Peugeot 308, 1.6 e-hdi 112ks, 2012. god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djuka
    CBC Član
    • 04.02.2006
    • 83
    • Novi Beograd/Blokovi
    • Peugeot 308 1.6 eHDI

    Peugeot 308, 1.6 e-hdi 112ks, 2012. god

    Evo da i ja predstavim makinu koju sam skoro uzeo. U pitanju je auto iz naslova. Kupljen u francuskoj gde je bio alphabet operativnom lizingu https://www.alphabet-used-cars.fr. Jedan vlasnik, ali pravno lice. Proizveden u julu 2012. godine, prva registracija 20.9.2012. Prešao 134 450km pravih. Ima servisnu knjizicu, nista od vanrednih servisa nije upisano u bazu samo na 20 000km redovni i potrosni materijal. Dobio sam garanciju na kilometrazu, godinu dana ili 15000km garancije na motor (ukljucujuci i dizne, turbinu, pumpu) i na menjac sa plivajucim zamajcem.
    Dobio sam i sve papire od kupovine auta od strane lizing kuce kod ovlascenog peugeot dilera u FR pa sve do papira ovde u SRB. Automobil od strane lizing kuce nov placen 22.650e. Po podacima sto vidim ovde na FR, auto je izvorno putnicko vozilo M1 sa 5 sedista. Ovo je neka business oprema (4x el podizaci, vazdusne zavese, dig. dvozonska klima, ESP, tempomat el. retrovizori ali bez elektro sklapanja itd). Od strane lizing kuce odmah po kupovini uradjena prepravka na N1 (lako dostavno vozilo) sa 5 sedista (stavljena resetka iza naslona za glavu na zadnjim sedistima) i dobijen povracaj PDV. Po zavrsetku operativnog lizinga auto vraceno u fabricko M1 stanje (skinuta resetka). Isto to vidim je napisala i agencija za bezbednost saobracaja u potvrdama. Iz M1 u N1 pa vraceno na fabricko M1 stanje.

    U mehanickom smislu automobil odlican. Sve ispravno na kolima, motor vuce odlicno, ne dimi, mirno radi. Ovaj e-hdi se ne cuje u kabini, ja mirniji i tisi disel u zivotu nisam vozio a vozio sam ih podosta. Ovo je koliko sam video totalno novi motor u odnosu na prethodni 1.6hdi sa 109ks, čak je 8 ventilski za razliku od tog starijeg koji je 16v. I izolacija je odlicna bukvalno u obrtomer moram da gledam da bi saltao. Vuce stvarno odlicno jer su kratki odnosi u menjacu. Menjac je sam takodje perfektan (sem fabricki nesto duzih hodova, nije baš sportski) ne trese nista, zamajac odlican, lamela odmah odvaja. Po servisnoj ne mogu da vidim dal je ista radjeno od tih velikih stvari do ove km. Na trapu nista ne lupa ni naped ni pozadi. Od KG do BG sam ga probao na auto putu na tempomatu 200 po cajgeru ide kao od sale, na 170 na sat je na 3000 rpm. Auto je poprilicno utegnut, a ja sam picajzla po pitanju ispravnosti kola. Proveren i u servisu danas i po rečima majstora stvarno odličan sem nekih sitnica.

    Prednji diskovi imaju riseve, plocice dobre, ali diskovi tresu na preko 100 kada se koci. Izmereni danas sublerom dosli su na granicu debljine. Narucio od tece iz sanela iz veleprodaje ATE ili PAGID diskove i plocice zavisi sta imaju na stanju. Zadnji diskovi provereni i nemaju riseve i debljina je 9mm a toliko su i novi kada se kupe, plocice imaju dosta "mesa". To je sto se tice mehanike jedino ulaganje.
    Veliki servis se na ovom motoru radi na 10 godina ili u periodu 180-240 000km, tj. provera kajsa se radi na 180k, mali servis na 20 000km, ulje i filter ulja, a filter goriva, vazduha i klime na 40 000km, stim sto cu ja skratiti interval na 15000km ulje, filter ulja, vazduha i klime, a na 30 000km filter goriva, dok cu veliki servis uraditi na 180 000km bez obzira na stanje. Pk set je zamenjen na 120k u FR. Sledeca zamena na 240k.

