KN bih svrstao u najskuplju mogucu tuning investiciju, puno para za (tehnicki) nikakav efekat ili vrlo cesto jos gore disanje motora. te pare za KN filter su po meni na obicnom prosecnom atmosferskom motoru cist luksuz, trosak bez pokrica.
A koliko u Srbiji kosta (kolika je "normalna" cena a kolika je nabavna-koliko najjeftinije moze da se nadje).U Americi K&N zajedno sa cevkom kosta 24$ ili .....koliko mu to dodje..... manje od 20E.Pa mislim da (bar ovde) to nije mnogo za takav jedan tuning.Neznam kakve su "tamo" cene.
Ovde je kit kostao 84e, a original Nissan filter vazduha (za 40 k km) je 36e. meni se ne cini da je motor prigusen, ima bolji odziv na gas, potrosnja mu je ostala kao i pre.
Glavni "dobitak" je promena zvuka, tako da deluje kao da ima jedno 30 ks vise i protocni zadnji lonac.
Videcemo kakve ce promene da izazove ova grana, ali to tek da jedno dve nedelje, jer ja za par sati odoh na more.
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
nece biti posledica, jedna rupa je mozda namerno ostavljena da bi se prikljucio manometar (pri podesavanju motora tj izduva na optimum).
mnogi auti imaju u tom predelu rupu sa navojem bas za takve stvari.
Moje misljenje je da ce problema biti zbog ne regularnog ocitavanja sagorevanja.
Koliko uspevam da vidim sa slike i ako je tako ima otvora za svaku granu ili samo na dve grane i ne ocitava zbirno stanje sagorevanja, vec sa samo tih cilindara.
Drugo ne znam dal je tu tako reseno i zbog toga, je da to sluzi za fino stelovanje u slucajevima nekog jaceg tuninga gde postoji prisustvo posebnih leptira. Na pr. kao kod BMW-a M serije gde na svakoj grani ima otvor zbog posebnih leptita a onda bi trebala sonda tek da ti dodje dalje po spajanju grana.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ima samo dve rupe, na cevima koje su jedna do druge, pa se posle racvaju u dve, pa u jednu. Znaci, ako bi se jedna zapusla (nekim srafom ili cime vec), ne bi bilo problema ako sonda meri sta dolazi ka njoj.
E sada, kako meri sonda, ja pojma nemam, kao i da li je bitno za njan rad sta se desava nakon mesta merenja.
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment