Mali uvod cisto da se tema ne svede na postavljanje fotografija.
U porodici je od 2005-e Opel Astra G karavan 2000-to godiste sa 1.4 16v motorom. Uzeta je u fizicki korektnom stanju sa uzasno losim motorom (to tada nismo znali naravno). 1L ulja na 1.000 km i lpg sistem za zastavine motore...ali bukvalno. Ekspanziona posuda je bila kao kakva djakuzi kada sa ukljucenim svim mogucim masazerima
.
Vozena je tako poprilicno kilometara dok u voznji nije puklo crevo za vodu sto otac nije primetio i...epilog predpostavljate. 2 slomljena ventila, 3 opruge ventila takodje pukle, glava blago iskrivljena...glava je sredjena komplet, obradjena, zamenjene su vodjice i gumice ventila, opruge i ventili koji su bili za zamenu...Donji deo motora nije diran jer je po recima majstora bio u odlicnom stanju, zamenjene su samo uljne karike. Od tada auto presao brdo kilometara, ne trosi gram ulja od zamene do zamene...fizicki je auto u, blago je reci, katastrofalnom stanju, ali zato je mehanicki perfektna. Ulje se menja na 5.000 km, na trapu je maksimalno utegnuta...
Prosle godine je za 4 dana presla 3.500 km (Kragujevac-Hamburg-Kragujevac). Mala anegdota vezano za izgled auta...odvozim auto kod majstora i kazem - molim te pregledaj sve, sutra krecem na put (kazem relaciju) a covek me zbunjeno i pomalo uplaseno pogleda i kaze - SA OVIM???
I tako, posto sam tim autom prezadovoljan, izbor vezano za kupovinu drugog auta bio je lak. Opel Astra G, karavan, raspon godista 2001-2004 ("poljake" sam izbegavao maksimalno), benzin. Jos par razloga za kupovinu...pocinkovan lim, malo elektronike, majstori ih poznaju, svi kvarovi i simptomi su vec dobro poznati, jeftino odrzavanje. Nisam zeleo auto da se hvalim komsijama, zeleo sam auto koji cu moci maksimalno dobro da odrzavam. Posto zivim na relaciji Berlin-Kragujevac duuugo su listani oglasi, sto nasi sto strani. Inace, obozavam matore ocuvane automobile, odrzavane tako da sa 250.000-300.000 izgledaju lepse nego pola ovih novijih sa 90.000. pa je to jos jedan razlog za kupovinu auta starog 17 godina.
Inace, trazio sam iskljucivo Astru u punoj opremi, sa fabrickom navigacijom, xenon farovima, grejacima sedista...i kako to obicno biva uzeo auto koji nema nista od navedenog
.
Na auto sam slucajno naleteo, otisao da ga pogledam i kupio bez puno price. Par fotkica pa se prica nastavlja

Auto je uvezen iz Italije 2014-te. Mazena, pazena, garazirana, maksimalno dobro odrzavana. Uvezena je sa 140.000 km, odmah su uradjeni svi servisi. Auto za dve godine prelazi 15.000 km, vlasnik dobija eu papire, odlazi iz drzave i prodaje auto koji iz Paracina odlazi u Bor. U Boru je takodje mazena i pazena, garazirana sve vreme, koriscena kao drugi auto za duza putovanja. Tu prelazi 12.000 za dve godine. Uz auto sam dobio svu orginalnu dokumentaciju od uvoza. Car pass. Uglavnom, par kg papira
. Auto na satu ima trenutno 167.000 km. Veliki servis uradjen odmah po uvozu delovima porucenim iz Nemacke. Mali servis uradjen pre 1.500 km. Uz auto sam dobio 8 alu felni, 8 guma vozenih po 1 sezonu. Zamenjen je set kvacila, dobio sam stare delove. Akumulator u garanciji. Zadnji lonac u garanciji. Cim sam uzeo auto zamenjene su solje amortizera, stabilizatori i uradjena legraza trapa. Kupljene su komplet kocnice, ATE diskovi i ATE plocice, ATE paknovi i ATE dobosi (kupljeni su po predlogu prodavca kao najkvalitetniji?), NKG svecice. Ostalo je da kupim filter goriva, menjacko ulje (ujedno bih voleo da cujem predlog za menjacko ulje, cena nebitna, kvalitet presudan) i nove zatezace (valjda se tako zovu?) za dobose pozadi.
Auto planiram da vozim dugo, odrzavam propisno u uzivam u njemu.
U planu su:
tempomat (instalacija izvedena fabricki, rucica i prekidac kvacila stizu za koji dan)
Grejaci sedista (instalacija takodje fabricki izvedena, neophodni su relej, osigurac, plocica kod menjaca sa prekidacima i naravno sedista sa urgadjenim grejacima)
Fabricki xenon farovi
Fabricki branik sa prskalicama farova
Fabricki zadnji podizaci (instalacija fabricki izvedena)
Fabricka navigacija sa bc-om, cd sarzerom (u sustini sa svim dodacima koji postoje).
Plan je da se delovi ugradjuju onako kako budu nabavljani. Za pocetak mislim i vise nego dovoljno. Baaaas sam se raspisao
.
U porodici je od 2005-e Opel Astra G karavan 2000-to godiste sa 1.4 16v motorom. Uzeta je u fizicki korektnom stanju sa uzasno losim motorom (to tada nismo znali naravno). 1L ulja na 1.000 km i lpg sistem za zastavine motore...ali bukvalno. Ekspanziona posuda je bila kao kakva djakuzi kada sa ukljucenim svim mogucim masazerima

