Peugeot 308, 1.6 e-hdi 112ks, 2012. god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #16
    Meni je board na C4 pokazivao 4.5 po magistrali kad vozim 70-90 na sat, samo što nikad nisam uspeo to da izmerim metodom do čepa

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      #17
      Mali off: Pre dve nedelje kad sam se vraćao sa mora sam mnogo obožavao te što voze 200 autoputem u cikcak i besomučno ablenduju svima i svi takvi su imali BG table.
      Nemam ništa protiv i ja sam išao 130-140 sa ubrzanjima do 150-160 kad pretičem i onda doleće ablenduje pretiče sve kroz zaustavnu ili preleće i prolazi na milimetar ne čekajući da se sklonim... i posle priča kako je potrošio 2.785456L. Čemu?
      Još kad bi taj Pežo mogao da ide 200
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • Djuka
        CBC Član
        • 04.02.2006
        • 83
        • Novi Beograd/Blokovi
        • Peugeot 308 1.6 eHDI

        #18
        198km/h po GPS-u (ako ne laže ovaj moj LG G4 i IGO u njemu), 210 po cajgeru, mozda je mogao još ali sam morao da kočim Pa fabrički u katalogu za ovaj motor (1.6 e-hdi 8v 112k) konkretno je napisano da mu je 195 km/h maksimalna brzina.
        Na 180 po cajgeru je na malo preko 3000rpm, a u 6. brizini je malo preko 4000rpm dokle sam ga terao, u nižim stepenima ide do 4200-4300 i tu gubi "dah".


        Ne obilazim nikad tik uz auto i ne idem cik-cak, čak i ne amblendujem sem kada baš neko da izvinete tupi, obično ovi šleperi što uleću u najbržu traku i obilaze 2 sata kamion koji je u srednjoj traci i ide 5km/h sporije od njih. Zaustavnom tek ne vozim, a i zaprećena kazna od 100-120 000 je svakako uticala da se broj tih koji voze dosta smanji. Pošto vozim i motor od tih obilaženja uz samu ivicu drugog vozila se ježim, jer znam kada sam na motoru kako je, kada kuliram i lagano vozim, a ovi mi proleću na po cm. Kad žive duše nema ispred mene na auto putu i kada god je tako volim da ga nagazim, posle kada se stvorila gužva na autoputu uhvatio sam na tempomatu 140-150-160 km/h, koliko je išla cela kolona vozila do bubanj potoka, a presretača nije bilo. Oni do 140 uglavnom ne diraju, proverena informacija jer mi od drugara burazer vozi (ili piše kazne) beli F10 BMW 530d presretač sa NP tablama koji operiše uglavnom od aerodroma do bubanj potoka.
        P.S. 11 godina vozačkog iskustva, od 18-god sopstveni auto, oko 220 000km predjenih ukupno za volanom, ni jedna kazna za brzinu, alkohol i sl., ni jedna izazvana saobraćajna nesreća, tako da nisam nesavestan vozač
        Last edited by Djuka; 06.09.2016, 00:36.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #19
          Nemaš ti nikakvog vozačkog iskustva ako za 220k nemaš nijednu kaznu
          Šalim se, pa lepo navlači taj 308. Drugar isto ima takav i može vrlo malo da potroši goriva što mi se dopada.
          A prenos je prilično dugačak u 6-toj što volim što zbog buke što zbog potrošnje
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • Djuka
            CBC Član
            • 04.02.2006
            • 83
            • Novi Beograd/Blokovi
            • Peugeot 308 1.6 eHDI

            #20
            Ha, imao sam sa motorom dosta kazni, sa kolima jok, baš pazim kako vozim, a "divljam" samo na auto putu, dok ne vidim neki VW, bmw, audi zatamnjen, onda usporim malo i gledam tablice ako su strane nastavljam pun gas , a i kod nas uvek radi mito i korupcija sem za ove lidare sa kamerom, zato u gradu do 70 i mirna glava...

