To se zove ljubav prema alfi!Neko bi posle svega batalio sve a ti si je sredio jos bolje!
P.S.Imam odstampane bele cajgere na samolepljivoj foliji pa ako ti pasu resicemo
Svaka cast na upornosti i trudu. Bas volim da vidim ovako slike kako napreduje ka sve boljem i boljem. Jedno pitanje samo. Ako je vatra gorela pod haubom, da li su se neki metalni delovi karoserije iskrivili? Da li gvozdje izgubi na cvrstoci na visokoj temperaturi, da li je dovoljno skinuti rdju i ofarbati? Ili u ovom slucaju vatra nije bila velika?
Protiv-požarni lim na Alfici je odigrao glavnu ulogu kao i staloženost i logika moje drage supruge kojoj se zapalila u vožnji.
Požar je trajao nekih 10-12min. dok nisu stigli vatrogasci.
Supruga nije poslušala savet pojedinaca da otvori haubu i to je bila glavna stvar da se požar ne raspamsa. Čak su i neki niži plastični i gumeni delovi ostali ne taknuti.
Naravno šteta je bila velika ali ništa što se ne može uraditi.
Lim je sigurno bio "termički obrađaen" ali vitalne deove koji su bili najizloženiji odnosno koji su imali najviše kiseonika (hauba, krila i sl.) su zamenjeni. Mislim da je ipak sve Ok. Osim toga naslagao sam ja tu popriličan broj adekvatnih slojeva. Daleko više od fabrički propisanog.
Ipak je ovo auto koji planiram da vozim!
Da da moje strucno misljenje je ne otvarati haubu nikako vec ako imate pp aparat ugasiti sa donje strane ili ako morate da otvorite haubu da bi gasili sa gornje strane otvoriti je minimalno A i nije lose da imamo pp aparat u kolima!!!
Da ne idemo u off ali iz prakse i mog iskustva dva kg praha je dovoljno da se ugasi svaki pocetni pozar na autu veruj mi ti aparati su veoma efikasni u trenutku gase plamen sa malom kolicinom praha!
Sto se klime tice kad si slozio cela kola klima je macji kasalj za tebe samo polako!
A i mi smo tu da pomognemo
Jesi li razmisljao da otvoris servis za ugradnju klima uredjaja u 33-ke ,
a mogo bi i neki manji servis , vec si je apsolvirao kez ,
malo sale nije na odmet , samo napred .
Comment