sve ovo novo verovatno nije jos uvek sve "leglo" kako treba. Napominjem da diskovi i dobosi nisu obradjivani a cuo sam da to trba da se odradi kada se menjaju plocice i paknovi, pa mozda u tom grmu lezi zec

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd

                            #43
                            Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                            Pa trebalo ih je proveriti u svakom slucaju. Ako su prethodne plocice bile dobre, verovatno nisu pokrivile diskove, ali dobose je svakako trebalo proveriti, posto je to stavka koju svi zapostavljaju.

                            Comment

                            • amavrenski
                              CBC Senator XXL
                              • 08.08.2008
                              • 306
                              • Zrenjanin

                              #44
                              Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                              ako su diskovi krivi, nije kocio onda ni pre promene plocica kako treba. ako su neravni, nema veze, plocice ce da se istrose prema diskovima, i lecice dobro, samo ce trebati malo vise vremena. proveri rucnu kocnicu, uglavnom to hoce da zeza, jer je debljina plocica/pakni veca, pa je moguce da je onda rucna stegnuta.

                              Comment

                              • mali86
                                CBC Početnik
                                • 16.03.2009
                                • 3
                                • Nis

                                #45
                                Re: Mazda 323F BG, 1.6i '91

                                Ako moze pomoc oko seme instalacije bobine i razvodnika kod ovog modela.
                                Problem je u tome sto nema varnice.
                                Ako je neko vec imao slican problem ,molio bih ga za savet.
                                Hitno je,hvala unapred!!

                                Comment

                                Working...
                                X