Lista od juce:
1. Łukasz Mazda RX-8 RWD 231KM
2. Michał Audi A3 3.2 AWD 260KM
3. Marcin Alfa Romeo 156GTA FWD 250KM
4. Rafał Ford Shelby Mustang GT500 RWD 500KM
5. Tomasz Nissan 200sx RWD 400KM
6. Piotr Subaru Impreza GT AWD 450KM
7. Miroslav Abarth Grande Punto FWD 155KM
8. Marcin Volvo 940 Turbo RWD 300KM
9. Rafał Ford Mustang RWD 240KM
10. Rafał Ford Shelby GT500 RWD 500KM
11. Adam Mitsubishi Lancer EVO8 AWD 300KM
12. Wiesław Ford Mustang 351 Sportsroof RWD 300KM
13. Jakub Mitsubishi Lancer Ralliart AWD 240KM
14. Bartosz Subaru Impreza STI AWD 340KM
15. Zbigniew Porsche 911 Turbo AWD 420KM
16. Marek Bentley Continental GT AWD 560KM
17. Marek Porsche 911 Turbo AWD 480KM
18. Daniel Mazda MX-5 Supercharged RWD 185KM
19. Piotr Honda S2000 RWD 240KM
20. Witek Ford Mustang RWD 210KM
21. Caterham Polska Caterham Seven RWD 177KM
22. Sylwester Mitsubishi Lancer EVO IX AWD 450KM
23. Zbigniew Chevrolet Corvette C6 RWD 430KM
24. Kamil Mazda MX-5 RWD 120KM
25. abc Scirocco R FWD 265KM
26. Robert BMW M3 e46 RWD 360KM
27. Andrzej Mitsubishi Lancer EVO IX AWD 380KM
28. Piotr Ford Focus FWD 300KM
29. Sławomir Honda S2000 RWD 240KM
30. Marcin Audi S8 AWD 365KM
31. Paweł Audi RS6+ AWD 540KM
32. Michał Mitsubishi Lancer EVO IX AWD 280KM
33. Paweł Ford Mustang RWD 300KM
34. Ryszard Porsche 911 Carrera S RWD 365KM
35. Grzegorz Mitsubishi Lancer EVO IX AWD 350KM
36. Piotr Mitsubishi Lancer EVO IX AWD 400KM
37. Team Auto-Turystyka Mitsubishi Lancer EVO X AWD 350KM
38. Orfeusz BMW 335i M Sport RWD 306KM
39. Dawid Mitsubishi Lancer EVO AWD 350KM
40. Witold Mitsubishi Lancer Evo 666 ADHD AWD 380KM
41. Damian Mitsubishi Lancer EVO AWD 360KM
42. Krzysztof Dodge Viper ACR RWD 600KM
43. Dariusz Mitsubishi Lancer EVO AWD 380KM
Sve je pocelo od probnog kruga gdje se vozi u koloni. Asfalt je UZASNO klizav iako je bio potpuno suh. Na mokrom se navodno vozi kao po ledu... U principu, prilicno spora staza sa mnogo krivina i viraza i dugom uzbrdicom pred ciljem koji se nalazi u sumi. Skoro pa Nordschleife
Prva voznja - vozim manje vise ali sam diskvalifikovan zbog pogresnog prolaska pokraj cunjeva, jbg...
Druga voznja - zanosi me na ukosnici i gubim 2-3s da bih zavrsio sa 2.11.30, brzi sam od AR 156 GTA, dvije MX-5 i S2000
Treca voznja - vozim smirenije sa manje kocenja 2.07.80, vrijeme na nivou RX-8 i S2000
Cetvrta voznja - pun gas na virazu (gledao sam gdje drugi grijese) i spustam na 2.04.90
Peta voznja - vozim skroz opusteno, a uz brdo izlazim na blokadi trece brzine i taman ubodenom cetvrtom i spustam na 2.04.30
Konacni plasman - 26-to mjesto u generalnom poretku i osmo u grupi (2WD do 250KS). U mojoj grupi je bio Caterham, dvije S2000, dvije MX-5, AR 156 GTA, dva Mustanga, RX-8 kao i Scirocco R koji bi trebao da upadne u visu grupu ali je ipak voze u ovj. Auto sponzora, jbg...
S obzirom da sam vozio na cestovinm P-Zero Nero (vecina auta na semi-slick), obicnom benzinu (nisam stigao da natocim V-Power Racing) i fabrickom podesenju (155KS, slabija od mene je bilo jedino jedna MX-5) rezultat je vise nego odlican
Eee, to su male tajne velikih tunera
Stavljena je distancna cjevcica koja udaljuje sondu 2-3cm od izduvnih gasova. Metoda isprobana na mnogim autima i provjereno radi
Comment