            Peugeot vec na 90 km/h, pokazuje ono na board-u da se ubaci u 6-u i navlači u 6-oj sasvim lepo. Menjač kao menjač, nije toliko precizan i nije toliko kratkih hodova kao ni na jednom peugeot-u koji sam vozio, ali prenosni odnosi su lepo prilagodjeni težini automobila i motoru i sasvim su mu korektna medjuubrzanja čak i kada je pun i sa klimom. Ima on solidnih 270NM obrtnog momenta pa ga to vadi. Videćemo ako se zapuši DPF, onda će ići njegovo gašenje, gašenje elektro EGR-a i čip pa ću videti kako će ići, mada na ovom motoru, koliko sam gledao ne može mnogo da se izvuce 120-125ks na dino testu i oko 320NM.

            U svakom slučaju sam autom za ovih 2 nedelje i skoro 1000km poprilično zadovoljan. Ne bih ništa mogao da navedem kao manu, videćemo u daljoj eksploataciji kako će se pokazati da ga ne ureknem.
            Last edited by Djuka; 06.09.2016, 13:42.

            Comment

            • sErGiO
              Moderator
              • 30.01.2007
              • 2769
              • Neko selo pored Beogr
              • Alfa Romeo 156SW

              #21
              Kakva su mu sedista?

              Comment

              • Djuka
                CBC Član
                • 04.02.2006
                • 83
                • Novi Beograd/Blokovi
                • Peugeot 308 1.6 eHDI

                #22
                Meni bas bas udobna. Doduse bocne potpore su mekane ali lepo drze u krivinama. Na ovom pezou su kao ta bolja sedista sto imaju tu bocnu potporu i ta sedista su i peugeotu sa najjacom (za jedan nivo visu od ovog mog) Allure opremom. Nemam zamerku za sedista. Kod 308-ice sa nizom opremom su "ravnija" sedista i za nijansu tvrdja od ovih.

                Comment

                • Djuka
                  CBC Član
                  • 04.02.2006
                  • 83
                  • Novi Beograd/Blokovi
                  • Peugeot 308 1.6 eHDI

                  #23
                  resao 5000km od kada sam uzeo auto ~3 meseca i dolazi na red mali servis posle 19000 od poslednjeg koji je uradjen u Aprilu u FR. Medjutim poceo da mi se cuje neki spaner i/ili roler od 1000-1800rpm ali samo u brzini kad je i dajem gas, na leru se ne cuje. Krstevski ne moze da odredi da li je od PK ili od zupcastog, ali s obzirom da je PK zamenjen u FR na 120k GATES set, pretpostavka je da je zupcasti koji nikad nije menjan, a preporuka je na 180 000km da se zameni ili 9 godina, a meni je na 140k sada i 4 godine starosti, tako da ipak je mnogo dugacak taj preporuceni interval ili je auto u FR vozen u extremnim gradskim uslovima.

                  Uzeo sam samo zupcasti set, ako je ipak Gates prolupao za 20k i godinu i po dana od zamene onda neka ide dodjavola. Od ovih mojih iz Sanela dobio ponudu sa 30% rabata:

                  - SKF zupcasti set (made in France) - 9600 din. INA set 6700 (unutra je Conti kajs), i za Contitech set 7800 din. (INA spaneri i Conti kajs). Uzeo SKF.
                  - Vodena pumpa GRAF - made in Italy - 2600 din. SKF 3400 din., uzeo GRAF po njihovoj preporuci koja je na dosta automobila prva ugradnja.
                  - Ule 4l TOTAL INEO 5W-30 - 2600 din., filter ulja BOSCH (made in Germany) - 650 din., filter vazduha BOSCH (made in china) - 1150 din, filter klime sa aktivnim ugljem BOSCH (made in Czech Republic) - 1200 din. MANN filtere nisu imali sve na stanju pa sam uzeo sve Bosch slicne su cene. Filter goriva je zamenjen pre 20k na proslom malom servid, tako da mu ne sledi zamena sada, on je u MANN varijanti 2700 din.

                  Dobio sam i nove diskove ATE i umesto PAGID plocica sada su mi dali ATE ali nisu keramicke. Ove ATE sto su se iskrivili zajedno ss plocicama vracam Sanelu a oni ce da probaju da "naplate" od ATE-a ako i ne uspeju mene bas briga ja sam dobio nove samo se nadam da se i oni ne iskrive brzo.

