BMW E30 325i by Tokyo...
Collapse
X
-
Re: BMW E30 325i by Tokyo...
Ne treba mu pozadi, bmw ima metalnu plocu iza zadnjeg naslona, pa mu i to nesto znaci.
Ne mozes da udjes u prtljaznik kroz kabinu, ali je ipak malo cvrsci.
Comment
-
-
-
Re: BMW E30 325i by Tokyo...
Slike posle pranja.
Nije se mnogo spustio, mozda nekih 30-35mm milimetara napred i 20-25mm nazad, ali je neverovatno tvrd, bukvalno kao karting. . .
To i nije bas pametno za ove nase puteve ali sta da se radi..
Izgleda da su ovi weitecovi amortizeri stvarno dobra stvar, lezi kao pegla, daleko mi je teze da mu izbacim goozu sad!!!
Jedna stvar mi nije jasna, ove crvene ( prednje ) opruge su krace citavih 70mm a on se spustio upola manje od toga, da li je moguce da su opruge toliko tvrdje??
Ili i tvrdoca amortizera malo utice na to??
Comment
-
-
Re: BMW E30 325i by Tokyo...
Nema veze koliko su krace od fabrichkih... od tvrdoce zavisi koliko ce se spustiti.
Onaj eibach pro kit shto sam ja uzeo je isto kraci oko 7 cm od fabrichkih kada ih uporedish.
A auto mi je legao 3 cm bash kao shto bi i trebalo.
Btw pogledaj moj post kad sam ja stavio opruge, ista reakcijaKarting... dvodimenzionalna vozhnja
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
Comment
-
-
Re: BMW E30 325i by Tokyo...
Originally posted by TOKYOSlike posle pranja.
To i nije bas pametno za ove nase puteve ali sta da se radi..
Ili i tvrdoca amortizera malo utice na to??
Comment
-
-
Re: BMW E30 325i by Tokyo...
@Vocko
Ma fali jos 100 kg enterijera...
Videcemo??
@Player
Pero..., ovo nije tvrdo, ovo je trkacki tvrdo!!!!
Videces kad dodjes za BG...
@75ts
Pa de si ti sisooo, nema te trista godina...
Ide li Honduraca???
elem..
Evo je razlika i jedna preliminarna fotografija u sklopu sa starom....
Comment
-
Comment