Vozena je tako poprilicno kilometara dok u voznji nije puklo crevo za vodu sto otac nije primetio i...epilog predpostavljate. 2 slomljena ventila, 3 opruge ventila takodje pukle, glava blago iskrivljena...glava je sredjena komplet, obradjena, zamenjene su vodjice i gumice ventila, opruge i ventili koji su bili za zamenu...Donji deo motora nije diran jer je po recima majstora bio u odlicnom stanju, zamenjene su samo uljne karike. Od tada auto presao brdo kilometara, ne trosi gram ulja od zamene do zamene...fizicki je auto u, blago je reci, katastrofalnom stanju, ali zato je mehanicki perfektna. Ulje se menja na 5.000 km, na trapu je maksimalno utegnuta...
Prosle godine je za 4 dana presla 3.500 km (Kragujevac-Hamburg-Kragujevac). Mala anegdota vezano za izgled auta...odvozim auto kod majstora i kazem - molim te pregledaj sve, sutra krecem na put (kazem relaciju) a covek me zbunjeno i pomalo uplaseno pogleda i kaze - SA OVIM???
I tako, posto sam tim autom prezadovoljan, izbor vezano za kupovinu drugog auta bio je lak. Opel Astra G, karavan, raspon godista 2001-2004 ("poljake" sam izbegavao maksimalno), benzin. Jos par razloga za kupovinu...pocinkovan lim, malo elektronike, majstori ih poznaju, svi kvarovi i simptomi su vec dobro poznati, jeftino odrzavanje. Nisam zeleo auto da se hvalim komsijama, zeleo sam auto koji cu moci maksimalno dobro da odrzavam. Posto zivim na relaciji Berlin-Kragujevac duuugo su listani oglasi, sto nasi sto strani. Inace, obozavam matore ocuvane automobile, odrzavane tako da sa 250.000-300.000 izgledaju lepse nego pola ovih novijih sa 90.000. pa je to jos jedan razlog za kupovinu auta starog 17 godina.
Inace, trazio sam iskljucivo Astru u punoj opremi, sa fabrickom navigacijom, xenon farovima, grejacima sedista...i kako to obicno biva uzeo auto koji nema nista od navedenog

Na auto sam slucajno naleteo, otisao da ga pogledam i kupio bez puno price. Par fotkica pa se prica nastavlja













Auto je uvezen iz Italije 2014-te. Mazena, pazena, garazirana, maksimalno dobro odrzavana. Uvezena je sa 140.000 km, odmah su uradjeni svi servisi. Auto za dve godine prelazi 15.000 km, vlasnik dobija eu papire, odlazi iz drzave i prodaje auto koji iz Paracina odlazi u Bor. U Boru je takodje mazena i pazena, garazirana sve vreme, koriscena kao drugi auto za duza putovanja. Tu prelazi 12.000 za dve godine. Uz auto sam dobio svu orginalnu dokumentaciju od uvoza. Car pass. Uglavnom, par kg papira

Auto planiram da vozim dugo, odrzavam propisno u uzivam u njemu.
U planu su:
tempomat (instalacija izvedena fabricki, rucica i prekidac kvacila stizu za koji dan)
Grejaci sedista (instalacija takodje fabricki izvedena, neophodni su relej, osigurac, plocica kod menjaca sa prekidacima i naravno sedista sa urgadjenim grejacima)
Fabricki xenon farovi
Fabricki branik sa prskalicama farova
Fabricki zadnji podizaci (instalacija fabricki izvedena)
Fabricka navigacija sa bc-om, cd sarzerom (u sustini sa svim dodacima koji postoje).
Plan je da se delovi ugradjuju onako kako budu nabavljani. Za pocetak mislim i vise nego dovoljno. Baaaas sam se raspisao

Comment