Remek delo! Boost, da li je Saab sklopio shasiju koja ce istrpeti ovako neshto,
ili motor ostavljash mladjem narashtaju (kada budu radili karoseriju
od beta-titanijuma)???
killaz>>> Radilica je umesto B234 iz B202 znaci umesto jedne od 2,3 od jednog 2,0 i samim tim je smanjena masa rotacije na 60% .
Klipnjace su ostale iste ali su klipovi umesto 234R od 234I i laksi su za 30%.
Opet sve u granici gde je klipnjaca 900g a klip 500g Medjutim, velika pesnica klipnjace je 500g , tako da deo koji zabacuje stoji na 400+500=900 grama, ali je geometrijom radilice , klipnjace, svedeno zabacivanje na minimum.
Zamajac je skinut sa 12KG umesto 2,3T i postavljen od 2,0T koji je bio 9,8Kg, i skidan je na 7,2Kg.
Dakle ima nekih blagih izmena.
Sledeci korak je da se izbacuju lezajevi na radilici skorz, i motor ce ici bez lezajeva kao F1 motori.
E za taj deo mogu da se zahvalim nasem drugaru Luka1 sa foruma koji ce verujem omoguciti da moja zamisao i tehnicki ozivi (cena )
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Da , ceo jedan deo komponenata motora koje neleze u kriticnoj zoni (temperaturno) ali su u pitanju sama tvrdoca materijala gde ce se TiN tehnika pokazati kao korektan potez (titanijum-nitirid) i posle toga na taj segmentalni deo obrade dolazi sledeci korak kad je u pitanju niskofrikciona prevlaka. Dakle 2 tehnike taznih kalibara koje su izvodljive na malo mesta na svetu pod jednim krovom.
Znate kako ide sa npr. Mustangom, cist americki pogled na auto sa motorom u centru, sa motorom u centru, sa motorom u centru......
Dakle, nema puno auta u jednom Mustangu, cak ni najnovije generacije, ali ima izvanrednu dozu anabola osecaja..kako rekosmo, sa motorom u centru
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Uh, skinuta tezhina za 40%, ala si ga oslobodio "lanaca" i josh kazhesh da je to umereno - brrrruka , kazhi mi samo, skidanjem lezhajeva idesh preko 10.000 rpm (ili lupam?!)???
Tetak >> Danas sam bio u kontaktu sa timom strucnjaka koji rade kao konsulti gresaka u motokontrukciji kako za SAABa tako i za Volva, tako i za puno race team grupacija po Svedskoj. Inace su tu na 5Km od mene, i pricam im o mom motoru, .. necu da momentarisem ali zalosno je kad jedan od onih sto oni smatraju da popravljaju auta sa "toljagom" dodje pa ih uci kako neke stvari funkcionisu
Nekazem da su nekompetentni , ali definitivno su tipovi koji misle i gledaju sve kroz jedan nauceni spektar, sto ih nazalost malo zatupljuje, nema ideja, nema nista nekonvercionalno.
Uistinu , saznao sam i neke stvari u glavi motora koje sam uspeo da odradim, znam da je rezultat extra, ali nisam bio siguran jojom sam preradom dosao do rezultata. Znas, da kad se pravi trkacka masina, da se sve sitnice racunaju, i onda kad krenes da modifikujes izvesne stvari, koje daju rezultat na rezultat, tesko je staviti prst na primarno poboljsanje. Medjutim oni znaju , a sad znam i ja
Smesni su jer nemaju pravo da iznose neke tajne, koje su tehnike iz motora koje su dijagnosticirali, ali znas , nekako ih uvek dobijem da se izlete jer im je krivo sto jedan stranac koji neprica jezik "bez akcenta" ( useljenik) dodje i postavi im pitanja koja su provokativna. Svatio sam im mentalitet, deluju po tom pitanju kao deca, da dokazu da su oni kao Svedi bolji od svih drugih koji su u njihovoj zemlji
Dok se oni meni dokazuju, meni glava samo natice, i punim bazu podataka .. jos da nadjem PC da se dobro ispraznim jer je ovo sve sto pisemo ovde samo golicanje na temu tuninga
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment