A šta će na kraju biti, još uvek ne znamo. Zna se samo da je radilica na prvoj i da su tu ležajevi za prvu tu, a da li će biti potrebno još zahvata... videćemo uskoro.
Ma "ništa" specijalno, počelo nešto da lupka (posle ganjanja posle Honda skupa), ispostavilo se da je ležaj malo zaribo/pomerio se i to je oštetilo radilicu. Napominjem da je sve primećeno na vreme i auto posle toga nije vožen. Radilica je malo oštećena, ali moralo je, naravno, na prvu spec... ako je sve onako kako se nadamo, stavljamo nove ležajeve, vraćamo radilicu, novi dihtung kartera, vracamo motor, sipamo ulje, vodu i pun gas... a možda bude i komplikacija, ali neću o tome, da ne čuje zlo
Nova vest je da će ići i blok na trnovanje... ne želim da se zayebavam, motor može da se spakuje i vrati za sat i po i radi možda mesec dana, možda godinu dana kako treba, ali jednostavno neću posle svega da se štekam za pet banki i da se plašim da gazim (auto koji je samo za to napravljen). Ima da se uradi kako treba!
Što se tiče gornjeg dela motora (glava, ventili, klipovi, karike), potpisujem da je u jako dobrom stanju, ići će samo novi dihtung glave i to je to.
Više me boli vreme bez auto, nego pare, ali sve se da preživeti
Oko tri nedelje od oštećenja radilice i mnogo para i još više izgubljenih živaca, CRX se ponovo vozi!
Motor je bio rasturen ceo i moje skromno mišljenje jeste da generalno nije bilo u lošem stanju (osim radilice i ležaja), ali znate kako je kada se otvori motor - aj sredi ovo, aj kupi ono, aj obradi ono... ako ga rasturaš celog, red je celog i uraditi ga.
Sad ide 1500km dosađivanja, vožnje do 3000rpm. A onda promena ulja, filtera, tečnosti hladnjaka, dotezanje glave i ventila i pun gas .
Poklopilo se da 5 dana posle kvara u porodicu dođe jedna Honda "zver" (sa 169 konja), ali ni to nije pomoglo da mi CRX ne nedostaje. Jeste da ima malo cvrčka u enterijeru i da boli kad pređeš preko šahte i da nema neku opremu, ali je lep auto, reakcija gasa je trenutna, a upravljanje je fantastično, parkiram ga žmureći gde hoću i uradim polukružno u jednoj traci
Comment