Direktorka Cveta,2.4 mjet,R5 20v,175 ks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milosabs
    CBC Član
    • 26.04.2014
    • 30
    • nis/beograd/novi sad
    • 166 ti

    Direktorka Cveta,2.4 mjet,R5 20v,175 ks

    Posto sam za jako kratko vreme sam izmenjao puno automobila,uglavnom se zadrzavao u godistu ili uzimao mladje i peo stepenicu vise.Medjutim sada sam napravio presedan zbog razloga koje necu da iznosim ali su manje vise poznati.Dakle posle 159-ke i trazenja automobila razlicitih marki svi su mi izgledali smesno ili bolje receno nedorasli.Lako se covek navikne na dobro.Jedino sto sam znao da mi treba veci i jaci auto,moj prvi pik je bio e39 ali posle nekoliko vidjenih shvatio sam da je to jaaaaakoooo skupa igracka.Za lubenicara passata .Polako sam poceo da gubim nadu.Drug predlozio 166 ali redizajn i motorizaciju 175-185 ks.Na oglasima ni jedne ko za inat sa tim agregatima.Vec sam tada poceo da trazim 406 HDI.Ali...Pojavljuje se oglas ovaj me zove,ja se batrgam te kubikaza te ovo ali on samo kaze vozio si Alfu znas sta znaci TI.

    Full fabricka TI edicija u odlicnom stanju.

    Zovi coveka,proveravaj auto,i posle manje od tri dana eto mene za volanom iste.Dakle saga je zavrsena 4.4.2014.Od tada pa do danas smo presli vise od 1000 km
    Godina proiizvodnje 2004,prva registracija 2005,uredna servisna istorija od prvog dana i prosto neverovati pravih 170000 km
    Moj primjerak predstavlja osveženu, facelift generaciju koja se pojavila u jesen 2003 kao pokušaj Alfe da se održi u krugu serije 5,E klase i A6,pomerajući još jednom, granice sportske elegancije na viši nivo.

    Imajuci u vidu da je ovo pokušaj da se bude premium,znakova habanja skoro da i nema imajući u vidu 11 godina star automobil.Nesto malo na vozackom sedištu što je jedva primetno dok je stanje ostalih delova enterijera skoro pa savršeno.

    Enterijer je kompletan u MOMO koži,koja je vrlo mekana.Smeta mi sto nije svetlija ali sta je tu je.Sa vozačke strane nema puno prigovora,volan dobro leži,sedišta lepo profilisana i udobna,elektro pomerljiva sedišta u svim mogušim pravcima dopunjuju kompletan osećaj.

    Mesta za sitnice nema ni za lek.Praktičan je vrlo srednji naslon za ruke koji se pomera i otvara kao kod VW grupacije.Ako zelite da odložite limenku ili flašicu sa vodom to je uzalud,Žabari smatarju da onda treba da stanete na pumpu ili u kafić.Druga zamerka je na preglednost komandi klime-radia-telefona-navigacije-b.kompjutera.Sve zahteva spuštanje pogleda sa puta a imajući u vidu da je ekran pomalo usadjen slozićete se da nije bas preterano praktično.No veličina donekle opravdava ovakav propust.Zamerka je što podatke o radio ferkvenci,b.c i sličnim nema na tabli sa instrumentima.

    Celokupno ozvučenje je više nego odlično,4 x 16 'ce u vratima sa visokotoncima kojima su pridodata dva masivna basa na zadnjoj polici.Za razliku od 159'ke centralni deo nije od aluminijuma vec od plastike koji za divno cuda ne krcka i lepo je uklopljen.
    Vratimo se na stanje karoserije koja je u potpunosti galvanizovana,nema znakova havarije ali su godine ostavile po neku boru na branicima i vratima.Sivkasta metalik boja je posebno zahvalna po pitanju svakodnevnog održavanja prljanja i da nakon prve kiše ne mora odmah put perionice.

    Sa redizajnom 166-ca je dobila i novu paletu motora među kojima je i 2,4-litreni JTD snage od 175 KS a koji se opet nalazi pod haubom mog automobila,dakle 5-cilindrični dizel zapremnine 2387 ccm i 20-ventila koji zahvaljujući njima razvija 129 kW (175 KS) pri 4000 o/min uz okretni moment 385 nm pri 2000 o/min.

    U vožnji snage koliko hoćeš,zvuk koji se čuje pri ubrzanjima oduševljava i osim na leru nema se utisak da je pod haubom dizel.Ovde ću istaći samo jednu stvar a to je rafiniranost motora.Ubrzanja su tečna,nema onog udara u ledja i motor isporučuje sve više snage kako se penje u obrtaje.Verovali ili ne od 1000 do 4000 ob imate konstantnu isporuku baš te snage.Potrošnja se vrti od 5.5 do 8.5 l na 100 km što je meni šudno ali to kaže b.c i pištolj na pumpi.
    Mjenjač je 6-to stepeni, veoma preciznom sa kraćim hodovima,i upravo je onakv kakav bi se dopao nama koji volimo da vozimo.Za mene reper savršenog menjača je bio u mojoj bivšoj Fabiji.
    Udobnost i izolacija je tek posebna priča.Neću se ponavljati ali već sam iznosio utiske.Ovo sve je dodatno popravljeno kako sam uradio kompletnu reparaciju oba trapa zahvaljujući kome pruža vrhunsku stabilnost u sportskoj vožnji, kombinovanu sa udobnošću.

    ako bih poredio 150-ku i ovo i istim rezimam voznje,putne brzine na auto putu,lezanje,udobnost,kvalitet izrade,izolaciju,mogu samo reci da 159 nema sta da trazi ovde u pravom smislu te reci.
    postoji bolje piće od mleka ali ne postoji bolja ambalaža od sise
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Svaka cast za auto, perfektan je. I boja i motor, felne, bas je onako kako treba da bude. Malo mi cudno samo da je torziona cvrstina veca nego za 159, mislio sam da je 159 tu bolja. Noviji auto, moderniji i tako te fore.
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • WEST 014
      CBC Senator XXL
      • 17.08.2010
      • 862
      • Valjevo
      • Audi A4

      #3
      Pravi auto! Sve na svom mestu.

      Comment

      • Paranoid
        CBC Senator XXL
        • 13.01.2009
        • 622
        • Beograd
        • Fiat 131 1300

        #4
        Dugmici su tako napravljeni da odustanes od cackanja i da se koncentrises na voznju...evo sad cu da ti objasnim nije to kao kod svedjana da se klikce i te fore avionske tenkovske U toku voznje suvozac od siline prolaska kroz krivine nema vremena jer mora da se drzi a kad se oznojis stanes pa ukljucis klimu da se malo oladis i ti i devojka tj zajedno vidite gde je taj dugmic
        Heavy horses ! Move the land under me ...

        Comment

        • milosabs
          CBC Član
          • 26.04.2014
          • 30
          • nis/beograd/novi sad
          • 166 ti

          #5
          Evo neceg sto bi bilo zanimljivo,vec bezmalo 3000 km kako je kod mene.Dakle vozi se.Tipican putni auto,kome je autoput prirodno okruzenje,regionalni sa puno krivina pravo uzivanje i lakoca ali ne mogu se pozaliti na ponasanje u gradu.Za razliku od 159-ke ovde se ta velicina toliko ne oseca a mozda svemu doprinosi i agilniji agregat.

          Nakon faceliftinga 166-ica je dosta lepsa ali postavlja se pitanje da li je sama lepota dovoljna? Iako je marketinski moto Alfa Romea bio “Beauty is not enough” očito da lepota i elegancija nisu dovoljni jer sam pogled na cene polovnih dovoljno govori.Koliko je kvalitetetan model uopste i kakva mu je cena odrzavanja?Dobra strana 166-ce se ogleda u dizel agregatu sa Multijet sistemom koji zahvaljujući ravnoj krivi obrtnog momenta, može opuštenije da koristi ručicu šestostepenog manuelnog menjača.Dakle snage napretek.

          Posle 170 i kusur hiljada u automobilu starom 10 godina nista ne zveci i ne skripi.Sto se delova tice prosek klase,cak sta vise blizi C segmentu nego svojim konkurentima iz tzv.premijum trojke.
          Osecaj za volanom,ponasanje automobila u svim rezimam je sadrzan u recima:"Alfa je jedan od onih automobila koji bi svaki vozač u svom životu trebao barem doživeti ako ne i posedovati"'a udobnost uprkos 18-to incnim felnama je zapanjujuce dobra.Dakle u 4,72 metra dugačkoj limuzini sa četvoro vrata je agilnst koju imaju mnogi kupei.Ispod haube je dizel a u sustini se dobija jedna prava Alfa, po performansama i doživljaju u vožnji.

          Svi beze od Alfi zbog vesanja i elektronike ali je upravo ova stavka kod redizjna nanovo podešen i potencijalni problemi su otklonjeni.
          Potrosnja moze da bude 5,5 a moze xy a sve zavisi od nacina voznje a meni je trenutno 6.5 l na 100km
          Plus:
          Elegenatan dizajn, temperamentan motor, vozne osobine, prtljažnik, serijska oprema, prihvatljiva cena,
          Minus:
          gubitak vrednosti,neki tvrde trap ( moj je remontovan pa cemo videti )
          evo par uopstenih sitnica o 166-ci,2.4 dizel
          2.4 10v i 20v imaju istu turbinu,a ista ta turbina ide i na bmw 525d 163 ks i 3.0d sa 189 ks kao i mecke e 2.7 cdi 170 i 190 ks,tako da ta turbina ima dosta rezerve i za zaključiti je da na 10v motoru od alfe sa 150 ks je najmanje opterečena i da automtski traje duže.Razlika u motoru je ovakva...blok im je isti,klipovi su isti,radilica je ista kao i klipnjače,pumpa za ulje takođe,e sad 10v ima manju glavu,ima brgastu u glavi i ispod nje mehaničke podizače,oprugu i ventil i ta konstrukcija je bi trebalo da je po papirima robusnija,trajnija i izdržljivija,bolje podnosi više obrtaje,mana je nešto veća buka i svakih 20 000 km se ventili trebaju podešavati da se ne pojede bregasta, dok je na 20v dve bregaste i 4 ventila po cilindru i hidraulični podizači te je taj sistem modernije konstrukcije,tiši je i ne zahteva održavanje ali je i osjetljiviji od ovog mehaničkog u 10v motorima.Brizgaljke i pumpa su slične,dok je egr ventil na 20v osetljiviji od ovog na 10v.20v verzija ima GM 6 brzinski menjac dok 10v ima alfinu 6 brzinsku transmisiju...
          Ovo sve se odnosi na redizajn dok večina stvari što vredi za 10v redizajn vredi i za liniju pre ali sa 150 ks.
          U teoriji i praksi ako čemo govoriti o izdržljivosti 10v je izdržljiviji motor jer je jednostavniji i robusniji dok je 20v moderniji i Oba su odlični motori Važno je samo da je održavan redovno.
          postoji bolje piće od mleka ali ne postoji bolja ambalaža od sise

          Comment

          • slobodank
            Moderator
            • 26.11.2007
            • 1338
            • Stara Pazova
            • Fiat Idea 14.16v lpg

            #6
            Lepa alfa, prava krstarica.


            Comment

            Working...
            X