Evo da parkiram i ja jednog od ljubimaca. Inace ja sam Filip, iz Podgorice sam, trenutno na studijama u Beogradu. Auto je u Podgorici. Ovdje u Bg vozim nesto drugo, malo mirnije 
Marka: Porsche
Model: 944
Kubikaza: 2500ccm
Snaga: 163KS ili 193KS
(vjerujte mi da ne znam, ranije godine proizvodnje su imale 8 ventila i 163KS , kasnije ide 16 ventila i 193KS i nosi uglavnom oznaku 944S)
Ne mijesajte ga sa 944 S2 To je potpuno nov motor od 3000ccm i 211KS, koji se nesto pojacan nastavio ugradjivati u 968 model.
Godiste: 1988
Kilometraza: 162 000km
Boja: Perla bijela
Centralno: Da
Klima: Ne
Servo: Ne
ABS: Ne (a dobro bi mu dosao, mada dobro koci)
Polukozna sjedista: Da
El. sjedista: Da
El. stakla: Da
Odnos tezine: 51/49 Naprijed motor (4 cilindra, aluminijski blok) nazad mjenjac i diferencijal.
Vjesanje: Aluminijska ramena naprijed i pozadi.
Auto sam uvezao prije nekih 4-5 godina iz Francuske. Angazovao sam tamo prijatelja da mi trazi 944 S2, medjutim to sto je on nalazio bili su u dosta losem stanju, velike kilometraze... Ovaj mu je iskrsnuo i nisam se mnogo dvoumio. Kad mi ga je dovezao iz Francuske, auto je totalno rasturen , spreman za kompletno lakiranje i pretresanje. Zamijenjene su neke sitnicice, uradjen servis, zamijenjeno komplet kvacilo,ulje u mjenjacu i diferencijalu, glicerin, kaisevi, natezaci,sve to sto ide... Auto je lakiran(nije mu mijenjana boja) i sklopljeno opet kod mene u garazi (jer znam kako majstori vode racuna o kopcama, kederima,lajsnama, plastikama,...)
Evo i neke slike:






A zamislio sam u nekom predstojecem periodu da napravim nesto ovako:


Marka: Porsche
Model: 944
Kubikaza: 2500ccm
Snaga: 163KS ili 193KS
(vjerujte mi da ne znam, ranije godine proizvodnje su imale 8 ventila i 163KS , kasnije ide 16 ventila i 193KS i nosi uglavnom oznaku 944S)
Ne mijesajte ga sa 944 S2 To je potpuno nov motor od 3000ccm i 211KS, koji se nesto pojacan nastavio ugradjivati u 968 model.
Godiste: 1988
Kilometraza: 162 000km
Boja: Perla bijela
Centralno: Da
Klima: Ne
Servo: Ne
ABS: Ne (a dobro bi mu dosao, mada dobro koci)
Polukozna sjedista: Da
El. sjedista: Da
El. stakla: Da
Odnos tezine: 51/49 Naprijed motor (4 cilindra, aluminijski blok) nazad mjenjac i diferencijal.
Vjesanje: Aluminijska ramena naprijed i pozadi.
Auto sam uvezao prije nekih 4-5 godina iz Francuske. Angazovao sam tamo prijatelja da mi trazi 944 S2, medjutim to sto je on nalazio bili su u dosta losem stanju, velike kilometraze... Ovaj mu je iskrsnuo i nisam se mnogo dvoumio. Kad mi ga je dovezao iz Francuske, auto je totalno rasturen , spreman za kompletno lakiranje i pretresanje. Zamijenjene su neke sitnicice, uradjen servis, zamijenjeno komplet kvacilo,ulje u mjenjacu i diferencijalu, glicerin, kaisevi, natezaci,sve to sto ide... Auto je lakiran(nije mu mijenjana boja) i sklopljeno opet kod mene u garazi (jer znam kako majstori vode racuna o kopcama, kederima,lajsnama, plastikama,...)
Evo i neke slike:






A zamislio sam u nekom predstojecem periodu da napravim nesto ovako:


Comment