Re: AE86 - HachiBaba
To sto nemas sad termostat i nije neko resenje a i cini mi se da uzrok pucanja akuminijumskog kucista vodene pumpe ne bi trebalo da prouzrokuje zaglavljen termostat, pregrevanje motora da, pucanje dihtunga glave takodje ocekivano, ali kuciste vodene pumpe mi nikako nije logicno jer je vrlo kompaktno i ima plus rebra kao ojacanje zbog sila koje deluju od visko ventilatora. Drugo sto mi je u glavi je da ti je lezaj i sama osovina koja je na vodenoj pumpi otisla vremenom (pojeli se lezajevi od kamenca,rdje i sl..) te je pri visokim obrtajima visko po inerciji sevrdao jer ga ti propali lezajevi nisu drzali u idealnoj osi a sa druge strane ga je kais zategao, samim tim i stvarao sile pri visokim obrtajima koje su potrebne da kuciste pukne.
Termostat sluzi da drzi vodu u bloku i glavi dok ne postigne radnu temperaturu, potom se otvara i propusta ugrejanu vodu ka hladnjaku a iz hladnjaka ide prohladjena voda ka motoru i tako se odrzava radna temperatura. U ovom tvom slucaju ti sad nemas to vec ti voda cirkulise non stop a samim tim se motor vrlo sporo( ili nikad) zagreva tj. dostize radnu temperaturu sto u principu nije dobro, a i ako se zagreje za to mu treba dug vremenski interval. Mozda deluje bezbriznije da nece doci do pregrevanja ali zato nece imati ni onu predvidjenu temperaturu za optimalan rad motora, te moze opet doci do nekih posledica ukoliko se stisne gas nedovoljno zagrejanom motoru, pa cak i pucanje nekih delova.
Mislim da je sistem koji ima Snejk jako dobar(i proveren) tako da mozes probati da uradis slicno to i da budes bezbrizan.
To sto nemas sad termostat i nije neko resenje a i cini mi se da uzrok pucanja akuminijumskog kucista vodene pumpe ne bi trebalo da prouzrokuje zaglavljen termostat, pregrevanje motora da, pucanje dihtunga glave takodje ocekivano, ali kuciste vodene pumpe mi nikako nije logicno jer je vrlo kompaktno i ima plus rebra kao ojacanje zbog sila koje deluju od visko ventilatora. Drugo sto mi je u glavi je da ti je lezaj i sama osovina koja je na vodenoj pumpi otisla vremenom (pojeli se lezajevi od kamenca,rdje i sl..) te je pri visokim obrtajima visko po inerciji sevrdao jer ga ti propali lezajevi nisu drzali u idealnoj osi a sa druge strane ga je kais zategao, samim tim i stvarao sile pri visokim obrtajima koje su potrebne da kuciste pukne.
Termostat sluzi da drzi vodu u bloku i glavi dok ne postigne radnu temperaturu, potom se otvara i propusta ugrejanu vodu ka hladnjaku a iz hladnjaka ide prohladjena voda ka motoru i tako se odrzava radna temperatura. U ovom tvom slucaju ti sad nemas to vec ti voda cirkulise non stop a samim tim se motor vrlo sporo( ili nikad) zagreva tj. dostize radnu temperaturu sto u principu nije dobro, a i ako se zagreje za to mu treba dug vremenski interval. Mozda deluje bezbriznije da nece doci do pregrevanja ali zato nece imati ni onu predvidjenu temperaturu za optimalan rad motora, te moze opet doci do nekih posledica ukoliko se stisne gas nedovoljno zagrejanom motoru, pa cak i pucanje nekih delova.
Mislim da je sistem koji ima Snejk jako dobar(i proveren) tako da mozes probati da uradis slicno to i da budes bezbrizan.
Comment