Mazda RX-8.. tuned

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chubbs
    Everybody lies
    • 29.01.2006
    • 5807
    • Novi Sad
    • Audi A6 1.8T

    #31
    Re: Mazda RX-8.. tuned

    imali problema sa mapiranjem plus atestiranjem
    iz USA djelove uvesti takodjer nije pilo vode radi nedostatka attesta
    ja ove felge dok sam attestirala - morala sam kupiti 5 felgi i jednu halaliti za testiranje.

    samo da podvucem bitne stvari, za koje je samo pitanje vremena kada ce se pojaviti i kod nas.
    You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
    Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
    Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #32
      Re: Mazda RX-8.. tuned

      kao sto si podvukao,moze doslovno sve,samo kosta dosta vise.svako povecanje snage povlachi povecani porez na snagu motora,i skuplje osiguranje.
      samo da navedem primer alu felni:
      ako komad kosta nekih 200€-5 komada ....1000€,jedna se baca jer civilni tehnicar mora da je unisti i napravi tehnicki zapis o parametrima.i on isto kosta nekih 300-400 eura.sa tim njegovim zapisom se ide do TÜV-a i oni montiraju felne na auto i bez obzira ako je civilni tehnicar odobrio u svom zapisu koriscenje ,zadnju rec imaju oni.opet se kontrolise i ta kontrola kosta oko 100 eura.ako je sve u redu,dobija se potvrda da mogu da se upotrebe za taj auto i unosi se u saobracajnu.sad zamislite da nekom padne na pamet da jednog atmosferca prevede na turbaka
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • RotaryCat
        CBC Član
        • 17.01.2011
        • 59
        • Tuzla

        #33
        Re: Mazda RX-8.. tuned

        X9 doslovno sve - ne moze ipak. ovaj Racing Beatov auspuh nisam dobila attest za njega. jer je jednostavno preglasan za TÜV bio. ipak - vozila sam se sa njim i znala upadati u policijsku kontrolu (nesto oko 130dB) - gdje dobijem zapis da odem na TÜV. odem u drugi grad (anderes bundesland) gdje malo lezernije TÜV barata, dobijem tu neku vrstu attesta, dodjem u bavarsku kod "svojih" i opet ne prodjem. na kraju sam vozila "na crno" to mozes sve razvlaciti do sljedeceg regularnog tehnickog pregleda. onda gledaj sta i kako ces.. ja sam za reg. TÜV ugradila serijski auspuh, kasnije opet zamjenila i ganje ponovo..

        mrsko mi vise citati - moze sve.. jer nije istina. moze sve - sa zaobilazenjem regularnih puteva, zaobilazenjem policije i ganje kroz grad.

        neki od mojih su na gepeku montirali mazdaspeedov spojler, platili preko 2000 eura attestiranje kod divljaka, i popusili na TÜVu. preko 3500 eura za obicni spojler. pali su jer spojler ima ostre ivice.

        mazdaspeed je poznata - na us trzistu i veliki dio djelova je § 21 u njemackoj a to je bez attesta. dobijes od mazdaspeeda papir na japanskom i losem engleskom, gdje je u kratko nesto o materijalu navedeno i to je sve.

        Comment

        • RotaryCat
          CBC Član
          • 17.01.2011
          • 59
          • Tuzla

          #34
          Re: Mazda RX-8.. tuned

          istina je da nervira to sa atestiranjem dijelova. jer vidis nesto lijepo, zamisljas taj dio na svojim kolima i sta i kako ces i onda vidis da taj dio nije priznat za tvoj model auta. sad - kupiti i moliti se bogu stalno?

          na mazdi sam morala dosta toga §21 atestirati; felge / obrve / prednji spojler

          felge kao sto gore napisah..

          obrve - trebalo je atestirati materijal

          prednji branik - nije imao mjesta za one dizne za pranje xenon farova. u njemackoj xenon mora imati tu funkciju pranja. tako da smo morali traziti druge opcije, posto serijski motoric (dizne su bilu u braniku i prilikom pranja se izvlacila van) preduboko / previse mjesta treba, novi branik tog ne daje morali smo uzeti jedne od audi 4

          hiljadu i jedan put marsh na tehnicki...

