volim kad vidim da se ovako lepo i detaljno sredjuje
Bice to jedinstveni Firebird.
A vidim taj kvalitet limarije i delova kakav se vise nikada nece praviti... Prosto odusevljava koliko je sve utegnuto.
Skinuto jos "sitnica" sa Camaro-a koje ce biti prebacene na GTA. Tu su Eibach zadnje opruge, KYB amortizeri, zadnji ventilirajuci diskovi od 293mm zajedno sa celjustima. Idemo dalje...
Danas zavrseni radovi na Camaro-u, poskidano sve sto mi treba, a najvise me odusevio izduv, komplet od katalizatora je 3", a na kraju se grana na dva kraka od po 2.5". Ima samo jedan minijaturni lonac na sredini, a naravno kod mene nece biti katalizatora, tako da mislim da ce da se cuje vise nego dobro
Izvagao sam sav enterijer koji sam izbacio iz Pontiac-a i bas me prijatno iznenadilo koliko sam olaksao auto, za citavih 96kg Jbt, samo itison je tezak 20kg, a olaksacu auto i zamenom sedista, samo njih jos nisam izmerio, za sada stojim na -96kg
Danas napokon ubacen motor, leg'o k'o mlijeko "Nabacena" i nova lamela, a montiran i menjac. Stavljen/napravljen je jedan krak nosaca menjaca, drugi cu za par dana, posto "tranny crossmember" ne moze ni od jednog ni od drugog auta da se namontira, vec mora da se prepravi, napravicu jedan od ta dva koja imam. Iznenadilo me koliko je auto olaksan i koliko su motor i menjac izmedju ostalog laksi od onih fabrickih, a to se lako da videti po visini prednjeg kraja nakon ubacivanja motora i menjaca.
Evo da se vidi kolika je za sada razlika u visini, sad i ranije:
Stare fabricke opruge i sportske opruge Eibach sa Camaro-a.
Skinut stari auspuh koji je imao zadnji lonac i jedno 15kg vise
Skinuti i fabricki amortizeri.
Montirani KYB stelujuci amortizeri i Eibach opruge.
Zadnji "LT1" diskovi vs. fabricki.
Da bih zamenio zadnje celjusti, potrebno je skinuti i nosace celjusti, a da bih to uspeo morao sam da skidam i polusovine, ali to ide kao od sale na Pontiac-u Takodje sam otvorio diferencijal da proverim u kakvom je stanju, a i da pripremim sve za zamenu dihtunga diferencijala i ulja.
Nosaci celjusti, levo LT1, desno fabricki. Moracu da modifikujem jedan ili drugi, videcu jos sta je lakse i bolje, kako bih montirao LT1 celjusti.
Ovako ce da izgleda disk kad se namontira
Ovo je visina zadnjeg dela sa "novim" amortizerima i oprugama.
LT1 sajle za rucnu vs. fabricke koje takodje treba da se zamene.
Stavljeni clutch slave cylinder i alnaser.
Prva polovina nosaca menjaca
Stavljen zatezac kaisa.
Potom je opran motor.
Stavljen zadnji kraj auspuha onako samo na dva nosaca (pre toga je trebalo odvarivati neke nosace koje su bajaci ranije varili, a stavio sam fabricke koji su isti i na Camaro-u), LT1 sajle rucne i opran komplet auto ispod.
I za kraj samo prislonjen alternator, nastavljam sutra
Comment