Evo nakon visevremenskog odlaganja odlucih da vam predstavim svoj{porodicni} automobil
Radi se o jednom primerku Audi-ja 80 B3 1.6D proizvedenog davne 1987 god. Dakle radi se o prvim serijama isporuke na stranom trzistu.
Kuplen pre skoro 12 godina od neke vlasnice
u Republici Srpskoj.
Tadasnje stanje : Predjenih 90 000km , Maksimalno ocuvan ,sa servisnom knjigom{bolje reci knjizicom
}, stranih registarskih tablica i cenom od oko 15 000 tadasnjih DEM.... Nazalost slike iz tog perioda nemogu trenutno da pronadjem

Sada u sluzbi porodice ima predjenih oko 217 000 km.
Od opreme sa tadasnjeg spiska koja se danas moze navesti su : CB , Alarm uredjaj - koji je skinut , i kuka za vucu koja zbog dobro konstruisane i cvrste šasije moze nositi sa propisanih 1500kg
.
Auto poseduje Metalic Bllau boji za koje je vlasnik mogao dobiti samo na zahtev . Interesantna je cinjenica da je ovaj Audi prilikom kupovine jos uvek posedovao garanciju na veoma pouzdanu pocinkovanu karoeriju{sto je samim tim obuhvatala i boju}.
Ispod haube se nalazi cuveni 1.6D
motor pogonjen na naftu .
Citajuci recicete da sam izostavio slovo T
ali se ovde zapravo radi o NAJslabijoj verziji ovog modela sa atmosverskim DIESEL motorom i snagom od oko 40 + KW
.
Interesantna cinenica je to da je ovaj model poizveden u nevelikoj kolicini primeraka, jer je motor gledajuci od neke strozije perspektive previse opterecen za karoseriju. Masa praznog vozila iznosi nesto vise od 1200kg a to znaci da na 1ks ide skoro 20,6 kg
sto je u nekom pogledu veoma veoma mnogo
.
Ali ipak.
Iako gledajuci statisticke podake ovaj automobil kratko receno nepouzdan
u svkodnevom upotrebi se to toliko ne manifestuje .
Istina je to da od 0-100 potrebno 18 sek , da preticanje na magistralnom putu zahteva nesto cescu upotrebu menjaca ali auto manje vise daje sasvim dovoljno potencijala prosecnom vozacu .Pre svega mislim na svog oca koji spada u vrsti vozaca penzionerskog nacina voznje
.
No ipak razlog ovakvog dugog prisustva u porodici je njegova pouzdanost.Auto uopste ne trazi mnogo, cak bih rekao da je malo.
-Mehanicki je prilicno dobar.
-Cena za odrzavanje jednog ovakvog Audi-ja je stvarno toliko niska da nize ne moze biti .
-Potrosnja i sa obzirom na optrecenost motora retko kad prelazi 6.5L obicnog D2.
Evo malo slika:





Slike su malo starije .Soryy za zadnje 2 .
Tokom eksploatacije svih ovih 12godina nije bilo velikih kvarova.
2 put bio udaran pozadi u jednom slucaju od strane jednog pijanog a u drugom od strane jednog neopreznog vozaca.Korozije za ovih 21 godina postojanja uopste nema .
Motor nikada nije otvaran - odrzava odlicnu kompresiju ne trosi veliku kolicinu ulja ako se vodi racuna da se sipa samo ono ulje koje je predvidjeno za DIESEL motore stare generacije {na to retko ko obraca paznju}.
BOSCH pumpa i dizne su u redu mada zbog kvaliteta naseg goriva uskoro ce se ici na remont a{ultrazvucno pranje} to preporucujem svima.
Imam mnogo momenata provedenih sa ovim automobilom i veoma sam vezan , prodavati ga necu ni ubuduce jer kao sto se vidi auto je u porodici prisustvuje vec dugi vremenski period.
Jos malo
.









