You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Moram se sloziti sa Dorom, ali ne vidim razliku izmedju toga sto auto ide na plin ili benzin sa trajnoscu pumpe. Da nemas plin, jednako bi radila pumpa kao sad kad imas. Pumpa vrti benzin jednako, jedina je razlika da li ce da prodje deo kroz dizne i deo kroz povratni vod ili ce vratiti sve kroz povratni vod. Pre bih rekao da je problem crkavanja do male kolicine benzina u rezervoaru jer se pumpa hladi sa gorivom i kao sto kazes lose gorivo sto je opet posledica vecine vozaca na plin sto po svaku cenu izbegavaju voznju na benzin kad jednom ugrade plin. Ljudi se hvale ustedama na stotine evra, a onda su stipse da sipaju koji put za 20e benzina i da izvozaju par desetna km na njemu.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
U rezervoaru je uvek bilo benzina polovina rezervoara, benzin se vrlo sporo trošio, samo za startovanje. Upravo iz razloga hlađenja pumpe je bilo toliko goriva u rezervoaru a ne nešto malo preko rezerve, da je bio na rezervi sigurno ne bi crkao jer bih dolivao sveže gorivio i ne bi se "ukiselilo".
Za ovu temu nebitno, šteta je 200 evra za 20 000 km
I dalje ne shvatam problem, cinjenica da je benzin stradao iako nisam nikad nista slicno doziveo u toj meri, ne menja cinjenicu da bi ta pumpa i motor i dalje radili sa njim pri startovanju. Kao sto sam rekao, ne vidim sto je ljudima problem na 2-3-4-5 tankova plina da potrose pola rezervoara na benzinu i da sipaju svez, nego vozaju jedan te isti mesecima... I onda usustini nije ni problem sto je pumpa radila nego sto gorivo nije menjano... Mada i to ti je neki mekan auto, eno moj Yugo isao na secer i nista mu ne fali
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Ako se dobro sećam Dorine preporuke jednom mesečno prebaciš na benzin i voziš 40-50 kilometara. Malo rade dizne, malo se potroši gorivo i onda ga obnavljaš i nebi trebalo da bude problem. Ja sam se uvek toga pridržavao i nisam imao problema da auto neće da radi na benzin ili da mi često crkavaju pumpe. Dešavalo se da crkne pumpa na više automobila ali ne dva puta na istom.
Da rezimiram,
nov punto : pumpa crkla posle 75K zamenska nova posle 50K stavljena polovna . Kada se upali rezerva sipa se novo
147 došla sa polovnom pumpom otkazala za nešto manje od godinu dana, stavljena polovna izdržala godinu dana i nešto.
Zamenjen uložak, stavljen relej i nisam optimista . Davač nivoa goriva uvek su pokazivali daleko manje goriva nego što stvarno to jeste.
Imao sam pokvarenog goriva kolko hoćeš
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
Ugrabilo se malo vremena.
Bliže se tehnički, da ne bi bilo neizvesnosti zamenjene sajle ručne, zadnji diskovi i obe viljuške na trapu . Crevo hidraulike serva malo je vlažilo pa je i to zamenjeno da ne bi bilo iznenađenja.
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
To što je planirano ima da sačeka malo više Pre dve nedelje ničim izazvan pukao je zupčasti kaiš je na 47000, .bilo je u planu menjanjena proleće ali njesra ... Kaiš je imao između zuba pukotine da li je dugo bio na polici na nekom glupom mestu ili nešto drugo nije bitno.
Uglavnom sve je odrađeno kako treba , za sada posle nekih 300 km nema udnih zvukova i ponašanja auta
Amortizeri gepeka počeli su da popuštaju, tako da su zamenjeni . Sada bez problema dižu gepek bez moje asistencije.
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
Pravo da ti kažem nisam ni pitao bio sam u žurbi ali ću saznati, verovatno jeste.
Video sam zubčasti imao je pukotine između zuba.
Bilo mi je važno samo da što pre bude u voznom stanju.
Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
Comment