Evo kako je izgledala kad je kupljena, friško polakirana:

Redtop motor, donji dio presložen, sa glavom koja miješa ulje
No, nabavljena je nova glava i upicanjena:

Muzika:

Dakle, Ove dvije kutije sa lijeve strane je komponentni sustav od CDT audia, ES-620. Skoro pa 7" bas-srednjetonac od kevlara u kombinaciji sa 28mm visokotoncem bi trebali lijepo raditi... pogotovo kada se visokotonci postave u optimalnu poziciju za slušanje, a ne na standardno mjesto u calibri koje se nalazi pomaknuto previše straga, skoro pa na trećini vratiju. Sami zvučnici su me ugodno iznenadili... za početak, dvije kutije, jedna za kickove, druga za skretnice i visokotonce. Same skretnice odaju kvalitetu izrade (SQ kondenzatori, zavojnice motane na zračnoj jezgri), dok par review-a pogledanih na netu govore o kvaliteti zvuka istih. Na kraju, novi dođu 700-900 baksa... pa i trebaju svirati u toj klasi kako treba.
ono s desne strane slike je set kablova od 35 kvadrata... da ne usfali struje 

Ovako izgleda već malčice ljepše...

A krenusmo i u rastavljanje stvari pod haubom, da i to područje dovedemo čim je više moguće u red

Nabavljena plastična cijev za vodu koja ide sa stražnje strane motora. Stara je imala 3 izvoda, tj. jedan viška, pa smo uspjeli nabaviti odgovarajuću sa 2 izvoda zahvaljujući Željku Pavičiću

Tko bi rekao da će moja stara posuda za vodu još dok sam imao 1.8 motor u vectri biti još od koristi
. Ova desno koja je bila pod haubom je krpana na jednom izvodu, pa ju je sigurnije zamijeniti.

Airbox od kađe... to nam ne treba

Pa smo prionuli rastavljanju i vađenju kompletnih prednjih stakala radi zatamnjivanja... ovo su ostaci staroga audio sistema lol (inače, to je alpine zvučnik
)
Pimpanje u procesu...


Nakon toga smo se pozabavili sa jednim dijelom ICE instalacije, montiranje zvučnika na adaptere za vrata.

Da ne usfali struje
Montiranje stakala... (nisam ništa pio, majke mi...)
I kako to sve skupa izgleda na okupu...

Još par slika... po danu.

... a u našem dvorištu je calibra stalno u dobrom društvu... evo još jednog primjerka elegancije

Novi prednji branik, friško polakiran sa original mrežicama & stuff...

Malo smo se potrudili i doveli lampe malo više u crtu nego što su bile prije.
A kad smo već skinuli farove, napravili smo ih malo drugačijima, i usput osvježili reflektor dugih koji je bio potrošen

Ahzo.... skidanje glave motora...

Čišćenje i poliranje hidropodizača... svih 16
(Maja je ovdje prste ostavila
... no ima ona još iznenađenja, samo su na njenom fotiću slike)

Nova glava na mjestu. Hidropodizači također. Ono čega nema na slikama jest da su postavljene i bregaste na glavu, te stavljen zubčasti remen i motor postavljen u fazu. Čekamo još novi ventildekl jer je stari puknut na jednome mjestu, a ne da nam se zalijevati sve sa diht masom, mora biti tip-top!

Nabavljeno je i nešto što će zasad ići na policu... hint:
Još jedan update što se tiče muzike... ESX Signum 4100, 4x100W RMS-a, veliko i vrlo ulašteno pojačalo

Ispolirana je i klapna gasa i dio usisne grane, te je uklonjen "balast" koji inače stoji na klapni u****.

Denso Iridium svjećice:

Složio, provjerio, pa provjerio još jednom i klik... aku prazan
. Pri ruci nam je bio jedan sitniji (vidi zadnju sliku
), a kad smo stavili dobar aku, kresnula je od prve
. Hidropodizači se ne čuju čak ni kad je hladna, rade perfektno. Nakon paljenja zategnuo dvije šelne gdje je voda kapala i sad je sve tip-top... No, evo slikica... 

Na Grobniku se cali mogla vidjeti na štandu moje firme, http://www.dajfolije.com . Ehm, da... i registrirana je u međuvremenu 8)

Pa, dok sam bio na službenom putu u Nizozemskoj, posjetili smo M-tech i donijeli par stvarčica:

Powercap (najnovija verzija, direkt crijevo u usis ide bez ikakvih prepreka), PU ležišta za mjenjačku polugicu, buksne za kugle mjenjača, short-shifter i novi lajtunzi za hladnjak ulja
CDT audio sistemi ugrađeni... zasad samo jedna slika, poslije stavim i poziciju tvintera
I Kenwood 8027 je sjeo na mjesto... prava oldschool pila, takve stvari Kenwood više ne radi

lak nekako čudno izgleda, zna li netko lijeka?

Da vas ne mučim:

Je li se tko sjeća onih origigi felgi s prvih slika? E, pa na njih smo navukli Goodyear UG7+ tako da se možemo i po snijegu voziti


Efekti primjenjenog carnauba voska nakon tri pranja i noćne kiše...