                  U ponedeljak zamena svega, nadam se samo da se nisam zeznuo pa da je ipak PK prolupao, on je skuplji od zupcastog seta tj. u SKF varijanti je oko 10500 din. zbog start and stop sistema.

                  Comment

                  • sErGiO
                    Moderator
                    • 30.01.2007
                    • 2769
                    • Neko selo pored Beogr
                    • Alfa Romeo 156SW

                    #24
                    Nije ni skup sa delovima.

                    Comment

                    • Djuka
                      CBC Član
                      • 04.02.2006
                      • 83
                      • Novi Beograd/Blokovi
                      • Peugeot 308 1.6 eHDI

                      #25
                      U euroimpexu, novom ovlascenom uvozniku, originalni zupcasti set sa vodenom pumpom kosta 23500 dinara bez ugradnje, PK set je oko 15000 (nemaju na stanju ali toliko je) ugradnja svega 12500 din.
                      Delovi za mali servis 12000... Ruke 2500 din.

                      Comment

                      • sErGiO
                        Moderator
                        • 30.01.2007
                        • 2769
                        • Neko selo pored Beogr
                        • Alfa Romeo 156SW

                        #26
                        Sta se menja na tom malom servisu kad kostaju delovi 100€? Ja sam u C4 II sipao motul i stavljao kvalitetne filtere pa me kostalo duplo manje.

                        Comment

                        • Djuka
                          CBC Član
                          • 04.02.2006
                          • 83
                          • Novi Beograd/Blokovi
                          • Peugeot 308 1.6 eHDI

                          #27
                          Kosta ovlasceni servis (radni sat) kao i originalni delovi. Po veleprodajnim cenama sa finim rabatom delovi za mali servis za mene su 5700-6000 bez filtera goriva koji se menja na 40-60 000km on je jos 2500 u MANN varijanti. Racunaj da su originalni filteri jedno 70% skuplji i da su ruke u ovlascenom za mali servis oko 3000 din i lagano dodjemo tih 100e... Stim sto sam se ja zeznuo ta cifra je sa rukama za mali...
                          Last edited by Djuka; 19.11.2016, 00:13.

                          Comment

                          • Djuka
                            CBC Član
                            • 04.02.2006
                            • 83
                            • Novi Beograd/Blokovi
                            • Peugeot 308 1.6 eHDI

                            #28
                            Presao 5500km od kada sam uzeo auto pre 3 meseca. Odradio veliki i mali servis. Na 120 000km u FR uredno upisali da su uradili mali servis i zamenili PK set, a u stvari zamenili samo PK kais, dok su ostavili spaner i roler i to sto je zapinjalo i sto se culo je ipak bio spaner PK kaisa a ne zupcastog. Zupcasti set je bio ok ali je na predjenih 140 000km vodena pumpa pocela da pusta, tako da je zamenjeno sve komplet.

                            Sanelu reklamirao ATE diskove i dobio odmah nove, zajedno sa novim ATE plocicama (uz ove iskrivljene diskove sam bio uzeo PAGID plocice koje su grebale pa su mi i njih zamenili za ATE), videcemo da li ce i ovi diskovi da se iskrive brzo.
                            Servis radio u AC Krstevski, koji su stavili na strug te prethodne ATE diskove (po serijskom broju ATE original) i koji su se iskrivili za 1500km i to izgleda ovako:





                            Suma sumarum veliki i mali servis sa rukama 33 000 din.
                            Presao 800km od servisa i sa tim novim ATE diskovima i plocicama i za sada je sve ok.
                            Last edited by Djuka; 15.12.2016, 10:58.

                            Comment

                            • sErGiO
                              Moderator
                              • 30.01.2007
                              • 2769
                              • Neko selo pored Beogr
                              • Alfa Romeo 156SW

                              #29
                              Au jbt da se pokrive diskovi za 1500 km, ko da voziš 3 tone težak auto

                              Comment

                              • igor_harris
                                CBC Početnik
                                • 19.11.2016
                                • 3
                                • Beograd
                                • Mazda 3 1.6MZ-CD

                                #30
                                Vreli diskovi + hladna bara = gore prilozeni snimak.

                                Послато са 6039K уз помоћ Тапатока

                                Comment

                                Working...
                                X