Evo da i ja predstavim makinu koju sam skoro uzeo. U pitanju je auto iz naslova. Kupljen u francuskoj gde je bio alphabet operativnom lizingu https://www.alphabet-used-cars.fr. Jedan vlasnik, ali pravno lice. Proizveden u julu 2012. godine, prva registracija 20.9.2012. Prešao 134 450km pravih. Ima servisnu knjizicu, nista od vanrednih servisa nije upisano u bazu samo na 20 000km redovni i potrosni materijal. Dobio sam garanciju na kilometrazu, godinu dana ili 15000km garancije na motor (ukljucujuci i dizne, turbinu, pumpu) i na menjac sa plivajucim zamajcem.
Dobio sam i sve papire od kupovine auta od strane lizing kuce kod ovlascenog peugeot dilera u FR pa sve do papira ovde u SRB. Automobil od strane lizing kuce nov placen 22.650e. Po podacima sto vidim ovde na FR, auto je izvorno putnicko vozilo M1 sa 5 sedista. Ovo je neka business oprema (4x el podizaci, vazdusne zavese, dig. dvozonska klima, ESP, tempomat el. retrovizori ali bez elektro sklapanja itd). Od strane lizing kuce odmah po kupovini uradjena prepravka na N1 (lako dostavno vozilo) sa 5 sedista (stavljena resetka iza naslona za glavu na zadnjim sedistima) i dobijen povracaj PDV. Po zavrsetku operativnog lizinga auto vraceno u fabricko M1 stanje (skinuta resetka). Isto to vidim je napisala i agencija za bezbednost saobracaja u potvrdama. Iz M1 u N1 pa vraceno na fabricko M1 stanje.
U mehanickom smislu automobil odlican. Sve ispravno na kolima, motor vuce odlicno, ne dimi, mirno radi. Ovaj e-hdi se ne cuje u kabini, ja mirniji i tisi disel u zivotu nisam vozio a vozio sam ih podosta. Ovo je koliko sam video totalno novi motor u odnosu na prethodni 1.6hdi sa 109ks, čak je 8 ventilski za razliku od tog starijeg koji je 16v. I izolacija je odlicna bukvalno u obrtomer moram da gledam da bi saltao. Vuce stvarno odlicno jer su kratki odnosi u menjacu. Menjac je sam takodje perfektan (sem fabricki nesto duzih hodova, nije baš sportski) ne trese nista, zamajac odlican, lamela odmah odvaja. Po servisnoj ne mogu da vidim dal je ista radjeno od tih velikih stvari do ove km. Na trapu nista ne lupa ni naped ni pozadi. Od KG do BG sam ga probao na auto putu na tempomatu 200 po cajgeru ide kao od sale, na 170 na sat je na 3000 rpm. Auto je poprilicno utegnut, a ja sam picajzla po pitanju ispravnosti kola. Proveren i u servisu danas i po rečima majstora stvarno odličan sem nekih sitnica.
Prednji diskovi imaju riseve, plocice dobre, ali diskovi tresu na preko 100 kada se koci. Izmereni danas sublerom dosli su na granicu debljine. Narucio od tece iz sanela iz veleprodaje ATE ili PAGID diskove i plocice zavisi sta imaju na stanju. Zadnji diskovi provereni i nemaju riseve i debljina je 9mm a toliko su i novi kada se kupe, plocice imaju dosta "mesa". To je sto se tice mehanike jedino ulaganje.
Veliki servis se na ovom motoru radi na 10 godina ili u periodu 180-240 000km, tj. provera kajsa se radi na 180k, mali servis na 20 000km, ulje i filter ulja, a filter goriva, vazduha i klime na 40 000km, stim sto cu ja skratiti interval na 15000km ulje, filter ulja, vazduha i klime, a na 30 000km filter goriva, dok cu veliki servis uraditi na 180 000km bez obzira na stanje. Pk set je zamenjen na 120k u FR. Sledeca zamena na 240k.
Auto estetski nije ono kao "nov" tj. izasao iz salona i sl. Ima na karoseriji par ogrebotinica, tj. par tackica koje su zamaskirane belom bojom, cetkicom, sa gornje strane zadnjeg branika gde se zatvara gepek. Prednji branik ka podu sto gleda izgreban, a i ja sam ga zakacio na prvom ivicnjaku, nizak je mnogo napred. Tepih gepeka je bio izguljen i pocepan na jednom mestu, pa mi je ovaj poznanik sto drzi plac oprkrojio novi tepih u nekoj sivoj boji i zasio/zalepio preko starog. Ne lici uopste na taj fabricki sto je ispod, bas je kao tepih/etison, ali ajde za prvu pomoc dok ne nadjem original tepih za gepek ce da posluzi. Ako zna neko gde bi mogao original da pronadjem tepih gepeka za 308 neka javi
Enterijer (sem neba) kao nov, cak ni naslon za ruku nije izguljen, na nebu i napred i pozadi ima 3 rupice kao sestarom da je ubo neko i pozadi na plafonu ima kao izgoreno od cigare sto se da srediti dubinskim pranjem, a ove rupice od "sestara" cu da "prezivim". Sredisnji retrovizor je skroz rasklimatan, kugla kao da je ispala iz onog nosasa koji je zalepljen za soferku i u plafon. Da li ima neko ideju kako to da se sredi, ja probao da ga otvorim i zagrebao malo plastiku ne ide mi nesto
?
Auto je izasao 6700e na moje ime. Ugradio zastitu od kradje (sapa, magnet i skriveni prekidac, izmesten obd i promenjen konektor i raspored) za 240e, registracija 27500 din., 4 nove gume 205/55 R16 Sava Intensa HP 26000 din. Suma sumarum malo preko 7000e sve komplet. I ovi diskovi i plocice ce izaci nekih 10-ak hiljada sa 35% rabata. Keva častila kasko full osiguranje. Dobio ponudu preko prijatelja (direktora iz AMSS) za 26000 din. godisnje na 12 rata, full kasko sa kradjom, teritorija EU, 5% ili 50e ucesce. Njihova procena auta na 8300e
Od sredjivanja u nekom narednom periodu imam u planu da mu odradim Morimoto projektore i xenone sa sve ugradnjom fabričkih prskalica (nasao za 50e obe), dodatnom pumpom, čantrom itd. da se sve izvuce da izgledaju priblizno fabričkim xenonima (oko 300e bi sve koštalo sa delovima svim potrebnim i ugradnjom), blago zatamnjivanje stakala, na ovo postojece fabricko toniranje napred folije mozda 20-25% i pozadi 30-35% (oko 100e lumar) i kada krene da zeza FAP filter, onda i njegovo gasenje i skidanje, gasenje EGR i neki cip 15-ak ks (na oko 125ks) - 200e u bobosport ili novaspeed-u. Neko veće "budženje" neću sigurno, jednostavno volim "fabriku" i samo jaču fabričku opremu
Evo slika:








