Evo i ja da predstavim svoj auto 3 po redu. Vektru ste videli, BMW niste a evo i ovaj sada:
Dakle nema mnogo da se prica MG ZR 2001 godiste 1,4i 104 KS sve fabricki, 16-tice, klima, polukoza, profilisana sedista, navodno 89 000 presao, mada ce pre biti 189 ili vise. Solidno stanje, ali opet ima dosta toga da se radi. Ceka me u narednih nekoliko dana da uradim servis (svecice, filtere SVE, ulje i da se napuni klima). Do sada sam zamenio plocice i step motor ler gasa. Imam problem sa prvim paljenjem ali se nadam da cu naci resenje. Na slikama se vidi da moram krilo da sredim, zamenim soferku (naprsla) takav je stigao iz uvoza, mislim da vec jedanput hauba i prednji branik fabran mada nista strasno jer ispod auta, vezni lim, krakovi sasije sve izgleda odlicno. Dobio sam ga jako povoljno tako da imam racunicu da se zezam oko njega.
Inace utisci u voznji su polovicni. Posle BMW i sestaka od 170 ks ovo i ne ide tako dobro. Mora jako da se tera u obrtaje. Inace lezi na putu ko pegla i preventivno deluje na kamen u bubregu, tj. fabricki je jako tvrdo trimovan auto.
Evo dve tri slicice na brzaka:



Dakle nema mnogo da se prica MG ZR 2001 godiste 1,4i 104 KS sve fabricki, 16-tice, klima, polukoza, profilisana sedista, navodno 89 000 presao, mada ce pre biti 189 ili vise. Solidno stanje, ali opet ima dosta toga da se radi. Ceka me u narednih nekoliko dana da uradim servis (svecice, filtere SVE, ulje i da se napuni klima). Do sada sam zamenio plocice i step motor ler gasa. Imam problem sa prvim paljenjem ali se nadam da cu naci resenje. Na slikama se vidi da moram krilo da sredim, zamenim soferku (naprsla) takav je stigao iz uvoza, mislim da vec jedanput hauba i prednji branik fabran mada nista strasno jer ispod auta, vezni lim, krakovi sasije sve izgleda odlicno. Dobio sam ga jako povoljno tako da imam racunicu da se zezam oko njega.
Inace utisci u voznji su polovicni. Posle BMW i sestaka od 170 ks ovo i ne ide tako dobro. Mora jako da se tera u obrtaje. Inace lezi na putu ko pegla i preventivno deluje na kamen u bubregu, tj. fabricki je jako tvrdo trimovan auto.
Evo dve tri slicice na brzaka:



Zbog selne od 20 din zamalo ne napravih stetu ponovo. Sipao antifriz ispustio vazduh, auto nije pokazivao probleme. Kasnije kod NS MIL lampica koja je ranije povremeno svetluckala sada se skroz upalila. Danas idem da vadim tog gremlina napolje i da vidim da li je sve OK posle ove ekskurzije sa hladnjakom.
u principu lepa zujalica. Ali udobnost 0. Ledja mi otpadose danas. Potrosnja kada se vozi normalno VRH savrseno sam zadovoljan, cim se divlja ja ne znam ko da vatrogasnim crevom da sipa u motor.........ali ok. Sudbina mu zavisi od danasnjeg dana.
Comment