-Izvinjavam se zbog mozda malo cudnog ugla snimanja ovih fotografija.
-Motorni prostor je sada sredjen{nije sada ovakav kao na slik.}
-Auto zadnjih 3 meseca sedi u garazi na selu tako da nemam novije slike.
Izvinjavam se moderatorima zbog velicine posta.


Radi se o jednom primerku Audi-ja 80 B3 1.6D proizvedenog davne 1987 god. Dakle radi se o prvim serijama isporuke na stranom trzistu.
Kuplen pre skoro 12 godina od neke vlasnice

Tadasnje stanje : Predjenih 90 000km , Maksimalno ocuvan ,sa servisnom knjigom{bolje reci knjizicom



Sada u sluzbi porodice ima predjenih oko 217 000 km.
Od opreme sa tadasnjeg spiska koja se danas moze navesti su : CB , Alarm uredjaj - koji je skinut , i kuka za vucu koja zbog dobro konstruisane i cvrste šasije moze nositi sa propisanih 1500kg

Auto poseduje Metalic Bllau boji za koje je vlasnik mogao dobiti samo na zahtev . Interesantna je cinjenica da je ovaj Audi prilikom kupovine jos uvek posedovao garanciju na veoma pouzdanu pocinkovanu karoeriju{sto je samim tim obuhvatala i boju}.
Ispod haube se nalazi cuveni 1.6D

Citajuci recicete da sam izostavio slovo T


Interesantna cinenica je to da je ovaj model poizveden u nevelikoj kolicini primeraka, jer je motor gledajuci od neke strozije perspektive previse opterecen za karoseriju. Masa praznog vozila iznosi nesto vise od 1200kg a to znaci da na 1ks ide skoro 20,6 kg


.
Ali ipak.
Iako gledajuci statisticke podake ovaj automobil kratko receno nepouzdan

Istina je to da od 0-100 potrebno 18 sek , da preticanje na magistralnom putu zahteva nesto cescu upotrebu menjaca ali auto manje vise daje sasvim dovoljno potencijala prosecnom vozacu .Pre svega mislim na svog oca koji spada u vrsti vozaca penzionerskog nacina voznje


No ipak razlog ovakvog dugog prisustva u porodici je njegova pouzdanost.Auto uopste ne trazi mnogo, cak bih rekao da je malo.
-Mehanicki je prilicno dobar.
-Cena za odrzavanje jednog ovakvog Audi-ja je stvarno toliko niska da nize ne moze biti .
-Potrosnja i sa obzirom na optrecenost motora retko kad prelazi 6.5L obicnog D2.
Evo malo slika:







Slike su malo starije .Soryy za zadnje 2 .
Tokom eksploatacije svih ovih 12godina nije bilo velikih kvarova.
2 put bio udaran pozadi u jednom slucaju od strane jednog pijanog a u drugom od strane jednog neopreznog vozaca.Korozije za ovih 21 godina postojanja uopste nema .
Motor nikada nije otvaran - odrzava odlicnu kompresiju ne trosi veliku kolicinu ulja ako se vodi racuna da se sipa samo ono ulje koje je predvidjeno za DIESEL motore stare generacije {na to retko ko obraca paznju}.
BOSCH pumpa i dizne su u redu mada zbog kvaliteta naseg goriva uskoro ce se ici na remont a{ultrazvucno pranje} to preporucujem svima.
Imam mnogo momenata provedenih sa ovim automobilom i veoma sam vezan , prodavati ga necu ni ubuduce jer kao sto se vidi auto je u porodici prisustvuje vec dugi vremenski period.
Jos malo











-Izvinjavam se zbog mozda malo cudnog ugla snimanja ovih fotografija.
-Motorni prostor je sada sredjen{nije sada ovakav kao na slik.}
-Auto zadnjih 3 meseca sedi u garazi na selu tako da nemam novije slike.
Izvinjavam se moderatorima zbog velicine posta.


Comment