NISSAN ALMERA N 15 PHASE 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    NISSAN ALMERA N 15 PHASE 2

    EVO JEDNE ALMERE SA SLEDECIM MODIFIKACIJAMA:

    K&N
    ZATAMNJENA STAKLA I SVETLOSNE GRUPE
    NIKLOVAN POKLOPAC IZDUVANE GRANE
    OFARBAN POKOPAC MOTORA
    MODIFIKOVAN BRANIK (mrezica)
    OBRVE.

    Molim za komentare i predloge. U planu je decat, zadnji lonac, zamena 14 u 15 i skidanje narandzaste sfere iz migavaca.











    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
  • Lukas
    CBC Veteran
    • 22.10.2004
    • 180
    • Slovenija

    #2
    Fina naljepnica na gepeku

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #3
      Pozdrav sri!

      Predlozi: Malo bih izmenio obrvice (neke unikatne), a shto se tiche stopaljki nekorisne povrshine (chitaj udubljenja) bih ofarbao u boju automobila.

      U svakom sluchaju, lep auto... Pozdrav!
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        fino fino ali sto je filter postavljen da u****va vreo vazduh sa motora i da smanjuje snagu?
        1.6 motoru bi vise prijalo dodavanje a ne umanjenje snage
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #5
          Originally posted by brick
          fino fino ali sto je filter postavljen da u****va vreo vazduh sa motora i da smanjuje snagu?
          1.6 motoru bi vise prijalo dodavanje a ne umanjenje snage
          Mozda nisi obratio paznju, ali crevo za dovod vazduha ide od maske, pored levog fara, pa oko akumulatora, do ispod filtera.

          U prvoj verziji filter je bio nakacen direktno na usis, ali je ubrzo napravljena ona crvena cevka itd.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • little
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 912
            • BGD
            • Lancia Ypsilon 1.2 8V

            #6
            Sri, mislim da bi ti ovako nesto lepo stajalo
            "zensko si brate"

            Some people are wise and some.. Otherwise..

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              ne vidim to sto si opisao, vidim samo filter koji je u motorskom prostoru gde je vreo vazduh umesto negde ispred, oko maske, pa onda hermeticki zaptivenom cevi hladan filtriran vazduh do motora.
              ugrubo, u****vanjem vruceg vazduha gubi se oko 30% mase kiseonika u odnosu na hladni spoljni. logicnije mi je bilo da se ta dovodna cev nekako prepravila da potpuno prekriva i zaptiva vazdusni filter tako da ima i mali ram air efekat na vecim brzinama. mislim ako je svrha dobijanje konja, naustrb estetskog postavljanja filtera.
              u svako slucaju lepo je ofarbano sa tom crvenom bojom, izdvaja se.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                2 brick: Da li je sada jasnije?

                Na prvoj slici je kn 30 min po kupovini, a na drugoj 10 dana kasnije. Znaci pomeren ka akumulatoru, a crevo od maske zaobilazi akumularor i usmerava vazduh direktno na filter.

                Sve je to radjeno bas da bi se filter izmestio iz motornog prostora, odnosno dalje od toplote.



                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • sri98
                  Admin od Trpeze
                  • 24.10.2004
                  • 7262
                  • Republic of Konjarnik
                  • Toyota Corolla E 210

                  #9
                  Originally posted by little
                  Sri, mislim da bi ti ovako nesto lepo stajalo
                  Moze, ali bih bio zadovoljan i sa ovim:

                  Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                  Comment

                  • Lukas
                    CBC Veteran
                    • 22.10.2004
                    • 180
                    • Slovenija

                    #10
                    hm..212KS nije loše

                    Comment

                    • nole
                      CBC Senator
                      • 02.10.2004
                      • 231
                      • Igalo

                      #11
                      A i pakovanje tih konja nije lose

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        hm, jasnije ideja. ali i dalje filter uvlaci vreo vazduh ispod haube. ne mislis da otvorena cev ima neku funkciju?
                        od usisne grane do ispred maske mora da bude hermeticki zaptiveno i da vlada potprotosak da bi se zaista uvlacio spoljni hladniji vazduh. ovaj K&N je otvoren, na atmosferskom pritisku gde ono crevo ima zanemarljivi protok u odnosu na zapreminu haube.
                        da li si mozda meri temperaturu u****nog vazduha, pre i posle zamene sistema filtera za vazduh?