Još jedan update... kupljen JBL P1222

400W RMS-a, 2+2 ohma, plus-one membrana, kevlar-impregnirana papirnata membrana... izgleda stvarno ogromno u odnosu na ostale 12" subove koje sam dosada vidio. I težak je 15-ak kila
Dok nema ničeg bitnijeg, promjenjeno je i osvjetljenje tablice...


Auspuh je promijenjen. Srednji lonac nije imao skoro pa ništa u sebi preostaloga, a na prednjem gibljivom zglobu (koji je, usput, bio prenizak) je puštao van... također, nakon spajanja 2 u 1 kod ispušne grane je bila figa koja je smanjivala promjer auspuha na samom kraju ispušne grane. Napravljen je novi auspuh od spajanja 2-u-1 pa do stražnjeg lonca koji je ostao isti. Na mjesto katalizatora su stavljene flanđe tako da se katalizator može zamijeniti sa malim protočnim loncem
. Kompletan auspuh je od inoxa. Cijeli posao je obavljen u subotnje jutro kod Lastovčića u manje od 2 sata. Evo par slika akcije 
Finalni uradak... sada auspuh izgleda kao dio auta jer je stari bio malo niži, za par centimetara. Umjesto zgloba je postavljena flexi cijev. Auspuh je u vožnji tih i vrlo ugodan, nema onog ružnog brenčanja, a u leru ugodno brunda. Sada cali urla samo kad se stisne, zbog glive pod haubom

E sad... navratili smo i u dobar zvuk, a zašto? Prvog dana kad je calibra kupljena u mom pokušaju odšarafljivanja antene mi je u ruci ostao cijeli komad plastike koji služi kao baza antene i šprice za stražnje staklo lol ... U dobrom zvuku sam našao prikladnu shark antenu za koju smatram da će se dobro uklopiti na calibrin krov, te ima dovoljno mjesta da se umontira i šprica na zadnji kraj.

I za sam kraj... par beautyshootsa sa Bille.

Hopla... dva dana nismo vozili Calibru.... zašto? Bila je u Auto-timu na ugradnji Landirenzo plinskog sustava. Pošto u cali zbog rezervara ispod gepeka ne može ići toroidna boca na mjesto rezervne gume, stavljena je 60 litarska klasična boca. Velika je, no osigurava veću autonomiju, a gepeka još uvijek ima dovoljno. Calibra ionako nije vozilo za prijevoz tereta
. Motor na plin radi odlično, ne osjeti se gubitak snage. Jedina stvar koju treba obaviti je premjestiti comp plina na zgodniju lokaciju jer zbog ogromnog akumulatora majstor nije mogao ugraditi isti na uobičajeno mjesto. No, riješit će se...

Indikator je uz pomoć dremela uklopljen u panel lijevo od volana...

Sad se vozimo jeftino... a bome jednako kao i na benzin
Naravno, veliki respect Auto-Timu na brzoj i profi ugradnji !
To bi bilo sve zasad, vjerujem da ste umrli čitajući
Tipkam kad bu nešto novo...





Redtop motor, donji dio presložen, sa glavom koja miješa ulje

No, nabavljena je nova glava i upicanjena:



Muzika:

Dakle, Ove dvije kutije sa lijeve strane je komponentni sustav od CDT audia, ES-620. Skoro pa 7" bas-srednjetonac od kevlara u kombinaciji sa 28mm visokotoncem bi trebali lijepo raditi... pogotovo kada se visokotonci postave u optimalnu poziciju za slušanje, a ne na standardno mjesto u calibri koje se nalazi pomaknuto previše straga, skoro pa na trećini vratiju. Sami zvučnici su me ugodno iznenadili... za početak, dvije kutije, jedna za kickove, druga za skretnice i visokotonce. Same skretnice odaju kvalitetu izrade (SQ kondenzatori, zavojnice motane na zračnoj jezgri), dok par review-a pogledanih na netu govore o kvaliteti zvuka istih. Na kraju, novi dođu 700-900 baksa... pa i trebaju svirati u toj klasi kako treba.



Ovako izgleda već malčice ljepše...


A krenusmo i u rastavljanje stvari pod haubom, da i to područje dovedemo čim je više moguće u red


Nabavljena plastična cijev za vodu koja ide sa stražnje strane motora. Stara je imala 3 izvoda, tj. jedan viška, pa smo uspjeli nabaviti odgovarajuću sa 2 izvoda zahvaljujući Željku Pavičiću


Tko bi rekao da će moja stara posuda za vodu još dok sam imao 1.8 motor u vectri biti još od koristi


Airbox od kađe... to nam ne treba


Pa smo prionuli rastavljanju i vađenju kompletnih prednjih stakala radi zatamnjivanja... ovo su ostaci staroga audio sistema lol (inače, to je alpine zvučnik


Pimpanje u procesu...








Nakon toga smo se pozabavili sa jednim dijelom ICE instalacije, montiranje zvučnika na adaptere za vrata.


