Posto sam za jako kratko vreme sam izmenjao puno automobila,uglavnom se zadrzavao u godistu ili uzimao mladje i peo stepenicu vise.Medjutim sada sam napravio presedan zbog razloga koje necu da iznosim ali su manje vise poznati.Dakle posle 159-ke i trazenja automobila razlicitih marki svi su mi izgledali smesno ili bolje receno nedorasli.Lako se covek navikne na dobro.Jedino sto sam znao da mi treba veci i jaci auto,moj prvi pik je bio e39 ali posle nekoliko vidjenih shvatio sam da je to jaaaaakoooo skupa igracka.Za lubenicara passata 
.Polako sam poceo da gubim nadu.Drug predlozio 166 ali redizajn i motorizaciju 175-185 ks.Na oglasima ni jedne ko za inat sa tim agregatima.Vec sam tada poceo da trazim 406 HDI.Ali...Pojavljuje se oglas ovaj me zove,ja se batrgam te kubikaza te ovo ali on samo kaze vozio si Alfu znas sta znaci TI.

Full fabricka TI edicija u odlicnom stanju.





Zovi coveka,proveravaj auto,i posle manje od tri dana eto mene za volanom iste.Dakle saga je zavrsena 4.4.2014.Od tada pa do danas smo presli vise od 1000 km
Godina proiizvodnje 2004,prva registracija 2005,uredna servisna istorija od prvog dana i prosto neverovati pravih 170000 km
Moj primjerak predstavlja osveženu, facelift generaciju koja se pojavila u jesen 2003 kao pokušaj Alfe da se održi u krugu serije 5,E klase i A6,pomerajući još jednom, granice sportske elegancije na viši nivo.



Imajuci u vidu da je ovo pokušaj da se bude premium,znakova habanja skoro da i nema imajući u vidu 11 godina star automobil.Nesto malo na vozackom sedištu što je jedva primetno dok je stanje ostalih delova enterijera skoro pa savršeno.




Enterijer je kompletan u MOMO koži,koja je vrlo mekana.Smeta mi sto nije svetlija ali sta je tu je.Sa vozačke strane nema puno prigovora,volan dobro leži,sedišta lepo profilisana i udobna,elektro pomerljiva sedišta u svim mogušim pravcima dopunjuju kompletan osećaj.


Mesta za sitnice nema ni za lek.Praktičan je vrlo srednji naslon za ruke koji se pomera i otvara kao kod VW grupacije.Ako zelite da odložite limenku ili flašicu sa vodom to je uzalud,Žabari smatarju da onda treba da stanete na pumpu ili u kafić.Druga zamerka je na preglednost komandi klime-radia-telefona-navigacije-b.kompjutera.Sve zahteva spuštanje pogleda sa puta a imajući u vidu da je ekran pomalo usadjen slozićete se da nije bas preterano praktično.No veličina donekle opravdava ovakav propust.Zamerka je što podatke o radio ferkvenci,b.c i sličnim nema na tabli sa instrumentima.



Celokupno ozvučenje je više nego odlično,4 x 16 'ce u vratima sa visokotoncima kojima su pridodata dva masivna basa na zadnjoj polici.Za razliku od 159'ke centralni deo nije od aluminijuma vec od plastike koji za divno cuda ne krcka i lepo je uklopljen.
Vratimo se na stanje karoserije koja je u potpunosti galvanizovana,nema znakova havarije ali su godine ostavile po neku boru na branicima i vratima.Sivkasta metalik boja je posebno zahvalna po pitanju svakodnevnog održavanja prljanja i da nakon prve kiše ne mora odmah put perionice.



Sa redizajnom 166-ca je dobila i novu paletu motora među kojima je i 2,4-litreni JTD snage od 175 KS a koji se opet nalazi pod haubom mog automobila,dakle 5-cilindrični dizel zapremnine 2387 ccm i 20-ventila koji zahvaljujući njima razvija 129 kW (175 KS) pri 4000 o/min uz okretni moment 385 nm pri 2000 o/min.

U vožnji snage koliko hoćeš,zvuk koji se čuje pri ubrzanjima oduševljava i osim na leru nema se utisak da je pod haubom dizel.Ovde ću istaći samo jednu stvar a to je rafiniranost motora.Ubrzanja su tečna,nema onog udara u ledja i motor isporučuje sve više snage kako se penje u obrtaje.Verovali ili ne od 1000 do 4000 ob imate konstantnu isporuku baš te snage.Potrošnja se vrti od 5.5 do 8.5 l na 100 km što je meni šudno ali to kaže b.c i pištolj na pumpi.
Mjenjač je 6-to stepeni, veoma preciznom sa kraćim hodovima,i upravo je onakv kakav bi se dopao nama koji volimo da vozimo.Za mene reper savršenog menjača je bio u mojoj bivšoj Fabiji.
Udobnost i izolacija je tek posebna priča.Neću se ponavljati ali već sam iznosio utiske.Ovo sve je dodatno popravljeno kako sam uradio kompletnu reparaciju oba trapa zahvaljujući kome pruža vrhunsku stabilnost u sportskoj vožnji, kombinovanu sa udobnošću.


ako bih poredio 150-ku i ovo i istim rezimam voznje,putne brzine na auto putu,lezanje,udobnost,kvalitet izrade,izolaciju,mogu samo reci da 159 nema sta da trazi ovde u pravom smislu te reci.



