Da napišem nešto o autu:
Citroen je 2004g. HDi 2,2 98kw ,sa svom opremom sem kože.Kupio sam ga pre nepune tri godine,radio sam na njemu:
Veliki servis,menjao stabilizatore balans štangle,silen blokove prednje i zadnje viljuške,mandžetnu do točka,crevo od serva od volana,oba creva visokog pritiska,ogibljenja levo i desno,sva tri su vlažila.Rešio sam da i FAP trajno uklonim,pošto se vozim isključivo po gradu.Menjani su prednji diskovi sa pločicama i remenica radilice,dizne remontovane,ma da nisam siguran da su sem da sam ostao lakši za 400e.
Od ulaganja bi trebao još el.ventil turbine,i nadam se da bi to bio kraj ulaganju.
Kupio sam ga sa ''199''hiljada ,ja sam prešao osam hiljada do sada.
O udobnosti i ne treba da se priča,jer samo onaj ko se vozio u njemu može da to doživi taj čaroban osećaj.
Siguran sam da če biti i onih koji će postavljati pitanja ,čemu tolika ulaganja.Ja sam rešio da auto ostavim za sebe i ne mislim ga opšte prodavati.
E,da dodam Citroen je automatik.
Evo nekoliko fotografija...

Citroen je 2004g. HDi 2,2 98kw ,sa svom opremom sem kože.Kupio sam ga pre nepune tri godine,radio sam na njemu:
Veliki servis,menjao stabilizatore balans štangle,silen blokove prednje i zadnje viljuške,mandžetnu do točka,crevo od serva od volana,oba creva visokog pritiska,ogibljenja levo i desno,sva tri su vlažila.Rešio sam da i FAP trajno uklonim,pošto se vozim isključivo po gradu.Menjani su prednji diskovi sa pločicama i remenica radilice,dizne remontovane,ma da nisam siguran da su sem da sam ostao lakši za 400e.

Od ulaganja bi trebao još el.ventil turbine,i nadam se da bi to bio kraj ulaganju.

O udobnosti i ne treba da se priča,jer samo onaj ko se vozio u njemu može da to doživi taj čaroban osećaj.
Siguran sam da če biti i onih koji će postavljati pitanja ,čemu tolika ulaganja.Ja sam rešio da auto ostavim za sebe i ne mislim ga opšte prodavati.
E,da dodam Citroen je automatik.
Evo nekoliko fotografija...







Comment