127 - Trkacki auto za ulicu...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pitatore
    CBC Senator
    • 11.01.2005
    • 242
    • Beograd

    #31
    Menjac sam uzeo zajedno sa motorom (Ritmov).
    Pleh Hirurgija

    Comment

    • civi
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1492
      • Pozarevac

      #32
      Da nisi mozda iz okoline Pozarevca, vidjao sam jedan takav super sredjen....
      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
      - Kako to misliš, kočim?

      Comment

      • pitatore
        CBC Senator
        • 11.01.2005
        • 242
        • Beograd

        #33
        Ne iz Beograda sam a sedmicu nisi mogao da vidis nabudzenu zato sto sam tek poceo da je radim.
        Pleh Hirurgija

        Comment

        • sira
          CBC Senator XXL
          • 03.12.2004
          • 322
          • Split

          #34
          Originally posted by pitatore
          Po meni lakse naturpijati TC motor zato sto je ,jedno,8v sa dve bregaste gde jedna bregasta sluzi za usis a druga za izduv i nemoram da jurim kojekakve bregaste vec slicujem remenice i biram otvaranja kakva ja hocu.
          Drugo imam dosta delova za njega.
          Trece,taj ce auto ici na plin sa visokim stepenom kompresije gde klipovi od SOHC nebi izdrzali ni u snu i glava od TC ima vece ventile sto mi mnogo znaci zbog plina.
          Ma nisam mislio da je lakše naturpijat SOHC od TC-a nego da je lakše naturpijat SOHC koji ide na vidu nego variti i projektirati nosače za TC.
          TC je motor s puno večim potencijalom
          http://forums.cjb.net/alfa75.html

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #35
            @sira, to sam i ja mislio, ali u autu nije bio sohc tipa 128/138 nego neki drugi motor, tako da bi morao da pravi nosace u svakom slucaju. Ovako je bolje resenje TC, mada bih ja isao na 2 litra


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #36
              Originally posted by pitatore


              Koliko kapiram ovo je Ritmov 1.6 TC ili se varam...
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • sira
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2004
                • 322
                • Split

                #37
                Originally posted by Uros Piperski
                @sira, to sam i ja mislio, ali u autu nije bio sohc tipa 128/138 nego neki drugi motor, tako da bi morao da pravi nosace u svakom slucaju. Ovako je bolje resenje TC, mada bih ja isao na 2 litra
                Definitivno i ja jer vanjski gabariti se minimalno razlikuju.
                http://forums.cjb.net/alfa75.html

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #38
                  Da, razlikuje se samo visina motora (koja je jos visa sa 16V glavom).

                  @killaz, prva slika je motor iz 130TC (2.0, dva solexa), za drugu ne znam. Kao sto rekoh, tesko ih je razlikovati, mada je moguce. Recimo ja SOHC motore umem da prepoznam iako su razlike u spoljasnjem izgledu minimalne.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Milos
                    CBC Senator XXL
                    • 12.05.2005
                    • 700
                    • Beograd, carraburma

                    #39
                    Originally posted by pitatore
                    Kad gledas u motornom prostoru usis se nalazi napred a izduv pozadi.
                    Menjac je od Ritma 17/64 gde su prva i druga std a ostale su krace sto mi sasvim odgovara za ovaj mali auto da nebi pri startu toliko proklizavao a kad u turi treba da povuce tu su krace brzine
                    raskupusao sam jedan stari menjac od 903ccm i unutra je prenos 11/53, dakle bruka kako je kratak, sa tim diferencijalom auto ne bi mogao da sastavi ni trecu kako treba... trazim neki duzi prenos za moj 1300, kod mene je 14/57 a to je otprilike srazmerno prenosu 13/53 ako imas neku ideju...

                    Comment

                    • pitatore
                      CBC Senator
                      • 11.01.2005
                      • 242
                      • Beograd

                      #40
                      Uh,sad neznam kod tvog 1300 koji je raspored srafova na menjacu ali da nebi mnogo lupao glavom ja bih zadrzao taj 14/54 sa time sto bih iskopao negde i petu od 1050 sport jer taj prenos je za niansu duzi od 13/53 sto ja vozim na Yugu 1.3 i to je vec na granici ,recimo da bi mogao da ide i std 17/64 menjac na njega.
                      Pleh Hirurgija

                      Comment

                      • Milos
                        CBC Senator XXL
                        • 12.05.2005
                        • 700
                        • Beograd, carraburma

                        #41
                        pa imam petu brzinu, znaci taj sport 1300 fabricki ima 5 brzina... ma u pravu si necu nista da diram oko menjaca, to ce jos da bude dodatna muka...

                        Comment

                        • Milos
                          CBC Senator XXL
                          • 12.05.2005
                          • 700
                          • Beograd, carraburma

                          #42
                          evo nekih fotki, krenuo sam da radim glavu... kanali, vodjice... pa sledi poliranje itd... slike bas nisu nekog kvaliteta... bice bolje iduci put....

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #43
                            Milose, koji je to motor koji radis? Znas li malo vise podataka o njemu? Precnik i hod klipa, kada se pojavio, u kom automobilu?
                            Strana gde su kanali je gotovo ista kao na SOHC motorima (1.1-1.6), ali je kuciste bregaste zajedno sa glavom, a i prednja strana glave se razlikuje.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Milos
                              CBC Senator XXL
                              • 12.05.2005
                              • 700
                              • Beograd, carraburma

                              #44
                              kuciste bregaste i glava u istom kao sto se vidi...
                              precnik 76.1 hod 71.5 sohc
                              ubacivao se u 127 od 81 do 84 kao sport verzija sa 75 konja, zamenio je 1050 (70hp) sport koji je dosta slican 76x57.8...
                              taj tip motora se ubacivao i u ritma i u autobiachi u nekim verzijama...
                              poznat je kao brazilac, jer se sklapa u brazilu...
                              mene nervira sto na poklopcu dekla pise FIAT LANCIA - MADE IN BRASIL uhhh...
                              malo manji gabariti glave i bloka u odnosu na yugov 1.1 i zaokrenut usis i izduv, tako da oni dodju s prednje strane... otprilike to je to... ako si raspolozen i ako te jos nesto zanima, ja sam na karaburmi (zna luka) pa mozes da dodjes da pogledas...
                              p.s. na glavi sam samo prosirio kanale sa nekih 25 na 28mm, zbrusio vodjice i za par dana ide na peglanje... skinucu je nekih 2mm, mislim da je to ok...
                              karburator je 22/24... da li je neko razbusivao karb na vece vrednosti?
                              neko kaze da moze cak na 28/28???

                              Comment

                              • Uros Piperski
                                CBC Senator XXL
                                • 31.01.2005
                                • 2978
                                • Beograd

                                #45
                                2mm???? Mnogo je bre. Bolje izmeri zapreminu komore. Imam ja biretu i staklenu plocicu pa mogu da ti dam ako hoces. To je gotovo za 5 minuta kada se meri samo jedna komora. Onda mozes da napravis tacan kompresioni odnos a ne da radis napamet... Ionako nam je gorivo ocajno.
                                Ovih dana sam zatrpan ispitima pa ne idem nigde, ali kada uhvatim neki slobodan dan trebam da odem sa Lukom do radionice u trudbenik pa mozemo da svratimo... ako tebi bude odgovaralo... A za merenje komore se javi ako ti treba ranije pa cu ti dati.


                                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                                Comment

                                Working...
                                X