Full fabricka TI edicija u odlicnom stanju.





Zovi coveka,proveravaj auto,i posle manje od tri dana eto mene za volanom iste.Dakle saga je zavrsena 4.4.2014.Od tada pa do danas smo presli vise od 1000 km
Godina proiizvodnje 2004,prva registracija 2005,uredna servisna istorija od prvog dana i prosto neverovati pravih 170000 km
Moj primjerak predstavlja osveženu, facelift generaciju koja se pojavila u jesen 2003 kao pokušaj Alfe da se održi u krugu serije 5,E klase i A6,pomerajući još jednom, granice sportske elegancije na viši nivo.



Imajuci u vidu da je ovo pokušaj da se bude premium,znakova habanja skoro da i nema imajući u vidu 11 godina star automobil.Nesto malo na vozackom sedištu što je jedva primetno dok je stanje ostalih delova enterijera skoro pa savršeno.




Enterijer je kompletan u MOMO koži,koja je vrlo mekana.Smeta mi sto nije svetlija ali sta je tu je.Sa vozačke strane nema puno prigovora,volan dobro leži,sedišta lepo profilisana i udobna,elektro pomerljiva sedišta u svim mogušim pravcima dopunjuju kompletan osećaj.


Mesta za sitnice nema ni za lek.Praktičan je vrlo srednji naslon za ruke koji se pomera i otvara kao kod VW grupacije.Ako zelite da odložite limenku ili flašicu sa vodom to je uzalud,Žabari smatarju da onda treba da stanete na pumpu ili u kafić.Druga zamerka je na preglednost komandi klime-radia-telefona-navigacije-b.kompjutera.Sve zahteva spuštanje pogleda sa puta a imajući u vidu da je ekran pomalo usadjen slozićete se da nije bas preterano praktično.No veličina donekle opravdava ovakav propust.Zamerka je što podatke o radio ferkvenci,b.c i sličnim nema na tabli sa instrumentima.



Celokupno ozvučenje je više nego odlično,4 x 16 'ce u vratima sa visokotoncima kojima su pridodata dva masivna basa na zadnjoj polici.Za razliku od 159'ke centralni deo nije od aluminijuma vec od plastike koji za divno cuda ne krcka i lepo je uklopljen.
Vratimo se na stanje karoserije koja je u potpunosti galvanizovana,nema znakova havarije ali su godine ostavile po neku boru na branicima i vratima.Sivkasta metalik boja je posebno zahvalna po pitanju svakodnevnog održavanja prljanja i da nakon prve kiše ne mora odmah put perionice.



Sa redizajnom 166-ca je dobila i novu paletu motora među kojima je i 2,4-litreni JTD snage od 175 KS a koji se opet nalazi pod haubom mog automobila,dakle 5-cilindrični dizel zapremnine 2387 ccm i 20-ventila koji zahvaljujući njima razvija 129 kW (175 KS) pri 4000 o/min uz okretni moment 385 nm pri 2000 o/min.

U vožnji snage koliko hoćeš,zvuk koji se čuje pri ubrzanjima oduševljava i osim na leru nema se utisak da je pod haubom dizel.Ovde ću istaći samo jednu stvar a to je rafiniranost motora.Ubrzanja su tečna,nema onog udara u ledja i motor isporučuje sve više snage kako se penje u obrtaje.Verovali ili ne od 1000 do 4000 ob imate konstantnu isporuku baš te snage.Potrošnja se vrti od 5.5 do 8.5 l na 100 km što je meni šudno ali to kaže b.c i pištolj na pumpi.
Mjenjač je 6-to stepeni, veoma preciznom sa kraćim hodovima,i upravo je onakv kakav bi se dopao nama koji volimo da vozimo.Za mene reper savršenog menjača je bio u mojoj bivšoj Fabiji.
Udobnost i izolacija je tek posebna priča.Neću se ponavljati ali već sam iznosio utiske.Ovo sve je dodatno popravljeno kako sam uradio kompletnu reparaciju oba trapa zahvaljujući kome pruža vrhunsku stabilnost u sportskoj vožnji, kombinovanu sa udobnošću.


ako bih poredio 150-ku i ovo i istim rezimam voznje,putne brzine na auto putu,lezanje,udobnost,kvalitet izrade,izolaciju,mogu samo reci da 159 nema sta da trazi ovde u pravom smislu te reci.
Comment