2 cv na plin a bogami i na 2 tochka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • krki
    CBC Član
    • 28.03.2005
    • 16
    • Vrbas

    2 cv na plin a bogami i na 2 tochka

    Ubacio sam plin u Dijanu, milina od voznje 200 din 100 km. ko kaze da moze manje laze. Glavna fora "nas" Citrojenasha je : Nikad sretan zakasnijo nie. Pozdrav od Krkija iz Vrbasa. PS. zashto ne mogu da uchestvujem u 2 cv forumu? kako da poshaljem fotku motocikla 2 cv?
  • cuore sportivo
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2005
    • 954
    • Bezanijska Kosa
    • Alfa Romeo 147 1.6

    #2
    Pozdrav i dobrodosao

    Na 2CV mozes da ucestvujes samo kada zatrazis od moderatora pristup.

    Slike podizes ovde(malo potrazi po forumu ) http://imageshack.us/

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #3
      Krki, sad mozhesh slobodno da kazhesh kako ti auto troshi k'o upaljach.

      Dobro nam doshao i chekam(o) slike!
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Plin na vazduhom hladjenom motoru???


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #5
          E bre dobro primeti Uros...
          Kako ti grejes taj Gas Krki(pre nego sto udje u motor)??
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • @lix
            CBC Senator XXL
            • 17.12.2004
            • 875
            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

            #6
            Ja isto to planiram za moju Dijanu, a za vas ostale resenje je sledece:
            oko izduvne grane se namota bakarna zica sa vodom koja kruzi do isparivaca i stvar je resena.




            nadam se da je malo jasnije.
            Naravno ovo nije jedino resenje moguce je koristiti i ulje iz motora za grejanje ispraivaca ali te slike nemam. Jedva cekam da krki posalje slike da vidim kakvu je bocu i gde stavio

            Zdravo da si krki, i dobro nam dosao
            Što više za što manje

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              da ali, nije samo cevni izmenjivac toplote dovoljan, jer se voda mora i pokretati necim da kruzi kroz isparivac inace je bakarna zica beskorisna.

              a na slici koliko vidim se nalazi i elektricna pumpa za vodu, bas za tu svrhu.

              nego, pitanje je da li uopste i treba posebno grejanje isparivaca s bozirom da su to veoma slabasni motori, malog protoka gasa, da su prakticno bez grejanja pa nisu pogodni za zimsku upotrebu a leti ionako nije toliki problem sa grejanjem gasa (kada je mali protok).


              mozda gresim, ali ja bih prvo probao isparivac bez grejanja pa ako ne radi dodao izmenjivac toplote na neki od opisanih nacina.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • @lix
                CBC Senator XXL
                • 17.12.2004
                • 875
                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                #8
                Da, da naravno da ima pumpa, ljudi su prvo probali bez, ali prirodno strujanje vode nije bilo doboljno. Verovatno si brick u pravu kad kazes da moze i bez grejanja ali radi se o tome sto ovi ljudi voze 2CV i zimi i leti. Za tu priliku (u pravu si i sto se tice toplote u salonu) koriste se specijalni grejaci na bezin ili u ovom slucaju na plin a ima ih i na el. energiju
                Što više za što manje

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  A sta mislite o isparivacu i boci za skutere? Oni uzimaju gasnu fazu plina direktno iz rezervoara. Predvidjeni su za male snage. IvanT ce nam reci da li su dovoljno jaki...


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by IvanT
                    Rezoervoari koje LOVATO koristi za skutere i motorcikle su od 5-10l i smeshtaju se ispod sedishta. Cena kita sa takvim rezervoarom i reduktorom do 25 kW snage je oko 180E.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Dobro reshenje sa cevkom kroz koju kruzi voda, naravno sa jednom pumpicom, ali reduktori za skutere i vanbrodske motore su josh bolja stvar s obzirom da koriste samo gasnu fazu i ne treba im "grejanje".
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Jedini problem koji ja vidim je zapremina boce. Da li postoje takve boce vece od 10 litara?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          zapravo nije boca od 10 litara vec 10kg, a to je oko 18 litara, preciznije 17,5 stane pri punjenju zbog sigurnosti.

                          a ima i boca od 33kg, to dodje nekih 55 litara sto i nije lose. u stvari neka bude 50 litara uz dozu sigurnosti da se ne puni do vrha.

                          inace je najmanja boca po nasem standardu nekih 3kg (ona mala, za kamping upotrebu najcesce koriscena) koliko se secam. nisam odavno zagledao sta pise na njoj.

                          boca je prava portabl, mislim lagana za prenos.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Da brick u pravu si ali ako se radi o kuhinjskim bocama. Ovo su zapremine u litrima za boce koje koriste multiventil iz kojeg izlazi gasna faze (multiventil namontiran na 0/90` na najvishoj tachci boce)

                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • @lix
                              CBC Senator XXL
                              • 17.12.2004
                              • 875
                              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                              #15
                              Bas me zanima kako je krki uradio ovo. KRKI!!!!
                              Što više za što manje

                              Comment

                              Working...
                              X