Dobio sam i sve papire od kupovine auta od strane lizing kuce kod ovlascenog peugeot dilera u FR pa sve do papira ovde u SRB. Automobil od strane lizing kuce nov placen 22.650e. Po podacima sto vidim ovde na FR, auto je izvorno putnicko vozilo M1 sa 5 sedista. Ovo je neka business oprema (4x el podizaci, vazdusne zavese, dig. dvozonska klima, ESP, tempomat el. retrovizori ali bez elektro sklapanja itd). Od strane lizing kuce odmah po kupovini uradjena prepravka na N1 (lako dostavno vozilo) sa 5 sedista (stavljena resetka iza naslona za glavu na zadnjim sedistima) i dobijen povracaj PDV. Po zavrsetku operativnog lizinga auto vraceno u fabricko M1 stanje (skinuta resetka). Isto to vidim je napisala i agencija za bezbednost saobracaja u potvrdama. Iz M1 u N1 pa vraceno na fabricko M1 stanje.
U mehanickom smislu automobil odlican. Sve ispravno na kolima, motor vuce odlicno, ne dimi, mirno radi. Ovaj e-hdi se ne cuje u kabini, ja mirniji i tisi disel u zivotu nisam vozio a vozio sam ih podosta. Ovo je koliko sam video totalno novi motor u odnosu na prethodni 1.6hdi sa 109ks, čak je 8 ventilski za razliku od tog starijeg koji je 16v. I izolacija je odlicna bukvalno u obrtomer moram da gledam da bi saltao. Vuce stvarno odlicno jer su kratki odnosi u menjacu. Menjac je sam takodje perfektan (sem fabricki nesto duzih hodova, nije baš sportski) ne trese nista, zamajac odlican, lamela odmah odvaja. Po servisnoj ne mogu da vidim dal je ista radjeno od tih velikih stvari do ove km. Na trapu nista ne lupa ni naped ni pozadi. Od KG do BG sam ga probao na auto putu na tempomatu 200 po cajgeru ide kao od sale, na 170 na sat je na 3000 rpm. Auto je poprilicno utegnut, a ja sam picajzla po pitanju ispravnosti kola. Proveren i u servisu danas i po rečima majstora stvarno odličan sem nekih sitnica.
Prednji diskovi imaju riseve, plocice dobre, ali diskovi tresu na preko 100 kada se koci. Izmereni danas sublerom dosli su na granicu debljine. Narucio od tece iz sanela iz veleprodaje ATE ili PAGID diskove i plocice zavisi sta imaju na stanju. Zadnji diskovi provereni i nemaju riseve i debljina je 9mm a toliko su i novi kada se kupe, plocice imaju dosta "mesa". To je sto se tice mehanike jedino ulaganje.
Veliki servis se na ovom motoru radi na 10 godina ili u periodu 180-240 000km, tj. provera kajsa se radi na 180k, mali servis na 20 000km, ulje i filter ulja, a filter goriva, vazduha i klime na 40 000km, stim sto cu ja skratiti interval na 15000km ulje, filter ulja, vazduha i klime, a na 30 000km filter goriva, dok cu veliki servis uraditi na 180 000km bez obzira na stanje. Pk set je zamenjen na 120k u FR. Sledeca zamena na 240k.
Auto estetski nije ono kao "nov" tj. izasao iz salona i sl. Ima na karoseriji par ogrebotinica, tj. par tackica koje su zamaskirane belom bojom, cetkicom, sa gornje strane zadnjeg branika gde se zatvara gepek. Prednji branik ka podu sto gleda izgreban, a i ja sam ga zakacio na prvom ivicnjaku, nizak je mnogo napred. Tepih gepeka je bio izguljen i pocepan na jednom mestu, pa mi je ovaj poznanik sto drzi plac oprkrojio novi tepih u nekoj sivoj boji i zasio/zalepio preko starog. Ne lici uopste na taj fabricki sto je ispod, bas je kao tepih/etison, ali ajde za prvu pomoc dok ne nadjem original tepih za gepek ce da posluzi. Ako zna neko gde bi mogao original da pronadjem tepih gepeka za 308 neka javi

