Posle 4 godine vožnje u Daihatsu Applause-u rešio sam da promenim auto i kupim nešto mlađe što će da odgovara mojim potrebama.. Prošlo je jedno 6 meseci od kako sam se odvojio od mojih i prešao da živim iz Trstenika u Kragujevac, pa sa obzirom na okolnosti, hteo sam da to bude auto koji je jeftin za održavanje, koji malo troši i kome je jeftina registracija... Poučen iskustvom više ljudi, bacio sam akcenat na Fiat Punto i svoj Daihatsu sam stavio na oglas... Dugo nisam mogao da ga prodam, jer je u pitanju Koreanac u našem kraju jako nepoznat... U martu prošle godine prijatelj koji se bavi uvozom i prodajom automobila koga sam više puta zapitkivao kada planira u Italiju, me obavesti da uskoro treba da ode i da može da mi nađe Punto po korektnoj ceni... Meni se kockice lepo slože, dođem do nekih para, on mi odande pošalje mailom slike, ja kažem da može i tačno prvog aprila auto stiže sa carine
Fiat Punto Mk2a 2001 godište ; motor 1.2 8v sa 44kw/60ks ; prešao: 68.500km ; potrošnja oko 5,5l mešovite vožnje ; od opreme nema klimu i ABS, iskreno nisam to imao ni u prethodnom autu, pa mi u ovom ni ne fali, a drugo vodim se politikom da je smešno imati klimu na motoru od 44kw...
Prvo je palo jedno detaljno pranje

A onda sam u prvoj nedelji vlasništva poradio na tome da auto dobije muziku, presvlake, oblogu volana i daljinsko zaključavanje... Prošlo je nedelju dana od kako je auto kod mene, i stari Daihatsu je pronašao svog vlasnika... Posle dve nedelje vožnje pređeno je nešto više od 2.000km, auto je dobio sekvent Lovato gasni uređaj i smanjio cenu vožnje za duplo...
Još pre nego što sam postao vlasnik Punta, hteo sam da on izgleda drugačije od drugih, da bude prepoznatljiv na ulici i da izaziva pažnju ljubitelja... Nisam ljubitelj ekstremnog stajlinga, tako da nisam težio ka tome, više sam za neki clean euro look, tako da je stajling otišao u tom pravcu... Prvo što je urađeno, poručeni su Abarth pragovi i kačket i komplet debadge (skidanje oznaka) i sređivanje malog ulubljenja na haubi sa kojim je auto stigao iz Italije...

Nastavak sledi...
Fiat Punto Mk2a 2001 godište ; motor 1.2 8v sa 44kw/60ks ; prešao: 68.500km ; potrošnja oko 5,5l mešovite vožnje ; od opreme nema klimu i ABS, iskreno nisam to imao ni u prethodnom autu, pa mi u ovom ni ne fali, a drugo vodim se politikom da je smešno imati klimu na motoru od 44kw...





Prvo je palo jedno detaljno pranje


A onda sam u prvoj nedelji vlasništva poradio na tome da auto dobije muziku, presvlake, oblogu volana i daljinsko zaključavanje... Prošlo je nedelju dana od kako je auto kod mene, i stari Daihatsu je pronašao svog vlasnika... Posle dve nedelje vožnje pređeno je nešto više od 2.000km, auto je dobio sekvent Lovato gasni uređaj i smanjio cenu vožnje za duplo...
Još pre nego što sam postao vlasnik Punta, hteo sam da on izgleda drugačije od drugih, da bude prepoznatljiv na ulici i da izaziva pažnju ljubitelja... Nisam ljubitelj ekstremnog stajlinga, tako da nisam težio ka tome, više sam za neki clean euro look, tako da je stajling otišao u tom pravcu... Prvo što je urađeno, poručeni su Abarth pragovi i kačket i komplet debadge (skidanje oznaka) i sređivanje malog ulubljenja na haubi sa kojim je auto stigao iz Italije...

Nastavak sledi...
Comment