koja ti je kompresija sad? napisao si "ispod 9". Ja bih to spustio na 8 ako planiras neki ozbiljniji pritisak, a sa ovim delovima mozes da teras i 2bar tako da bi bilo steta da te kompresija ogranici. Postavi neki cilj da bi znao sta radis. Ako juris snagu idi i na 7-7.5 kompresiju, ali onda zaboravi na off-boost performance.
Koji dihtung ti stize?
Koji ces engine management da koristis? Dizne? Hoces sam da mapiras ili ces da kupis chip predvidjen za ove modifikacije?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
kompresija ce biti oko 8.6.1 ili 8.7.1 sto mislim da je ok za sada , cilj imam ali se menja dosta jer sam ogranicen delovima i novcem, kada bude prestao da bude dnevni auto tada ce se ici na nake ozbiljnije snage ovako je granica nekih 300ks(klipovi trpe 250hp po cilindru)
dihtung stize mls metalni cometic
engine management za pocetak neki osnovni turbo edit kao sto je Gumetina radio, kasnije Hondata ili tako nesto tj vec verovatno na leto.... dizne su mi dovoljne 450cc za pocetak videcu na dalje (najverovatnije sa mitcubusija nekog ili sl...)
Comment