    Auto estetski nije ono kao "nov" tj. izasao iz salona i sl. Ima na karoseriji par ogrebotinica, tj. par tackica koje su zamaskirane belom bojom, cetkicom, sa gornje strane zadnjeg branika gde se zatvara gepek. Prednji branik ka podu sto gleda izgreban, a i ja sam ga zakacio na prvom ivicnjaku, nizak je mnogo napred. Tepih gepeka je bio izguljen i pocepan na jednom mestu, pa mi je ovaj poznanik sto drzi plac oprkrojio novi tepih u nekoj sivoj boji i zasio/zalepio preko starog. Ne lici uopste na taj fabricki sto je ispod, bas je kao tepih/etison, ali ajde za prvu pomoc dok ne nadjem original tepih za gepek ce da posluzi. Ako zna neko gde bi mogao original da pronadjem tepih gepeka za 308 neka javi

    Enterijer (sem neba) kao nov, cak ni naslon za ruku nije izguljen, na nebu i napred i pozadi ima 3 rupice kao sestarom da je ubo neko i pozadi na plafonu ima kao izgoreno od cigare sto se da srediti dubinskim pranjem, a ove rupice od "sestara" cu da "prezivim". Sredisnji retrovizor je skroz rasklimatan, kugla kao da je ispala iz onog nosasa koji je zalepljen za soferku i u plafon. Da li ima neko ideju kako to da se sredi, ja probao da ga otvorim i zagrebao malo plastiku ne ide mi nesto ?

    Auto je izasao 6700e na moje ime. Ugradio zastitu od kradje (sapa, magnet i skriveni prekidac, izmesten obd i promenjen konektor i raspored) za 240e, registracija 27500 din., 4 nove gume 205/55 R16 Sava Intensa HP 26000 din. Suma sumarum malo preko 7000e sve komplet. I ovi diskovi i plocice ce izaci nekih 10-ak hiljada sa 35% rabata. Keva častila kasko full osiguranje. Dobio ponudu preko prijatelja (direktora iz AMSS) za 26000 din. godisnje na 12 rata, full kasko sa kradjom, teritorija EU, 5% ili 50e ucesce. Njihova procena auta na 8300e

    Od sredjivanja u nekom narednom periodu imam u planu da mu odradim Morimoto projektore i xenone sa sve ugradnjom fabričkih prskalica (nasao za 50e obe), dodatnom pumpom, čantrom itd. da se sve izvuce da izgledaju priblizno fabričkim xenonima (oko 300e bi sve koštalo sa delovima svim potrebnim i ugradnjom), blago zatamnjivanje stakala, na ovo postojece fabricko toniranje napred folije mozda 20-25% i pozadi 30-35% (oko 100e lumar) i kada krene da zeza FAP filter, onda i njegovo gasenje i skidanje, gasenje EGR i neki cip 15-ak ks (na oko 125ks) - 200e u bobosport ili novaspeed-u. Neko veće "budženje" neću sigurno, jednostavno volim "fabriku" i samo jaču fabričku opremu

    Evo slika:


















    Last edited by Djuka; 29.08.2016, 16:38.
  • Djuka
    CBC Član
    • 04.02.2006
    • 83
    • Novi Beograd/Blokovi
    • Peugeot 308 1.6 eHDI

    #2
    Uzeti danas diskovi i plocice, diskovi ATE 8100 oba i plocice PAID PRO - 2850 garnitura sve po veleprodajnim cenama sa 25% rabata i PDV-om. Ukupno 10900 i zamena diskova i pločica 1500 din kod prijatelja. Mogao sam i ATE plocice da uzmem, vrlo mala razlika u ceni u odnosu na ove, ali sam PAGID vozio na Laguni prethodnoj i 3 garniture izmenjao dok je auto bio kod mene i bio prezadovoljan njima, mekane, ne škripe, odlično koče, jedino što meni ne istraju više od 25000km

    Uradio i kasko osiguranje u AMSS, dobio neku dobru ponudu preko prijatelja, auto procenjen na 8350e po katalogu AMSS, učešće 5% ili 50e, na 12 rata, 27500 din. godišnje, potpuni kasko sa osiguranjem od kradje na teritoriji cele Evrope.









