BMW 635CSi Turbo, '82

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kalkan
    CBC Član
    • 23.10.2009
    • 67
    • Osijek

    #16
    Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

    i onda su počele sitne muke. Ja nisam želio da se autu mjenja izgled na bilo koji način (mora biti stock izvana) što je u konbinaciji sa 3.5L turbo motorom Dariju donjelo dosta posla. Jedan od najvećih problema je bio odabir intercoolera, jer se morao uklopiti ispod prednjeg spojlera. Pronađen je, od nekog MB kamiončića i još je BEHR-ov. Savršeno,,,

    Comment

    • kalkan
      CBC Član
      • 23.10.2009
      • 67
      • Osijek

      #17
      Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

      uzeo sam noviji m30b35 motor (iz 90-ih) i to iskoristio kao bazu.

      Comment

      • kalkan
        CBC Član
        • 23.10.2009
        • 67
        • Osijek

        #18
        Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

        u međuvrenu sam se pozabavio i sa strancima i sa načinima slaganja vozila vani, i tako sakupio brojna iskustva. Većinu stvari nisam kupovao lokalno, već sve iz USA i DE.









        Comment

        • kalkan
          CBC Član
          • 23.10.2009
          • 67
          • Osijek

          #19
          Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

          kako je stari m30b28 bio u autu, on je poslužio kao dobar "šablon" za izradu ispuha i pripasavanje turba. Ovako smo mogli na miru vani slagati "pravi" motor.

          Kako nisam htio previše kemijati oko auta, savjet koji mi je dao jedan prijatelj me toliko oduševio da nisam mogao vjerovati. Kako se on sa ovim rješenjem već godinama vozi na pisti, nije bilo mjesta sumnji.
          Naime, za izradu nove ispušne grane koja će prihvatiti turbo, iskorištena je stara okrenuta za 180*. Savršeno paše za sve.

          Comment

          • kalkan
            CBC Član
            • 23.10.2009
            • 67
            • Osijek

            #20
            Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

            malo po malo, motorni prostor je dobivao svoje konture...



            način na koji Dario radi, i sama vještina i pedantnost me je ostavila bez riječi.

            Comment

            • kalkan
              CBC Član
              • 23.10.2009
              • 67
              • Osijek

              #21
              Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

              ispuh iza turba je 3'' (76mm) skroz.



              IC ulazi kao saliven!

              Comment

              • kalkan
                CBC Član
                • 23.10.2009
                • 67
                • Osijek

                #22
                Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                IC namontiran, nosači napravljeni i sve fiksirano.


                Stražnji lonac napravljen po mjeri, ulaz/izlaz 3''

                Comment

                • kalkan
                  CBC Član
                  • 23.10.2009
                  • 67
                  • Osijek

                  #23
                  Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                  odabran ovalni završetak. Nisam mogao ići sa dva okrugla zbog samog oblika lonca, tako da mi je ovo bilo najprihvatljivije.

                  Comment

                  • kalkan
                    CBC Član
                    • 23.10.2009
                    • 67
                    • Osijek

                    #24
                    Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                    glava sa 745i je uređena i presložena

                    Comment

                    • kalkan
                      CBC Član
                      • 23.10.2009
                      • 67
                      • Osijek

                      #25
                      Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                      i počelo je slaganje motra...



                      ovdje se vidi prihvat ulja sa turbine



                      ispuh dovršen

                      Comment

                      • kalkan
                        CBC Član
                        • 23.10.2009
                        • 67
                        • Osijek

                        #26
                        Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                        i onda je stigao paket iz USA

                        Siemens DEKA IV ( DEKA 4 )
                        Static Flow Rate: 80lb/hr = 875 cc/min
                        Dynamic Flow Rate : 18.6 mg/pulse 2.5ms PW, 20 ms Period
                        Coil Resistance: 12 Ohms (This high-impedance injector will work with all factory ECM/PCM injector drivers)
                        Connector: Bosch EV1
                        Series: DEKA 4 ( DEKA IV )
                        O-Ring Type: Viton

                        Comment

                        • kalkan
                          CBC Član
                          • 23.10.2009
                          • 67
                          • Osijek

                          #27
                          Odg: BMW 635CSi Turbo, '82





                          Comment

                          • kalkan
                            CBC Član
                            • 23.10.2009
                            • 67
                            • Osijek

                            #28
                            Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                            dugo vremena sam tražio i kotače, dok nisam našao nešto pošteno. BBS RS 744/745, 18''

                            Comment

                            • kalkan
                              CBC Član
                              • 23.10.2009
                              • 67
                              • Osijek

                              #29
                              Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                              Kako sam sada bio na stand alone struji, i stari BOSCH je mogao u mirovinu, nisam više morao kupovati skupe originalne djelove već bilo koje. Kako mi je trebao senzor temperature u****, otišao sam i kupio za Golfa 1.8T. 130,00kn. Milina...


                              Comment

                              • kalkan
                                CBC Član
                                • 23.10.2009
                                • 67
                                • Osijek

                                #30
                                Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                                pa još djelova stiglo...


                                Comment

                                Working...
                                X