Evo i ja da vam predstavim svoja kolica.




Sad za sad je to to, slike su sa telefona pa nisu baš najjasnije, kada uzmem foto aparat slikam još pa kačim slike.
Inače auto je 91 godište, kao što sam napisao u naslovu 1.4i, motor mu je C14NZ. Auto je uvežen 2001 tako da od tada praktično nije ni vožen pošto prethodni vlasnik nema dozvolu.
Planiram ovog leta, samo da skupim malo "vremena", da se bacim na sredjivanje.
Ako neko ima ideja neka javi.




Sad za sad je to to, slike su sa telefona pa nisu baš najjasnije, kada uzmem foto aparat slikam još pa kačim slike.
Inače auto je 91 godište, kao što sam napisao u naslovu 1.4i, motor mu je C14NZ. Auto je uvežen 2001 tako da od tada praktično nije ni vožen pošto prethodni vlasnik nema dozvolu.
Planiram ovog leta, samo da skupim malo "vremena", da se bacim na sredjivanje.
Ako neko ima ideja neka javi.
Ja sam vozio taj motor nepunih 5 godina i bio sam extra zadovoljan. Sa druge strane znam par primeraka od kojih su neki prevalili po 300000 bez otvaranja motora. Sve zavisi na kakav auto covek naleti i kako je do tada bio odrzavan. Ako tih 10l koje spominjes predstavlja potrosnju u gradu onda slobodno izadji na otvoren put i iznenadices se kako malo moze da trosi. Ako se to sto se cuje da zvecka desava samo dok se motor ne zagreje onda najverovatnije nije bregasta u pitanju vec hidro (koji inace nemaju nikakve veze sa vodom) podizaci ventila. Ili je potrebno njihovo ciscenje ili zamena.
Comment