                        sumnjam da si izgubio na snazi motora takvom ugradnjom K-N filtera u odnosu na fabricko resenje.

                        nego, kako mogu da posaljem analizu i merenja K-N modifikacije koju imam na hard disku, sa sve merenjima instrumentima. ?
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Posalji mi na moj mail.

                          preso@telia.com
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #14
                            2 brick: Ovo je najcesce resenje na svim modofikovanim almerama koje sam video (cardomain, almera owners club), osim scooby haube.

                            Jedina jos mogucnost postoji da se stavi neka pregrada ili tako nesto koja bi dodatno sprecavala dolazak toplog vazduha od motora. To bi se postavilo npr. kod spoja cevi i samog filtera, otprilike u ravni sa razvodnikom.

                            Druga opcija je da se na mestu gde je crevo za dovod vazduha iznad hladnjaka postavi neki uzi usmerivac (kao neka vrsta levka) koji bi dodatno ubrzavao vazduh ili da se crevo postavi sa druge stane akumulatora (izmedju akumulatora i kutije sa releima), pa da tako skrati put vazduha??????

                            Glavni problem je sto je hladnjak bas solidne velicine pa je i samo crevo jedva provuceno ka masci
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              da, verovatno vecina tako radi. i gresi. jeste tesko potpuno odstraniti vazduh ispod haube da ne utice na usis svezeg vazduha ali to je jedini nacin da zaista postoji neki fakticki dobitak (uz mnogo srece) u odnosu na fabricko resenje.
                              intercooler je najjaci dokaz koliko (smanjenje) temperatura u****nog vazduha utice na snagu motora. tu je i ona boostova excel tabela iz koje se lako promenom t u**** vidi da opipljivije raste snaga motora. tako i merenja u praksi pokazuju da motor zimi ima vise snage nego leti.

                              na tvom mestu ja bih konus filter postavio napolje, ispred hladnjaka i onda taj hladan i filtriran vazduh hermetickom cevi/crevom precnika 30-35mm doveo do kucista leptira. vise od 30mm nije potrebno za 1600 kubika, manje vise.
                              nikakve pregrade, limovi, usmerivaci ispod haube ne sprecavaju ulazak vrelog vazduha u otvoreni usis a konus na dovodnoj cevi koji pominjes radi ram air efekta je beznacajnog efekta ispod brzina kretanja reda 230-280 km/h- prakticno konus ne povecava pritisak u**** za auto od 1600 kubika.
                              smeo bih sa 99,999% da potpisem da ovakav setup filtera koji imas nije merljivo povecao snagu motora, van marginala greske merenja a da jeste pogorsao stepen filtriranja vazduha. ali ovako jeste mnogo efektnije sto se estetike tice, pogotovu sa crvenim detaljima.
                              ne znam, zavisi od motiva po meni- fabricki sistem u**** je efikasniji i ruzniji, konus filter je lepsi i oduzima snagu motoru. ovo je tipicno pravilo iz mnogih merljivih primera, moguce je da u slucaju Almere ima nekog izuzetka za koji se ovako sa slike ne vidi uzrok.
                              evo, imas iskreno subjektivno misljenje bazirano na ucenju gresaka koje su drugi pravili po pitanju efikasnosti u**** generalno.
                              nemoj da se ljutis, obrazlozio sam zasto mislim da tehnicki "operacija" nema smisao.
                              pozdrav
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X