    Last edited by Djuka; 30.08.2016, 21:52.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Nisam ljubitelj Pežoa ali mi se ovaj svidja. Kasko je veoma dobra stvar za mirno spavanje...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • SHNAPSI
        CBC Član
        • 01.12.2010
        • 65
        • NIS
        • CITROEN XSARA 2.0 HD

        #4
        Prelep auto nema šta..
        Mene bi interesovala priča ukoliko nije problem oko nabavke auta.
        Ko je isao , preko kojih sajtova je auto rezervisan kolike su takse carina ,papirologija ,col tablice itd ali onako detaljno kao opis vozila...
        Poenta priče imam rođu u France pa planiram da skoknem do njega i dovezem neki autic ukoliko je to nama Srbima dozvoljeno...
        Tnx unapred..

        Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
        NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

        Comment

        • Djuka
          CBC Član
          • 04.02.2006
          • 83
          • Novi Beograd/Blokovi
          • Peugeot 308 1.6 eHDI

          #5
          Originally posted by Dora View Post
          Nisam ljubitelj Pežoa ali mi se ovaj svidja. Kasko je veoma dobra stvar za mirno spavanje...
          Što se tiče krađe ugradio sam mu ja višestruku zaštitu i iskreno ne verujem da bi se neko toliko cimao da sve to razbija (skriveni prekidač + blokada preko magneta, šapa sistem u volanu, izmešten OBD), a kasko sam uradio više zato što živim u blokovima gde je paljenje, razbijanje, uništavanje kola manje-više normalna stvar. Mada i taj kasko je hm.. učešće je 5% ili 50e što je ok, ali recimo posle prve prijave štete moram da uplatim sve rate do kraja, na rate plaćam samo dok ne prijavim prvu štetu.

          @SHNAPSI
          Meni je oko uvoza sve odradio Auto Karanovac iz Kraljeva po preporuci poznanika. Znači ja sam znao šta tražim. Peugeot 308, baš sa ovim novim motorom 1.6 e-hdi 112ks i 6 brzina, da je 5v, da ima digitalnu dvozonsku klimu, prednje i zadnje podizače, elektro retrovizore (makar stakla ako baš ne može i elektro preklop), kožni volan i/ili menjać, prednje i zadnje podizače, tempomat i ASR/ESP i da je prešao do 150 000km originalnih i garantovanih, kao i da nije bio havarisan, da nema većih ulaganja itd.

          Ovaj sa placa mi je poslao slike iz FR, celu istoriju koju on dobije od lizing kuce itd. i rekao da on lično pismeno garantuje za auto i pismeno garantuje godinu dana za motor i menjač. Auto sam kaparisao preko slika, uz uslov da ako ne bude nešto kako je rekao mogu da odustanem. Kada je stigao auto posle 2 nedelje, video auto uživo, sve je bilo kako je i rekao, platio i oterao auto.
          Imam i ja drugare u Antverpenu u Belgiji i Touluse-u u FR, ali kada su pitali da kupe od lizing kuće auto, rekli su da ne može, da saradjuju samo sa pravnim licima sa kojima imaju ugovore i onda sam odustao od varijante same kupovine vozila. Možda da sam se više iscimao sam i mogao da uštedim da nadjem sam auto ali nisam imao živaca a ni vremena da se bavim time, a i ovi drugari svi rade preko pa ni oni baš nisu imali vremena da mi traže to što sam hteo, jedino da sam otišao pa kupio prvo što je povoljnije nego ovde a to nisam isto želeo.

          Druga stvar ovaj auto je na alphabet lizing sajtu bio oglašen po ceni od 6100e. Ovaj plac auto karanovac posto sarađuju sa njima i sa još bezbroj lizing kuća (samo takve automobile i doteruju) je auto kupio za 4250e jer je uzeo ceo kamion od njih (8 automobila). Toliki popust meni nikada ne bi dali i da su hteli da mi ga prodaju kao privatnom licu. Po papirima carina/porez za ovo vozilo su oni rebnuli po nekom katalogu, ali pošto je auto u FR bio prepravljen iz putničkog u lako dostavno vozilo sa 5 sedišta (stavili mu rešetku iza naslona za glavu) bila je i niža kataloška vrednost. Carina (0%) i PDV su iznosili 110 000 din. Troškovi špeditera 150e, transport na kamionu mislim da mi reče 400e, agencija za bezbednost saobraćaja oko 100e. Plac je zaradio, što je našao auto i odradio sve oko 700-800e na automobilu.

