SAAB 9-3 SS
Takozvana 2 generacija modela 9-3 koja je i dan danas uz par nekoliko redizajnova, aktuelna, donela je pravu pometnju u segmentu.Posebna prednost je to što je uz novu generaciju došlo i dosta SAAB-ovih novih inovacija vezanih za bezbednost i udobnost. SAAB 9-3 druge generacije baziran je na GM ipsilon platformi i koristio je nove GM Eco-tec motore.Verzija o kojoj ovde pricamo jeste model 9-3 SS.Oznaka SS jeste skracenica Sport Sedan,što ukratko opisuje narav ovog SAAB-a.Posle Aero modela jedna od najbogatijih oprema koja je dolazila uz 9-3 jeste Vector.Uz tu opremu, što se tice perfomansi, su u pocetku bili dostupni manuelni 5-stepeni,a kasnije 6-stepeni menjaci,a u ponudi je bio i automatski menjac,sa tim što je Vector imao komande za menjanje brzina na volanu(automatik).Pod haubom je bio turbo motor B207E sa 4 cilindra koji je u modelu 9-3 ss 1.8t Vector razvijao 150ks.Pogon je bio tradicinalno na prednjim tockovima.Automobil je krasio fantastican izgled uz nove felne,a uz Vector SS je išlo i neznatno tvrdje oslanjanje.Kako je ovo bio sedan,SAAB se u ovoj drugoj generaciji oprostio od hecbek dizajna i krenuo u novu sferu.Što se tice perfomansi 9-3 SS se u mnogim testovima lako borio protiv konkurencije,pošto B207E Turbo sa 150ks ume dobro da povuce.Iako je bio sportski nastrojen šasija je više bila podešena za udobnu voznju nego za sportsku.Ova data verzija je takoreci osnovna,pocetna uz Vektor opremu,oznaka 1.8t,gde je motor uparen sa punjacem koji radi na malom pritisku(Lpt- low pressure) i maksimalna snaga je 150ks.
Dimenzije i izgled sasije: (d/š/v :4635mm/1762mm/1466mm;medjuosovinsko rastojanje iznosi 2675mm)




Tehnicke karakteristike:
Motor:
B207E(GM eco-tec)redni 4-cilindara
zapremina 2,0L(1998cm3)
turbo punjac sa niskim pritiskom(Lpt- low pressure)
2 bregasta vratila u glavi motora(DOHC)
16 ventila
MPFi ubrizgavanje goriva u više tacaka(multipoint)
kompresija 9.5:1
precnik cilindra/hod klipa(86mm/86mm)
vodeno hladjenje motora
motor postavljen napred,poprecno,iznad osovine


Transmisija:
Manelni 5-stepeni menjac koji snagu prenosi na prednju osovinu
Ogibljenje:
Napred nezavisno šema Mekferson,pozadi takodje nezavisno multilink



Snaga:
148ks(110kw) pri 5.500 obrtaja u minutu i 240Nm pri 2.000 obrtaja
Perfomanse:
Maksimalna brzina iznosi 210km/h,ubrzanje do 100km/h za 9,5s
Takozvana 2 generacija modela 9-3 koja je i dan danas uz par nekoliko redizajnova, aktuelna, donela je pravu pometnju u segmentu.Posebna prednost je to što je uz novu generaciju došlo i dosta SAAB-ovih novih inovacija vezanih za bezbednost i udobnost. SAAB 9-3 druge generacije baziran je na GM ipsilon platformi i koristio je nove GM Eco-tec motore.Verzija o kojoj ovde pricamo jeste model 9-3 SS.Oznaka SS jeste skracenica Sport Sedan,što ukratko opisuje narav ovog SAAB-a.Posle Aero modela jedna od najbogatijih oprema koja je dolazila uz 9-3 jeste Vector.Uz tu opremu, što se tice perfomansi, su u pocetku bili dostupni manuelni 5-stepeni,a kasnije 6-stepeni menjaci,a u ponudi je bio i automatski menjac,sa tim što je Vector imao komande za menjanje brzina na volanu(automatik).Pod haubom je bio turbo motor B207E sa 4 cilindra koji je u modelu 9-3 ss 1.8t Vector razvijao 150ks.Pogon je bio tradicinalno na prednjim tockovima.Automobil je krasio fantastican izgled uz nove felne,a uz Vector SS je išlo i neznatno tvrdje oslanjanje.Kako je ovo bio sedan,SAAB se u ovoj drugoj generaciji oprostio od hecbek dizajna i krenuo u novu sferu.Što se tice perfomansi 9-3 SS se u mnogim testovima lako borio protiv konkurencije,pošto B207E Turbo sa 150ks ume dobro da povuce.Iako je bio sportski nastrojen šasija je više bila podešena za udobnu voznju nego za sportsku.Ova data verzija je takoreci osnovna,pocetna uz Vektor opremu,oznaka 1.8t,gde je motor uparen sa punjacem koji radi na malom pritisku(Lpt- low pressure) i maksimalna snaga je 150ks.
Dimenzije i izgled sasije: (d/š/v :4635mm/1762mm/1466mm;medjuosovinsko rastojanje iznosi 2675mm)




Tehnicke karakteristike:
Motor:
B207E(GM eco-tec)redni 4-cilindara
zapremina 2,0L(1998cm3)
turbo punjac sa niskim pritiskom(Lpt- low pressure)
2 bregasta vratila u glavi motora(DOHC)
16 ventila
MPFi ubrizgavanje goriva u više tacaka(multipoint)
kompresija 9.5:1
precnik cilindra/hod klipa(86mm/86mm)
vodeno hladjenje motora
motor postavljen napred,poprecno,iznad osovine


Transmisija:
Manelni 5-stepeni menjac koji snagu prenosi na prednju osovinu
Ogibljenje:
Napred nezavisno šema Mekferson,pozadi takodje nezavisno multilink



Snaga:
148ks(110kw) pri 5.500 obrtaja u minutu i 240Nm pri 2.000 obrtaja
Perfomanse:
Maksimalna brzina iznosi 210km/h,ubrzanje do 100km/h za 9,5s

Comment