CTK - CivicTypeKoshir

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TypeKoshiR
    CBC Veteran
    • 01.11.2004
    • 115
    • Kranj,SLOVENIA

    CTK - CivicTypeKoshir

    Evo da dam i ja svoje cudo od motora, koje jos nije do kraja doradjeno...jos mu fali 3k EUR i onda khmmm

    Evo ide ovako

    Engine mod:

    B16A2 engine 93'

    - ITR cams
    - ITR camgears
    - ITR valves (bouth intake and exhaust are the same weight, custom job)
    - ITR valve springs
    - ITR oil pan
    - ITR 4-2-1 orig. header
    - CPS forged NA pistons
    - race clutch
    - B16A2 hydro tranny
    - LSD from ITR
    - head job done (port, polish, lowered...)
    - crank shaft + flyweel lighten and balanced
    - polished valve cover
    - polished IM + little job done on the inside
    - APEXi airfilter
    - HASport engine mounts
    - HASport shift linkage
    - custom made exhaust

    B16A2 from 93' civic VTi



    HASport mounts for B- series swap



    CPS forged NA pistons + overbored sleeves



    Honed Sleeves



    Pistons + original rods



    CPS Piston



    Valve cover -polished



    IM- intake manifold - polsihed



    Za sada - dyno:


    veča:
    http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... TK_b16.jpg

    Evo i slika automobila



    CYA

    www.hondaaddict.com
  • -Vedran-
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 3255
    • Beograd

    #2
    Lepo,lepo,sto ne postavis sliku automobila?Ne zbog mene,ja sam te video uzivo...
    Power of dreams !!!

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Komponente izgledaju fantastično, daj neku fotku kako to izgleda sklopljeno, mislim i auto i mašina!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • Lukas
        CBC Veteran
        • 22.10.2004
        • 180
        • Slovenija

        #4
        Tetak evo kako izgleda to čudo od TypeKošira na video samo je slaba kvaliteta pošto je snimano sa telefona
        http://www.mobisux.com/album/data/500/1 ... ukas_1.avi


        Pozdrav za "brzog" Košira

        Comment

        • TypeKoshiR
          CBC Veteran
          • 01.11.2004
          • 115
          • Kranj,SLOVENIA

          #5
          Za sada izgleda ovako...





          A izpod haube ovako:




          A jos vise slika i modovi na:



          www.cardomain.com/id/emil13si

          http://www.onlineshowoff.com/index.asp? ... TypeKoshiR

          LP

          www.hondaaddict.com

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            jedno pitanjce- je li postoji dijagram sa dyno pre izvrsenih modifikacija?
            koliko uspevam da vidim sa dijagrama motor je mrtav pre 2700 obrtaja sto se tice obrtnog momenta odnosno ima upotrebni raspon od 3000-7000 obrtaja (ukupno 4000 obrtaja). kako se ponasa pri rezimu od 1500 do 2500 obrtaja tipicnom za prosecnu gradksu voznju?
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • TypeKoshiR
              CBC Veteran
              • 01.11.2004
              • 115
              • Kranj,SLOVENIA

              #7
              Ovaj avtomobil ima stant gas ili ler na 1500rpm ...
              jos me nesto zeza jedan senzor pa mi skace od 800rpm - 1500rpm
              a da bi avtomobil bio mrtav izpod 2500rpm nema variante...
              kolko ja znam ovo mjerjenje je islo ovako iz 1500rpm kde mi je stantgas pa do kraja u cetvrti i onda ne znam kako to ide po racunalu...
              Al je daleko od toga da je mrtav u low rpm i anace po gradu imam ja uvjek 2500-3000rpm a tamo mi je skoro najveci torque !

              www.hondaaddict.com

              Comment

              • TypeKoshiR
                CBC Veteran
                • 01.11.2004
                • 115
                • Kranj,SLOVENIA

                #8
                Nema diagrama prije jer je prije bila masina stock a to mozes vidjeti "all over net" original diagram za vti vtec hondu !
                A i nikad nije bila ta masina kao original unutra prvi put kad se stavila unutra vec je bila prerađena !

                L P

                www.hondaaddict.com

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #9
                  Ova slika gde se trkas sa kadettom je iz Gradiske, zar ne?
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • TypeKoshiR
                    CBC Veteran
                    • 01.11.2004
                    • 115
                    • Kranj,SLOVENIA

                    #10
                    JOP

                    www.hondaaddict.com

                    Comment

                    • -Vedran-
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 3255
                      • Beograd

                      #11
                      Hm...ne mogu da uvelicam,muti se slika,a bas tu kod kadeta negde stajao.
                      Power of dreams !!!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        tabela kaze da momenat pada sa 15,3 kgm pri 2750 na samo10,8 pri 2250 rpm. toliko otprilike ima Lada Samara 1500 kubika karburator od 71KS a koja je slicne velicine/mase kao Honda. zato pitam jer tako mali obrtni momenat sugerise tromost auta na tim obrtajima.
                        mozda nisam dobro procitao brojke iz tabele?
                        Lep Pozdrav
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • TETAK
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3034
                          • Čačak, Srbija

                          #13
                          Postoji jedna tvrdnja kod konstruktora, a odnosi se na to da je uvek dobra konstrukcija i lepa konstrukcija.Tvoja Honda je pre svega sposobna ali i lepa.Obično ljudi posežući za karakteristikama vozila zanemare onu estetsku stranu koja je kod tunninga jako poželjna.Lukas ako Bog da, tamo oko 21.11. dolazim u Sloveniju na IPA sastanak(nešto u vezi sa organizacijom IPA Srbije), tako da ćemo se možda videti pošto bi trebalo da tamo ostanem nekoliko dana!
                          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                          Comment

                          • Lukas
                            CBC Veteran
                            • 22.10.2004
                            • 180
                            • Slovenija

                            #14
                            Kad budeš dolazijo javi obavezno pa ču ti dati moj broj da koju progovorimo i naravno popijemo

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #15
                              Upravo sam prijateljima poslao podatke za garantno pismo i ako Bog da vidimo se u Ljubljani!
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              Working...
                              X