          Ako bi sam uvozio postupak koliko sam razumeo je:
          Kupiš auto u FR i obavezno uzmeš overen kupoprodajni ugovor na tvoje ime od strane notara, kao i original račun na tvoje ime iz FR da si auto isplatio u celosti (to kasnije u Srbiji predaješ policiji). Ne znam kako ide sa povraćajem PDV-a ukoliko ga je moguće dobiti, mislim da ako uzimaš ZOLL table da možeš već odmah da dobiješ povraćaj PDV mada nisam to siguran kako ide sa time.
          Ideš po ZOLL table. Ako uzimaš ZOLL table mislim da Francuske tablice odmah tamo u FR odjavljuješ to nisam siguran, ukoliko auto dolazi na kamionu, FR tablice ostaju na kolima i onda ih u MUP-u u Srbiji kada registruješ auto ovde predaješ sa svim papirima. Ako auto ulazi sa ZOLL tablicama u zemlju na točkovima mislim da već na samoj Srpskoj granici prijavljuješ da se auto uvozi u zemlju, a kada dodješ u mesto prebivališta auto predaješ carinskoj ispostavi i angažuješ špeditera koji će da odradi papire i sve ostalo. Tebe kao pojedincu ti špediteri bi verovatno rebnuli 200-250e, a sa placevima kojima sarađuju rade isto to i za 100-150e. Auto se smešta u carinsko skladište na pregled, nakon čega ti rebnu koliko treba da platiš. I ovde ima fore kako placevi to sve sređuju da ispadne što manje i da im se brže odradi auto. Kada platiš to dobiješ JCI (Jedinstevnu carinsku ispravu) koja ti kasnije isto služi da je predaš MUP-u da bi registrovao auto, to ti je potvrda da je auto ocarinjen. Nakon carinjenja ideš u od strane agencije za bezbednost saobraćaja ovlašćenu organizaciju na pregled automobila i papira. To je obično AMSS, mada ima i drugih ovlašćenih organizacija. Ovo je tek da ne kažem sviranje k... jer faktički tu se samo gleda da je auto kakav je izašao iz fabrike (samo papire proveravaju) da nije bilo nekih naknadnih prepravki i sl. Posle pregleda ta ovlašćena kuća šalje mišljenje agenciji za bezbednost saobraćaja. Agencija onda 2-3 dana "analizira" to i ako je sve uredu daje odobrenje ovlašćenoj organizaciji kod koje si vršio pregled auta da oštampa uverenje agencije za bezbednost saobraćaja da je to sve uredu i podižeš i taj papir. Nakon toga radiš tehnički pregled za automobil. Sa svim tim papirima: ugovor o kupovini vozila u inostranstvu na tvoje ime, original račun iz inostranstva, JCI, tehnički pregled, potvrda agencije za bezbednost saobraćaja i sa ZOLL tablicama ideš u neku našu agenciju da ti izračunaju registracija kolika ti je, uplatiš sve i sa svim tim papirima ideš u MUP i uzimaš tablice/saobraćajnu (prvih nedelju dana papir-potvrdu o registraciji dok ne stigne saobraćajna).
          Last edited by Djuka; 31.08.2016, 08:01.

          Comment

          • SHNAPSI
            CBC Član
            • 01.12.2010
            • 65
            • NIS
            • CITROEN XSARA 2.0 HD

            #6
            Hvala na brzom i detaljnom odgovoru sadrzi sve sto me je interesovalo.
            Zakljucak ako idem sam najbolje kupiti auto od privatnog lica idealno prva ruka ako narucujem bolje dati tih 800 e za uslugu i onako bi za put i boravak otislo bar 500 e .

            Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
            NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

            Comment

            • Djuka
              CBC Član
              • 04.02.2006
              • 83
              • Novi Beograd/Blokovi
              • Peugeot 308 1.6 eHDI

              #7
              Ako nemaš baš iskustva sa uvozom, a nemaš nekog špeditera da ti pomogne u svemu, ja lično se ne bi upuštao u to. Ali ako nađeš nekog ko bi ti pomogao što da ne, možeš da prodješ jeftinije makar 300-400e, možda i više u zavisnosti od vrednosti automobila, mada opet zavise i troškovi koliko bi proveo u Francuskoj dok ne nađeš vozilo, idealno bi bilo da ti ta rodbina pronadje auto pa ti samo odeš po njega, tako sam ja planirao iz Belgije da doteram, oni da mi nađu, ja wiz airr do eindhovena i vratim se sa kolima, ili još bolje da se vratim sa njima kada dolaze za Srbiju pa ne moram ni zoll table jer imaju Belgijske papire i mogu da voze
              Ali odustao od toga i našao ovako auto.

              Comment

              • SHNAPSI
                CBC Član
                • 01.12.2010
                • 65
                • NIS
                • CITROEN XSARA 2.0 HD

                #8
                Da slicna priča se proteze i u mom slucaju kada se pricalo pre nekog vremena o dovoženju auta kada dolaze leti na odmor bilo je OK nema problema.
                Sada kada imam lovu planiram da utopim moju Xsaru hdi (koja me verno usluzila bez kvara 8 godina cisto da pomenem)
                plus neka kredica počinju krive drine .
                Te ne ustedi se mnogo te ne bi da odgovaraju ukoliko nesto rikne na motoru itd...itd
                Ja bih rekao da je moga buraza od tetke uhvatila ona gadna boljka
                GASTERBAJTERIZAM
                izvinite na kovanici.
                U prevodu gore sam mnogo je tesko ne zovi za posao ,kintu nemam,uzeo sam kredu kuću mnogo je šit gore ali evo vozi se Audi krka po kafanama do besvesti i ceka se i pored punog dzepa da te neki stari ortak onako časti za stara vremena.
                Pih prosto ne mogu da verujem koliko sam puta video tu metamorfozu pout filma MUVA ko se seća .
                Tako da i onako tanak novcanik motamo izvrnuti za još 1000 evrića prosto ne mogu da verujem.
                Uhvatio me inat da mu skoknem do vrata da vidim da li će roďu i sa vrata vratiti pa makar me kostalo skuplje...pust Srpski inat

                Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
                NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

                Comment

                • Djuka
                  CBC Član
                  • 04.02.2006
                  • 83
                  • Novi Beograd/Blokovi
                  • Peugeot 308 1.6 eHDI

                  #9
                  A nasmejah se na post ali te apsolutno razumem i poznato mi to.
                  Ovi drugari su bili raspolozeni da mi doteraju auto ali na moju odgovornost, ja da im uplatim pare oni da mi slikaju, nadju mehanicara da pogleda auto itd. ali jednostavno to sto su nalazili meni nije odgovaralo, a pristup lizing kucama i vracenim vozilima nisu imali ili su to bile mnogo velike cene, koje naši placevi obore drastično jer kupe više vozila odjednom. Na kraju mi ovo izletelo, dogovorili se o krajnoj ceni koliko ce da me izadje auto i verovao čoveku da je sa automobilom sve kako smo se dogovorili i stvarno je auto stigao u onakvom stanju kako je i rečeno. Čak mi ga je i ispolirao i dubinski oprao i uradio full servis klime. Jedino ulaganje za sada su bili ti prednji diskovi i pločice i to što je rasklimatan središnji retrovizor koji ću nadam se uspeti isto da sredim. Ovo mi je drugi auto koji sam uzeo tako od lizing kuce i da je bio na pravnom licu tamo i da je u super stanju. Prethodni clio 1.5dci 68ks je cak bio pravi teretni koji je prepravljen u putnički iz 2006. godine, uzeo ga 2011 na 150 000km, prodao drugaru, sada je na 250 000km ni jedan jedini kvar nije imao. Sad mu je zamenio samo set kvačila (koji nikad pre nije bio menjan), prednje amortizere i tako potrosni materijal.

                  Gledam juče pločice koje sam skinuo sa peugeot-a juče, peugeot-citroen original, ipak redovno održavanje auta znači pa makar ga i vozili radnici u nekoj firmi...