Enterijer (sem neba) kao nov, cak ni naslon za ruku nije izguljen, na nebu i napred i pozadi ima 3 rupice kao sestarom da je ubo neko i pozadi na plafonu ima kao izgoreno od cigare sto se da srediti dubinskim pranjem, a ove rupice od "sestara" cu da "prezivim". Sredisnji retrovizor je skroz rasklimatan, kugla kao da je ispala iz onog nosasa koji je zalepljen za soferku i u plafon. Da li ima neko ideju kako to da se sredi, ja probao da ga otvorim i zagrebao malo plastiku ne ide mi nesto

Auto je izasao 6700e na moje ime. Ugradio zastitu od kradje (sapa, magnet i skriveni prekidac, izmesten obd i promenjen konektor i raspored) za 240e, registracija 27500 din., 4 nove gume 205/55 R16 Sava Intensa HP 26000 din. Suma sumarum malo preko 7000e sve komplet. I ovi diskovi i plocice ce izaci nekih 10-ak hiljada sa 35% rabata. Keva častila kasko full osiguranje. Dobio ponudu preko prijatelja (direktora iz AMSS) za 26000 din. godisnje na 12 rata, full kasko sa kradjom, teritorija EU, 5% ili 50e ucesce. Njihova procena auta na 8300e

Od sredjivanja u nekom narednom periodu imam u planu da mu odradim Morimoto projektore i xenone sa sve ugradnjom fabričkih prskalica (nasao za 50e obe), dodatnom pumpom, čantrom itd. da se sve izvuce da izgledaju priblizno fabričkim xenonima (oko 300e bi sve koštalo sa delovima svim potrebnim i ugradnjom), blago zatamnjivanje stakala, na ovo postojece fabricko toniranje napred folije mozda 20-25% i pozadi 30-35% (oko 100e lumar) i kada krene da zeza FAP filter, onda i njegovo gasenje i skidanje, gasenje EGR i neki cip 15-ak ks (na oko 125ks) - 200e u bobosport ili novaspeed-u. Neko veće "budženje" neću sigurno, jednostavno volim "fabriku" i samo jaču fabričku opremu

Evo slika:









Comment