Da ne usfali struje


Montiranje stakala... (nisam ništa pio, majke mi...)






I kako to sve skupa izgleda na okupu...




Još par slika... po danu.




... a u našem dvorištu je calibra stalno u dobrom društvu... evo još jednog primjerka elegancije


Novi prednji branik, friško polakiran sa original mrežicama & stuff...

Malo smo se potrudili i doveli lampe malo više u crtu nego što su bile prije.
A kad smo već skinuli farove, napravili smo ih malo drugačijima, i usput osvježili reflektor dugih koji je bio potrošen



Ahzo.... skidanje glave motora...





Čišćenje i poliranje hidropodizača... svih 16






Nova glava na mjestu. Hidropodizači također. Ono čega nema na slikama jest da su postavljene i bregaste na glavu, te stavljen zubčasti remen i motor postavljen u fazu. Čekamo još novi ventildekl jer je stari puknut na jednome mjestu, a ne da nam se zalijevati sve sa diht masom, mora biti tip-top!


Nabavljeno je i nešto što će zasad ići na policu... hint:

Još jedan update što se tiče muzike... ESX Signum 4100, 4x100W RMS-a, veliko i vrlo ulašteno pojačalo


Ispolirana je i klapna gasa i dio usisne grane, te je uklonjen "balast" koji inače stoji na klapni u****.


Denso Iridium svjećice:

Složio, provjerio, pa provjerio još jednom i klik... aku prazan








Na Grobniku se cali mogla vidjeti na štandu moje firme, http://www.dajfolije.com . Ehm, da... i registrirana je u međuvremenu 8)



Pa, dok sam bio na službenom putu u Nizozemskoj, posjetili smo M-tech i donijeli par stvarčica:


Powercap (najnovija verzija, direkt crijevo u usis ide bez ikakvih prepreka), PU ležišta za mjenjačku polugicu, buksne za kugle mjenjača, short-shifter i novi lajtunzi za hladnjak ulja
CDT audio sistemi ugrađeni... zasad samo jedna slika, poslije stavim i poziciju tvintera


I Kenwood 8027 je sjeo na mjesto... prava oldschool pila, takve stvari Kenwood više ne radi


lak nekako čudno izgleda, zna li netko lijeka?



Da vas ne mučim:

Je li se tko sjeća onih origigi felgi s prvih slika? E, pa na njih smo navukli Goodyear UG7+ tako da se možemo i po snijegu voziti




Efekti primjenjenog carnauba voska nakon tri pranja i noćne kiše...



Još jedan update... kupljen JBL P1222

400W RMS-a, 2+2 ohma, plus-one membrana, kevlar-impregnirana papirnata membrana... izgleda stvarno ogromno u odnosu na ostale 12" subove koje sam dosada vidio. I težak je 15-ak kila
Dok nema ničeg bitnijeg, promjenjeno je i osvjetljenje tablice...


Auspuh je promijenjen. Srednji lonac nije imao skoro pa ništa u sebi preostaloga, a na prednjem gibljivom zglobu (koji je, usput, bio prenizak) je puštao van... također, nakon spajanja 2 u 1 kod ispušne grane je bila figa koja je smanjivala promjer auspuha na samom kraju ispušne grane. Napravljen je novi auspuh od spajanja 2-u-1 pa do stražnjeg lonca koji je ostao isti. Na mjesto katalizatora su stavljene flanđe tako da se katalizator može zamijeniti sa malim protočnim loncem














Finalni uradak... sada auspuh izgleda kao dio auta jer je stari bio malo niži, za par centimetara. Umjesto zgloba je postavljena flexi cijev. Auspuh je u vožnji tih i vrlo ugodan, nema onog ružnog brenčanja, a u leru ugodno brunda. Sada cali urla samo kad se stisne, zbog glive pod haubom


E sad... navratili smo i u dobar zvuk, a zašto? Prvog dana kad je calibra kupljena u mom pokušaju odšarafljivanja antene mi je u ruci ostao cijeli komad plastike koji služi kao baza antene i šprice za stražnje staklo lol ... U dobrom zvuku sam našao prikladnu shark antenu za koju smatram da će se dobro uklopiti na calibrin krov, te ima dovoljno mjesta da se umontira i šprica na zadnji kraj.

I za sam kraj... par beautyshootsa sa Bille.






Hopla... dva dana nismo vozili Calibru.... zašto? Bila je u Auto-timu na ugradnji Landirenzo plinskog sustava. Pošto u cali zbog rezervara ispod gepeka ne može ići toroidna boca na mjesto rezervne gume, stavljena je 60 litarska klasična boca. Velika je, no osigurava veću autonomiju, a gepeka još uvijek ima dovoljno. Calibra ionako nije vozilo za prijevoz tereta




Indikator je uz pomoć dremela uklopljen u panel lijevo od volana...


Sad se vozimo jeftino... a bome jednako kao i na benzin

Naravno, veliki respect Auto-Timu na brzoj i profi ugradnji !
To bi bilo sve zasad, vjerujem da ste umrli čitajući


Comment