                  P.S. Ćale moj vozi Xsaru Picasso 2.0HDI 90KS koju je čak i čipovao u novaspeed, auto je bruka, nikakvi vanredni kvarovi...
                  Last edited by Djuka; 31.08.2016, 12:19.

                  Comment

                  • SHNAPSI
                    CBC Član
                    • 01.12.2010
                    • 65
                    • NIS
                    • CITROEN XSARA 2.0 HD

                    #10
                    [emoji632] +[emoji635] emoji765] [emoji766] [emoji730] [emoji729] [emoji728] [emoji727] [emoji726] [emoji725]

                    Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
                    NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

                    Comment

                    • SHNAPSI
                      CBC Član
                      • 01.12.2010
                      • 65
                      • NIS
                      • CITROEN XSARA 2.0 HD

                      #11
                      Tnx na savetima i razgovoru da ne zauzimam više mesta na forumu javljam se kada doteram C4Picasso sa detaljima .
                      U jedno sam siguran doguraću ga do granice ako treba zainat pozerima i verrnoj nam bratiji u rasejaniju

                      Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
                      NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

                      Comment

                      • Djuka
                        CBC Član
                        • 04.02.2006
                        • 83
                        • Novi Beograd/Blokovi
                        • Peugeot 308 1.6 eHDI

                        #12
                        Danas prvi peh sa kolima posle 700 predjenih km od kada sam ga uzeo prošlog četvrtka ali koji sam i mogao da očekujem... Opet prestala klima da radi. Kada je stigao auto i kada sam otišao u kraljevo, klima nije radila i u povratku za BG na putu KV-KG sam svratio u neki servis gde me je poslao ovaj vlasnik Karanovca i dopunjena je klima o trošku placa i zamenjeno ulje u kompresoru. Rekao mi je još tada dečko koji je nakačio klimu na mašinu da mu je sumnjivo što je u sistemu ostalo manje od 200g freona ali kao videćemo dal će mašina da odradi do kraja punjenje. Mašina odradila sve i ja upalim radi klima. Radila je do juče ok, mada svakim danom sve slabije i slabije dok nije skroz prestala.

                        Odem danas kod Saleta za klime u Žarkovo, po preporuci servisa Krstevski gde sam održavao Lagunu, a i caletovog picass-a i posle testiranja utrvde da je hladnjak klime bušan svuda oko ventilatora, kao da je istrulio. Poskidaju oni one plastike kada ono tu boga oca đubreta, buđi... Pokazao mi sve lepo i stvarno pušta samo tako na nekoliko mesta. Kaže ova klima nikada nije čišćena.

                        120e popravka: nov Valeo hladnjak klime koji je i fabrički, zamena istog, čišćenje klime i dopuna freona. Pozovem Auto Karanovac preko koga je i uzet auto i kaže čovek nikakav problem, neka pošalju predračun na mail i plaćam i tako je i bilo

                        Sve preporuke za Auto Karanovac, mogao je ladno da me iskulira, ali nije.
                        Samo mi je rekao da sledeći put ako bude bilo nešto slično, ne kažem u servis gde oteram auto na pregled istog da odmah rade, već da mu kažem prvo koji je kvar dijagnostikovan i sačekam malo dok mi on ne javi gde da idem, jer je imao isti taj Valeo hladnjak po veleprodajnoj ceni u BG da odem po njega za 9000 din, odnosno 3000 jeftinije, a ruke mu nisu bile sporne od ovog servisa. Pošto su već momci kod Saleta krenuli da rade, rekao je *ebeš 3000 din. platiću, moja krivica što nisam istestirao klimu pre nego što si pokupio auto.
                        Klima sada ladi super, nadam se da će tako i ostati.
                        Last edited by Djuka; 01.09.2016, 19:29.

