BMW 635CSi Turbo, '82

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kalkan
    CBC Član
    • 23.10.2009
    • 67
    • Osijek

    BMW 635CSi Turbo, '82

    Evo da i ovdje predstavim svoj auto, koji se zadnjih mjeseci/godina polako slaže. Postove ću kopirati, tako da ne zamjerite "vremensku razliku".

    e24... 09/1982, Recaro, Getrag "Z" mjenjac, 25% špera, abs, centralno, putno racunalo, šiber, 4xel.stakla...
    [/URL]
    [/URL]
    [/URL]
    [/URL]
    [/URL]
    [/URL]
    [/URL]
    [/URL]
    [/URL]
  • kalkan
    CBC Član
    • 23.10.2009
    • 67
    • Osijek

    #2
    Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

    malo promjene...



    a ovo je bila proba, 19'' SMC... ove ce ipak ici na 735, malo su mi prevelike za šesticu.

    Comment

    • kalkan
      CBC Član
      • 23.10.2009
      • 67
      • Osijek

      #3
      Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

      napokon spušten...
      nakon duuuge i poprilicno bezuspješne potrage za sportskim oprugama, evo ga...
      opruge poticu iz e28 modela (stara serija 5) koje su profesionalno obradene (skracene i otvrdnute).
      slike su tak/tak, bude bolje za dana...

      Comment

      • kalkan
        CBC Član
        • 23.10.2009
        • 67
        • Osijek

        #4
        Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

        par slika, sezona 2008..









        Comment

        • kalkan
          CBC Član
          • 23.10.2009
          • 67
          • Osijek

          #5
          Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

          U svibnju 2008 mi je kleknuo motor. Prvi projekt je bio V8, od toga sam odustao zbog malo prekomplicirane ugradnje ako se ne želi rezati po šasiji malo. Nakon toga je auto malo stajao, pa je krenuo drugi projekt, a to je ubacivanje m30b28 motora. Zbog nedostatka vremena i to se oteglo...
          Sve negdje do veljače 2010, kada sam započeo sa projektom br.3. Prvo limarija iz temelja...




          Comment

          • kalkan
            CBC Član
            • 23.10.2009
            • 67
            • Osijek

            #6
            Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

            kad je ovo bilo gotovo, prebačen je u drugu garažu na pripremu za lakiranje. Cviče, fala za šlepanje!

            Comment

            • kalkan
              CBC Član
              • 23.10.2009
              • 67
              • Osijek

              #7
              Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

              i tako je u travnju 2010 započeta priprema za lakiranje...


              Comment

              • kalkan
                CBC Član
                • 23.10.2009
                • 67
                • Osijek

                #8
                Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                tu su ofarbani koš motora, gepeg i još neke sitnice...



                Comment

                • kalkan
                  CBC Član
                  • 23.10.2009
                  • 67
                  • Osijek

                  #9
                  Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                  lipanj 2010 auto je u fileru...

                  Comment

                  • kalkan
                    CBC Član
                    • 23.10.2009
                    • 67
                    • Osijek

                    #10
                    Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                    srpanj 2010, auto mjenja garažu i ide na lakiranje

                    Comment

                    • kalkan
                      CBC Član
                      • 23.10.2009
                      • 67
                      • Osijek

                      #11
                      Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                      ovdje dolazimo do prve veće pauze, zbog kroničnog nedostatka vremena. Auto je bio planiran u crnu boju, ali sam na kraju odustao od toga i okinuo Sepang brončanu.
                      lipanj 2011

                      Comment

                      • kalkan
                        CBC Član
                        • 23.10.2009
                        • 67
                        • Osijek

                        #12
                        Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                        i sada ide zanimljivi dio. Kako sam sada već poprilično bio uključen u Street Race scenu, tako su došla i brojna poznanstva sa ljudima koji su u svojim garažama činili čuda od automobila. I nakon brojnih sati razgovora, prikupljanja iskustava i slaganja neke svoje slike u glavi, odlučio sam se za motor. Idemo na m30b35 turbo.

                        Comment

                        • kalkan
                          CBC Član
                          • 23.10.2009
                          • 67
                          • Osijek

                          #13
                          Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                          pronašao sam gotovo nekorištene kovane klipove, aluminijski zamajac, gomilu djelova sa m102 motora (e23 745i), SPEC lamelu i to kupio za smješne novce...

                          Comment

                          • kalkan
                            CBC Član
                            • 23.10.2009
                            • 67
                            • Osijek

                            #14
                            Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                            i onda je sve krenulo po zlu... u prvi mah je bilo savršeno što sam sada oko sebe imao stručnjake za stand alone, mapiranja, turbine i slične igračke ali nisam računao na to da ta ekipa baš nije impresionirana oldićima i tehnologijom starom "100 godina"... I tako se dogodio još jedan zaokret u mojoj glavi: idemo na muscle car!
                            Turbo je stigao...

                            Borg Warber/KKK K27, twin scroll, kuglični ležajevi, max snaga oko 600ks.

                            Comment

                            • kalkan
                              CBC Član
                              • 23.10.2009
                              • 67
                              • Osijek

                              #15
                              Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                              i tako je krajem srpnja 2011 auto napustio lakirera i prebačen u iduću garažu. Kod Darija Konopeka, najzaslužnijega za ovaj buduću 635CSi Turbo.

                              Comment

                              Working...
                              X