Honda Civic Vti
Collapse
X
-
Pa ovo su 16' i to Borbetove,ali to je samo posudjeno od prijatelja, jer sad trenutno kupujem nove gume i to Yokohama Parada Spec II 205/40 16'.Ja imam 16'-ice OZ-ove, odnosno zovu se OZ Exlusive.Kasnije ću uslikati auto i stim felgama pa ćete onda vidjeti kako mu one stoje.Po meni su mi OZ-ove felge puno ljepše i puno bolje pasu na ovaj auto,ali o ukusima ne treba raspravljati.Samo ću ih morati prefarbati u bijelo,to mi je odlicna kombinacija na crnom autu.Auto je inace 92' godiste i za tu godinu izgleda jako dobro i ocuvano.Kakvih sam sve Hondi vidio,ova je super.Ako vas stogod zanima slobodno pitajte,ako znam,ja cu vam odgovoriti.Pozdrav!
Comment
-
-
Da li si probao vti(1996-2001),ili si se,mozda,trkao s njom?Koja je brza?Po fabrickim podacima,ova novija je malo sporija,ali mi nije jasno zasto,jer je tezina priblizna.Da je menjac duzi,onda bi Vmax bila veca,a kod nje je i ubrzanje i brzina losija(8,0 prema 7,3 i 207 prema 215).Ili su to,samo,fabricki podaci a,u praksi,i jedna i druga zakucavaju preko 230km/h....?
1991.civic 1.6i 16V
2001.accord 2.0i 16V VTEC
Comment
-
-
Evo za mitros-a odgovorve koje sam pitao kazu da bolje ide stariji model,ovaj kao moj,a ja nisam probao novu pa neznam,ali tvornički podaci ne lazu jer su testiranja izvrsena sa jako puno automobila pa je tek onda stavljeno kolika su ubrzanja V-max,potrosnja i slicno.
E sad za Lukasa: nije nista ubacivano unutra,vec je to original Vti sa 160 ks,motor B16A2 i to je slagan u Japanu u Suzuki,to su ti ona slova na sasiji JHMEG6 (Japan Honda Motors, EG-oznaka karoserije i 6- oznaka masine, odnosno motora koji se u nju ugradjuje).Sjedala su original sportska od Vti-a i diskovi su takodjer sportski od Vti-a.Kasnije cu ubaciti i slike interijera pa ce se onda bolje vidjeti kako izgleda iznutra.E sad,zanima me da li bi mi mogao premjeriti promjer cijevi od katalizatora do zadnjeg lonca na svom autu,da li je 45 ili 50 mm.Ne mogu nigdje naci koliki je standardni promjer od Honde Vti.A sto se tice ubrzanja sta ti znaci da 7,3 nece ici,da ide vise od toga ili manje,jer ja sam mjerio i ispada 7,5 i to sa celavim gumama pa sam vise vrtio dok nisam krenuo kako spada,to znaci da je moguce 7,3 pa cak i ispod sa jako dobrim gumama koje mogu da izdrze start iz 7000 o/min,jer jedino tako mozes izvuci maksimum jer joj je najveci okretni moment na 7000,a snaga na 7600.Usput zanima me koliko si najbrze vozio auto jer ja sam vozio najvise 220 i jos bi 10 km/h sigurno navukao,samo ove gume 205/45 16' ga ubijaju.
Pozdrav!
Comment
-
-
Pa ovako nisam još video VTI 5 gen. sa takvim sjedezom kao sto ti imas sa dvije šipke za naslonjač glave ali ču sačekati da uslikas iz nutra pa ču ti reči.A 7.3s do 100km/h je jako predobar rezultat budi siguran a i ja sam nasao u nekim revijama to ali nije tačan posto sam jih dosta sreo a drug je imao crnu istu kao ti stavit ču sliku poslje i motro joj je prešao 400.000 brez generalneto je bilo pravo čudo e sad avspuh mislim da je 50 premer nisam siguran moram sutra pogledat u podrum jer imam orginal još kod kuče
Ja sam natero svoju 6 gen. preko 230km/h ali nemam dokumentirano pa ne vazi ima sliku sa 230km/h ako nije kraj mojih slika gdje su mi i druge o mojoj hondi
A sad imam več drugu opet 6 gen.a mala tajna na dragu probaj da startas sa 5000rpm i napravit češ najbolje vreme a sa 7000 je previse
I evo slike od drugove honde da vidis kakav mora biti sjedez orginal od VTI 5 gen. samo neznam koliko če se dobro vidjeti ta sjedez ima samo jedan nosač za naslonjač za glavu po tom su poznate
Pozdrav kolega nadam se da če mo se sresti negdje u Hrvatskoj na nekom dragu da još koju prebacimo
Edit 012: Ne citiraj post iznad.
Comment
-
-
E bash istu ovakvu (a moze i 1.6i 16v dohc ) ja jurim da kupim(cim prodam BMW-a)!!
Jel moze neko da mi kaze koja je realna cena za dobru i ocuvanu ovde po Srbiji,92-94 godiste i na sta treba da se obrati paznja pri kupovini?Posto je ova generacija dosta retka u nas
I da li neko zna nekoga ko prodaje a da je auto u ok stanju?
Prethodna generacija ima na sve strane da se kupi,ali on mi je ipak suvise kockast i retro.Mada su motori prakticno isti,jel da?EI9, EJ9, EK9......
Comment
-
-
Peta generacija je što se motora tiče odličan izbor.Kao eventualni problem neki testovi navode koroziju na elementima donjeg trapa što je kod 6 gen. rešeno!Obrati pažnju da auto nije ranije bio havarisan jer u tom slučaju korozija napada.Inače lim na Hondama 5 gen. je dobro zaštićen i još uvek na njemu nema korozije.Cena takve hondice bi trebala da bude oko 3500-4000E, ako je u zaista ok stanju!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Ja sam kupio auto prije 8 mjeseci i platio sam ga 5500? i jos registracija 500?,znaci 6000? me je naisao u Hrvatskoj i to sam cekao da auto izadje u oglasniku 8 mjeseci jer nijedan nije bio na prodaju.Ta generacija Honde je jako rijetka kod nas,a jos da je i u dobru stanju to je jos rijedje.
Evo za Lukasa nesto: Vidio sam par Vti-a sa takvim sjedalima kao sto ima moja,a vidio sam i 75 KS Hondu original za americko trziste sa koznim sjedalima koja imaju jednu sipku za naslon za glavu,tako da najvjerojatnije postoji vise verzija i tipova unutrasnjosti.Auto sad po satu ima oko 150 tisuca km,ali kladim se da ih ima stvarnih oko 250 tisuca,pa nije cudno sto je taj presao 400 tisuca bez generalne,ja sam u Hondinom servisu cuo da te masine prelaze i 500 tisuca bez generalke,sve je stvar u ulju i vodi i da nema teranja na hladno to ga ubije momentalno.Pozdrav!
Comment
-
Comment