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #35
            Re: Mazda RX-8.. tuned

            pogresno smo se razumeli,moze doslovno sve,dok imas para,zivaca,itd. i dok postoji mogucnost da napravis atest.sasvim je normlano da ti nece dati atest na nesto sto gazi zakone,kao na primer buchnost auspuha,ali na primeru felni,spojlera,itd postoje zakonske odredbe koje kad se ispune onda tipiziranje nije problem.mene je sa tehnickog vratio zbog pola centimetra,nisam imao 11cm izmedju poda i najnizeg metalnog dela karoserije.da sam se setio samo malo da vise naduvam gume dobio bih ti pola centimetra ali eto.morao ponovo fabrichke opruge da ubacujem.
            kako ti je Mazdin servis reagovao na izmene,nije bilo problema oko garancije?
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • V-Tec
              CBC Senator XXL
              • 30.06.2006
              • 1615
              • Beograd
              • '89 Civic d16a6

              #36
              Re: Mazda RX-8.. tuned

              Originally posted by Chubbs
              imali problema sa mapiranjem plus atestiranjem
              [quote8mjp23j]iz USA djelove uvesti takodjer nije pilo vode radi nedostatka attesta
              ja ove felge dok sam attestirala - morala sam kupiti 5 felgi i jednu halaliti za testiranje.

              samo da podvucem bitne stvari, za koje je samo pitanje vremena kada ce se pojaviti i kod nas.[/quote8mjp23j]

              Ti atesti ce biti kada u Srb prosecna plata bude bila 1500eur, u suprotnom eto opet demostracija i blokiranje ulica u centru BG-a

              Cisto proseravanje sa tim atestima.Savrsen nacin da se ljudima izbiju pare iz dzepa.

              Taj civiclni tehnicar sto mu platis da ti unisti novu felnu...Za te pare, predpostavljam da vrsi neko radioaktivno zracenje na felni, za slucaj ako nekada budes krstarila Cernobilom, da felne ne upiju radiaciju?
              shuto-expressway.com

              Comment

              • RotaryCat
                CBC Član
                • 17.01.2011
                • 59
                • Tuzla

                #37
                Re: Mazda RX-8.. tuned

                to atestiranje - ko navali na neki dio treba biti spreman to dodatno atestiranje da plati. inace ima dosta tuning-dijelova za kupiti koji imaju vec atest. normalno da se to i u cijeni pokaze.

                ne znam sad da li je "Gutachter" isto sto i civilni tehnicar. moja unistena felga je bila prototyp, sto znaci da ako sad ti kupis taj tip felgi za isti model auta, ovaj prvi attest i tebi vrijedi. taj atest dobijes uz svoju felgu, odes na tehnicki i oni samo upisu u papire i to bi to..

                felga je testirana u tehnickom servisu, testiraju materijal (kako se ponasa pri udesu, zagrijavanju itd), izdrzljivost tezine, takodjer pri visokim brzinama i mnogo toga. atestiranje je kostalo vise od 100 eura.

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #38
                  Re: Mazda RX-8.. tuned

                  Originally posted by V-Tec

                  Ti atesti ce biti kada u Srb prosecna plata bude bila 1500eur, u suprotnom eto opet demostracija i blokiranje ulica u centru BG-a
                  Cisto pro******nje sa tim atestima.Savrsen nacin da se ljudima izbiju pare iz dzepa.
                  Taj civiclni tehnicar sto mu platis da ti unisti novu felnu...Za te pare, predpostavljam da vrsi neko radioaktivno zracenje na felni, za slucaj ako nekada budes krstarila Cernobilom, da felne ne upiju radiaciju?
                  Ti izgleda ne znas gde zivis niti o cemu pricas.
                  U EU je svaki proizvod obavezno atestirati pre upotrebe, a isti slucaj je i u Srbiji "samo" sto se to kod nas radi na razne nacine, sem na onaj koji to treba.
                  Naravno da ne treba dopustiti da svako stavlja na auto sta mu padne na pamet, niti da se uvozi sve sto se proizvodi po belom svetu.

