Doslo vreme da i ja predstavim omiljenu tonu metala
.
Odaziva se na ime Toyota Corolla GT '85 ali je popularniji pod oznakom sasije - AE86.
Kupljen u Sapcu nakon par meseci potrage u krajnje nezavidnom stanju, od coveka koji ako i zna kako treba odrzavati automobil to nije pokazao za smesnu sumu novca. No, (kako to kaze Jeremy) "some say" da ni toliko nije vredeo. No dobri su papiri za stranca, ako nista drugo
Oglas je izgledao ovako:

Jedva sam ga doterao do BG, naravno sa tablicama ali bez vazece registracije. Auto je isao jedva jer je motor radio lose i neravnomerno, a usput je uspeo da otkaze i glavni cilindar kvacila. Kasnije je ustanovljeno da je razvodna ruka pukla, pored jos mnogo stvari naravno
Super je smrdeo pa je odmah rastavljen i proluftan i to je izgledalo ovako:

Tu se lepo moze videti koliko ga je nacela rdja.
Brzo je rastavljen, uvidelo se gde je bio cukan.



Prednji vezni lim je bio skroz slomljen i bilo je popravljane stete na zadnjem vozackom krilu.
Vezni lim, hauba, i suvozacko krilo su zamenjeni polovnim "ko novim"
.
Usledilo je vadjenje motora. Covek rece 400k, nije bas toliko presao, ali je sigurno mnogo
. Kilometar sat je stao 2002ge na 200k, pa cenim da je auto presao izmedju 250 i 300k plafon. No, generalna mu ne gine pa to i nema neke veze 

Sa sve menjacem naravno

Vrlo brzo je 4AGE zavrsio u cosku. I to kako

Nema veze, Wiseco kovani klipovi i ostali vazni sklopovi koje prava generalna sadrzi su takodje bili tu.



Uradjena je "prva specijala", blok, klipovi, lezajevi, radilica... sve.
Dok su se pravi majstori zanimali pravim majstorijama, ja sam se igrao sa skidanjem table, ciscenjem ventilacije ...



Hachi je dobio zastitnu boju, a za to vreme sam ja nalazio farove.

I oni su prosli tretman, na turneju po kuhiji su stigla tri polovicna a izasla dva odlicna prednja fara. Tesko je reci "ko novo" za nesto staro 20+ godina ali svakakao vise nego upotrebljivo.




To be continued

Odaziva se na ime Toyota Corolla GT '85 ali je popularniji pod oznakom sasije - AE86.
Kupljen u Sapcu nakon par meseci potrage u krajnje nezavidnom stanju, od coveka koji ako i zna kako treba odrzavati automobil to nije pokazao za smesnu sumu novca. No, (kako to kaze Jeremy) "some say" da ni toliko nije vredeo. No dobri su papiri za stranca, ako nista drugo

Oglas je izgledao ovako:

Jedva sam ga doterao do BG, naravno sa tablicama ali bez vazece registracije. Auto je isao jedva jer je motor radio lose i neravnomerno, a usput je uspeo da otkaze i glavni cilindar kvacila. Kasnije je ustanovljeno da je razvodna ruka pukla, pored jos mnogo stvari naravno

Super je smrdeo pa je odmah rastavljen i proluftan i to je izgledalo ovako:

Tu se lepo moze videti koliko ga je nacela rdja.
Brzo je rastavljen, uvidelo se gde je bio cukan.



Prednji vezni lim je bio skroz slomljen i bilo je popravljane stete na zadnjem vozackom krilu.
Vezni lim, hauba, i suvozacko krilo su zamenjeni polovnim "ko novim"

Usledilo je vadjenje motora. Covek rece 400k, nije bas toliko presao, ali je sigurno mnogo



Sa sve menjacem naravno

Vrlo brzo je 4AGE zavrsio u cosku. I to kako


Nema veze, Wiseco kovani klipovi i ostali vazni sklopovi koje prava generalna sadrzi su takodje bili tu.



Uradjena je "prva specijala", blok, klipovi, lezajevi, radilica... sve.
Dok su se pravi majstori zanimali pravim majstorijama, ja sam se igrao sa skidanjem table, ciscenjem ventilacije ...



Hachi je dobio zastitnu boju, a za to vreme sam ja nalazio farove.

I oni su prosli tretman, na turneju po kuhiji su stigla tri polovicna a izasla dva odlicna prednja fara. Tesko je reci "ko novo" za nesto staro 20+ godina ali svakakao vise nego upotrebljivo.




To be continued


Comment