Meni kada su jednom crkle philips sijalice u ksenonima ubacio sam one najjeftinije koje su crkavale jednom mesečno tako da sam sve to počupao i vratio na fabričko stanje. Nešto mi je puno da dajem 20e za pravu sijalicu.
Ipak su na autu H1 sijalice (iako mi je bivši vlasnik rekao da su H7) i to sam utvrdio tek kad sam nakon mnogo muke uspeo da izvučem sijalicu i kada sam je stavio pored ove koju sam kupio pre neki dan Hebem te živote, em je situacija za levi far takva da sam na jedvite jade izvadio sijalicu i to tek nakon što sam odršrafio far i izvukao za 2-3cm, em je pogrešna sijalica na kraju Inače far ne može da se izvuče dok se branik ne skine Sreća pa mi je sijalicu nabavio drugar pa će danas da je zameni za H1.
Iiiiii još jedna ispala, nije 4300k nego 6000k, al sad više ne skidam sijalicu na levom faru ni za 100€ Ako bude opet crkla prodajem auto odma , hebo ga talijan koji je smislio kako da zakomplikuje zamenu sijalice toliko da je to strašno. Pipaviji posao na manje prostora u životu nisam uradio
Na meganu su bar nekako predvideli zamenu, na puntu izgleda uopšte nisu planirali da neko menja sijalicu
Elem pre neki dan je proklizala ručica za podizanje i spuštanje sedišta, pritom je ostalo sedište podignuto tako da mi sad maltene glava udara u plafon. Kad sam povadio sve napolje:
vidim da je glavni deo toga ovaj mehanizam:
Sad ću morati da potražim taj deo a ne znam da li se uopšte prodaje odvojeno niti kako se zove
Elem pošto nisam uspeo da nađem gore prikazani deo ondaK sam odlučio da izbijem amotrizer koji je zadužen da podiže sedište kako bi spustio isto jerbo ne mogu da vozim onako Ovo je privremeno dok ne nađem na nekom otpadu sedište koje je u lošem stanju ali mu radi mehanizam pa da prepakujem.
Pre neki dan smo išli na kraći put od ukupno 498 km i mogu da kažem da osim što ne mogu da se namestim baš najbolje u sedištu sve ostalo je bilo ok
Ulje je pre polaska bilo na 4/5 od maksimuma i tu je i ostalo do povratka kući. Još oko 1500 km imamo do malog servisa. U povratku se o5 upalila lampica ali nisam imao problema zbog toga.
Pre polaska sam svratio na Mol i sipao BMB95 sa aditivima, ukupno 36.5 litara misleći da je to makismum ali mi je na autoputu nakon 132 km, dečko koji radi na pumpi, sipao skoro 14 litara iz nekoliko pokušaja. Ja sam nakon što mi je pištolj na pumpi drugi put izbacio prekinuo točenje iako mi je bilo nešto malo tih 36 litara ali očigledno je moglo još 6-7 litara da stane samo ja to nisam znao. Nisam uspeo da izmerim tačnu potrošnju iz tog razloga ali uspeću valjda drugi put. Evo i malo slika:
ovo sa sipanjem goriva se i meni desavalo. Na nekim pumpama cak ne mogu ni da sipam sto necu izvuci pistolj skoro skroz napolje.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Sedmog juna istice rega pa sam odlucio da aktiviram ugovor i da ujedno prenesem auto na svoje ime. Sve ukupno, registracija, porez, tehnicki, nova saobracajna i usluga agencije malo manje od 28000 dindzi Al sad smo mirni godinu dana
Comment