                  Da ne ulazimo dalje u diskusiju, zastranio si, ali razmisli malo koliko je bezbednost saobracaja vazna i kako na to uticu delovi automobila nepoznatog kvaliteta.
                  Svuda u svetu je bezbednost ispred faktora cene i estetike, tako treba i da bude.
                  work in progress

                  Comment

                  • mirdza
                    CBC Senator XXL
                    • 14.03.2005
                    • 2437
                    • Katowice (PL) / Banja Luka
                    • AGP / W126

                    #39
                    Re: Mazda RX-8.. tuned

                    Niste ni svjesni kako mi je drago sto zivim u Poljskoj
                    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                    Comment

                    • wlady
                      CBC Veteran
                      • 13.11.2010
                      • 144
                      • bern
                      • daf

                      #40
                      Re: Mazda RX-8.. tuned

                      U EU je svaki proizvod obavezno atestirati pre upotrebe

                      ne znam nasta mislis Uzelac,ali nije svugde isto.Npr. felne competition kao kod drugarice,u zabariji ne mogu ni da prodaju bez atesta,isto i za vecinu ostalih delova tuning,amo spusteni,izduvi,spojleri,distanceri,pa cak i filteri sport,ali ne postoji tehnicar koji ce ti izdati atest za upotrebu u saobracaju,bas zato sto ti kazes,prioritet bezbednosti saobracaja.jednostavno namena im je izlozba ili pista.meni je samo cudno da u Svabiji rade takve stvari.

                      Comment

                      • RotaryCat
                        CBC Član
                        • 17.01.2011
                        • 59
                        • Tuzla

                        #41
                        Re: Mazda RX-8.. tuned

                        Nije tacno. itekako mogu da prodaju. pa pregledaj samo online-shopove. mozes naci djelove iz japan-importa, gdje cak nista nije na engleski, a kamoli na njemacki prevedeno. sve sto nema atesta trgovci navedu da je pod paragrafom 21. kupcu sugerisu kako je jednostavno napraviti "Einzelabnahme" i prodaju ti stvar. ti kasnije se koprcaj kako ces sta uvesti. to trgovca vise ne interesuje.

                        Comment

                        • X9
                          CBC Senator XXL
                          • 28.06.2005
                          • 3179
                          • Wien-Sabac
                          • RX-8 i X-9

                          #42
                          Re: Mazda RX-8.. tuned

                          Originally posted by mirdza
                          Niste ni svjesni kako mi je drago sto zivim u Poljskoj
                          i nama je drago sto ti zivis u Poljskoj.....da ne zivis ,kako bi onaj moj strmud od rodjaka nasao branik i masku od Audija S6 po ceni od golfa 3-ke
                          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                          No ROTOR no MOTOR...

                          Comment

                          • Uzelac
                            CBC Senator XXL
                            • 03.12.2006
                            • 1717
                            • munZe

                            #43
                            Re: Mazda RX-8.. tuned

                            Originally posted by wlady
                            U EU je svaki proizvod obavezno atestirati pre upotrebe

