He,he
Nego sta ima kod tebe jel si cacko nesto,ajd u cetvrtak da se vidimo kod Miska pa da me provzas u tvojoj zvercici
_________________
Nema nista ubacio sam plin, za cetvrtak dogovoreno pa ti biraj hoces na benzin ili na plin da se vozimo,isti je k....
U prvoj poruci pise da je motor 1.300 ccm, ali nekoliko poruka dalje, kaze se da je hod produzen sa fabrickih 55,5 mm na 63,9 mm, sto onda znaci 1.499 ccm.
Just win to NIJE demantovao.
Ne znam kako za vas, ali za mene, to znaci sledece: na trenutnom stanju moga motora, sa proracunatih 95 KS i izmerenih 85 KS na tockovima, daljih 200 ccm znaci dodatnih 14,7 KS i oko 17 Nm obrtnog momenta, ili tako nekako.
Ne znam gde je to u belom svetu 1,3 isto sto i 1,5?
Just Win je bio sasvim jasan i odredjen - on priznaje samo crtu, a sve sto ja mogu da kazem je da se potpuno slazem sa njim. Medjutim, da bi crta imala ikakvog smisla, valja porediti slicno sa slicnim, inace ce da uleti neko, recimo Vlada iz Novog Sada, sa Yugom u kome cuci Fiat motor od 2 litra, DOHC 16V i preko 185 KS; i sta sada, svi smo jednaki?
Dajte ljudi, ostanimo ozbiljni, pa na bilo kojoj trci bilo gde u svetu ako se ispostavi da imate vise kubika nego sto grupa dozvoljava, instant ste diskvalifikovani i najverovatnije stavljeni na spisak zabrana takmicenja. Koliko znam, jedina "catch-as-catch-can" trka je na gradskim semaforima, tu sve ide, pa kom opanci, kom obojci.
Pa se ja trkam sa likom u BMW 735i, samo sto je on bio cool faca, pa kada me je uhvatio tek na petom semaforu (krenuli smo od N. Groblja Ruzveltovom ka Vuku, uhvatio me je tek kod Vuka), dao mi je palac nagore, a vala, i ja njemu sa zadovoljstvom, svaka cast. Ali, malo je takvih. Da je Yugo u konacnim obliku, sa nekih 124 KS na zamajcu i (nadam se!) nekih 110 KS na tockovima, ne bi me uhvatio nigde sem na otvorenom drumu, jer ce on uvek biti apsolutno brzi (on je elektronski ogranicen na 250 km/h, a Yugo ima dusu da ispusti da postigne i 210 km/h, i uopste nisam siguran da ce moci).
Poenta je, nemam ja nista protiv da stanem na crtu kada ga zavrsim (a moze i sada, onako informativno), ali mislim da ipak svako ko stane na crtu ima pravo da zna makar protiv koga se trka. Kako je odradjeno sto je odradjeno je licna stvar, i to je OK, ali nemojmo pricati 1,3 a u stvari je 1,5.
Ja za svoj motor jasno kazem - on ima 1.300,25 ccm +/- 1 ccm. Ko ne veruje, neka lepo stavi pare na sto da ga otvorimo i premerimo. Ako sam ja u pravu, to ga kosta cenu otvaranja i zatvaranja motora i dve duple espresso kafice za mene dok cekam, a ako se ispostavi da je on u pravu, evo javno kazem da placam penal u iznosu cene otvaranja motora i njemu duplo toliko na ruke, odmah, na licu mesta, bez diskusije.
Comment