                        Comment

                        • SHNAPSI
                          CBC Član
                          • 01.12.2010
                          • 65
                          • NIS
                          • CITROEN XSARA 2.0 HD

                          #13
                          Nista novo sa polovnjacima uvezenim iz Jevrope.
                          Čitam post i prisecam se moja 2 slucaja kada sam preuzeo Xsaru sa placa ovde u Niš-u pre skoro 8 godina .
                          Prvo desavanije posle samo 10 dana voznje engine check lampa , motor se automatski spustio na 2000 obrtaja max brzina 50 na sat.
                          Ja sa porodicom krenuo kod sestre da vide auto
                          Lol....
                          Odmax mi udari krv u glavu što bi rekao Radašin pritisak 200.
                          Da mi supruga ne beše sa decom pozadi vratio bih auto vlasniku placa kroz kapiju naravno 100 na sat kao što sam mu obecao ako me zezne ali u tom momentu nije bilo moguce pošto mrcina nije mogla više od 50.
                          Odem tamo zabranim ženki da ne zucne nešto pošzo bi me me zet pokidao ko palačinku od zajebancije.Preživim taj dan cimnem lika teraj u Citroen servis reče na dijagnostku ako je sklop motora(začkoljica) dobijes drugi auto (imao bar 30 komada u tom momentu uvoz Španija)
                          Da ne dužim posle
                          pregleda zakljucak protokomer vazduha zaprljan pročišćen adekvatnim sprejem problem rešen.
                          Cena 1500 din dijagnostika , čišćenje gratis došao sam u vreme neke akcije pretrkeljisali auto od guma do krova kazu sve stegnuto OK.
                          Malo slinavi spoj servo letve bla bla ali teraj jerbo se ne isplati rasturati sve zbog 1 dihtunga.
                          Ja naravno ko pravi Srbin zaboravim to i vozim auto skoro 2 god kada počinje da puca po letvi .
                          Odem u Citroen naravno a tamo Tempo snizenje ne opravljaju zamena nova servo letva 600 e. :O
                          Naravno internet telefoni čuda polovne letve 300 e
                          bez garancije (Srbija naravno brate ša reći) dok u ocaju slucajno ne prođoh kod deda Ratka mehaničara-hidrauličara ovejanog vuka iz Preduzeca za Puteve Niš.
                          Demontaza opravka kaze pasuju delovi sa Renault servo letve i Peugeot 300 serija starih ,nekakve gumice čuda zupčanika zamenio čovek.
                          CENA 50 E
                          Dadoh mu 60E i ručak za klinca u garaži.
                          Evo sve šljaka dan danas .
                          Zaključak ne bi ni stranci prodavali nešto da je dobro ali tu su Balkanci Bugari i Turci pa teraj Bato dok ide..


                          Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
                          NISTA NE KASNI - SAMO JE KASNO ZATRAZENO +++++

                          Comment

                          • sErGiO
                            Moderator
                            • 30.01.2007
                            • 2769
                            • Neko selo pored Beogr
                            • Alfa Romeo 156SW

                            #14
                            Lep ovaj Pug. Imao sam identičan problem sa C4 II prošle godine, stradao hladnjak klime i ista priča oko prljavštine.
                            Jesi li merio potrošnju?

                            Comment

                            • Djuka
                              CBC Član
                              • 04.02.2006
                              • 83
                              • Novi Beograd/Blokovi
                              • Peugeot 308 1.6 eHDI

                              #15
                              Ovi u servisu Sale su mi objašnjavali da je to fabrički problem kod 308, c4 II, 3008, 2008... ventilator je upresovan u hladnjak i tu se stvara kondenz od toplote ventilatora, nakupi se prljavština i jednostavno hladnjak klime istruli.
                              Potrošnja po board-u 7.3-7.5l na 100km čisto gradske BGD vožnje uz konstanto upaljenu klimu i uz prosečne brzine od 19-23km/h... Sipam na OMV onaj maxmotion diesel ako to nešto ima veze. Otprilike tako mi se kreće potrošnja poslednjih 600km u BGD. Na svakih 200km otprilike resetujem potrošnju i prosečnu brzinu.

                              Na otvorenom putu od Kraljeva do BG mi je trošio 6.3l (išao auto putem preko KG) uz klimu i uz brzine od 150-200km/h na auto putu... U principu zadovoljan sam potrošnjom. Ćaletova Xsara Picasso 2.0HDI 90ks koja je čipovana na istim tim relacijama po BG troši nešto više od litar, odnosno u proseku oko 8.5l na 100 km/h i na otvorenom troši više. Meni je peugeot na 180 na 3000rpm...
                              Last edited by Djuka; 05.09.2016, 15:25.

                              Comment

                              Working...
                              X