                            ne znam nasta mislis Uzelac,ali nije svugde isto.Npr. felne competition kao kod drugarice,u zabariji ne mogu ni da prodaju bez atesta,isto i za vecinu ostalih delova tuning,amo spusteni,izduvi,spojleri,distanceri,pa cak i filteri sport,ali ne postoji tehnicar koji ce ti izdati atest za upotrebu u saobracaju,bas zato sto ti kazes,prioritet bezbednosti saobracaja.jednostavno namena im je izlozba ili pista.meni je samo cudno da u Svabiji rade takve stvari.
                            Sta ti nije jasno ? Logicno je da svuda, pa u Italiji sigurno moze da se atestira sve.
                            Ako niko do sada nije atestirao neki model, tesko da neko moze korisniku da zabrani da to uradi sam, u svom trosku. Naravno da nece korisnik da je baca i sece vec ce je odneti u renomiranu kompaniju koja se time bavi, upravo ovo sto je devojka sa RX8 uradila.
                            Problem je sto to mnogo kosta, ali moze da se uradi, ako se neko bas zainati.
                            E sad, ako roba ne moze da prodje atest, onda naravno ne moze niko ni da je koristi.
                            work in progress

                            Comment

                            • ostres
                              CBC Senator XXL
                              • 01.06.2008
                              • 305
                              • Zemun

                              #44
                              Re: Mazda RX-8.. tuned

                              Mazda je prava bombona, svaka cast na volji i ulozenom trudu.
                              Nego sta ti kaze zena, ovaj muz sto dade tolke pare na auto
                              Mala sala, jos jednom sve cestitke.
                              Live together, die alone.

                              Comment

                              • RotaryCat
                                CBC Član
                                • 17.01.2011
                                • 59
                                • Tuzla

                                #45
                                Re: Mazda RX-8.. tuned

                                Originally posted by X9
                                kao sto si podvukao,moze doslovno sve,samo kosta dosta vise.svako povecanje snage povlachi povecani porez na snagu motora,i skuplje osiguranje.

                                ne samo to Miki. povecanje snage - donosi i druge izmjene na autu. trebas odmah druge kocnice itd. ako mislis da vozis sigurno a ne da se sa 300 zalijepis negdje u zid, jer ti original kocnice popucale..

                                mi smo sredjivali golfa 4 R32, original 241 ks ubacen mu je HGP turbo stage III golfic je na kraju imao nesto oko 600 ks.
                                turbo kao turbo, nije skup izasao - ostale izmjene na autu itekako.

                                no taj feeling, u obicnom golficu na semaforu tpored tebe na izgled napucano auto, semafor zelen... ma to ti nista ne moze zamijeniti.. golfa su jedino odavale porscheove kocnice koje su skoro kao tocak bile..

                                zaboravi odgovoriti na pitanje mazda servis i bodykit itd.

                                na servisu mi nikad niko nije sta rekao. nasuprot, ovaj bodykit sam kod njih i montirala, isto kao H&R opruge.
                                na vanjske izmjene ti nece nista reci, no gubis garanciju ako se oko motora bavis, stim unistis motor. sto je i logicno, zasto bi ti mazda davala na turbo npr. garanciju, kad oni nemaju turbo u ponudi - mozda bas iz razloga, sto nema adekvatnog rjesenja.

                                ps: paralelno iskustvo kolega sa Nisanom 350Z, on je zakljucan na 240 km/h. mnogi su se nasli biti cool i na motoru raditi, da bi otvorili svu snagu i uklonili tu opciju. te lijepo masovno izgubili garanciju na motor.

                                iskustvo kolega sa Godzillom.. prelijep auto, moja zamjena za RX-8. cekanje vise od godinu dana na taj automobil mi dao mnogo vise vremena se nacitati iskustava drugih, koji taj sex od auta vec voze. sve cesce me bolo u oci: nakon voznje od preko 200 km/h OBAVEZNO servisiranje. ili ti 2000 km. servis tog godzille kosta minimum 2000 eura. srcani da me strefi. ja napravim 2000 km za mjesec slakocom. takodjer nemoguce izvaditi blackbox. tj vadjenje tog izdajnika automatski nisti garanciju. a takvo auto bez - garancije. je absolutno financijsko samoubistvo.

                                Comment

                                Working...
                                X