Tek sam sad prevrteo temu od pocetka. I 190-ca je bila sjajna...ali naravno 124 je ipak napredak u svakom pogledu. Dobro je sto si nasao semu za uvoz jer je ponuda 124-ki na nasem trzistu prilicno siromasna. Ima ih doduse ali kao sto kazes vecina je prilicno izovozena,ali sto je najgore slabo odrzavana. Al 124 istrpi sve Dok dobri primerci obicno nisu na prodaju. Zato svaki sa originalnom kilometrazom i proverenim poreklom kao sto je bio taj 250D koji si gledao vredi platiti vise. Inace ne trba previse trositi reci, W124 je jedan od retkih Over-engineered automobila. Inace ovaj model iz 93. a nije redizajn je prava retkost, pogotovo mi se svidja sto 1. vlasnik nije skrtario na doplatama kad ga je kupovao i opremio ga kako dolikuje. Jer je vecina 124-ki kod nas samo sa osnovnom opremom.
190 je bio fenomenalan i novi vlasnik se sigurno raduje što je uspeo naći nešto tako dobro.Ako nije tajna za koliko je otišao.
W124 je fenomenalan,kompletno perfektan a i oprema je bogata,nije se štedelo.Ima iste boje na Hrvatskom forumu i baš se komentarisalo kako je u toj boji redak.Čestitke.
Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora
190 je otisao za 4.000 eura nekom tipu iz Panceva, koji je za samo dvadesetak dana uspeo 2 puta da ga udari i jednom da odvali ceo auspuh kada je sleteo u neki kanal.
Hteo sam da ga ubijem kada sam video kako auto izgleda. Jedva sam se smirio. Toliko sam se trudio da ga cuvam, a ****** ga ubogaljila za samo nekoliko dana.
Za neke ljude nije ni konjska zaprega.
Na 124-ki mi se boja u pocetku nije svidjala jer mrzim zelenu boju, ali sam se vremenom navikao. Verovatno zato sto ih nema puno, mada bih najvise voleo da je bela. Ubedljivo joj najbolje stoji!
Da sam znao kupio bih ga ja jer je stvarno fenomenalan,a bogalja ima koliko hoćeš pa kad se čovek trudi da nešto sačuva a majmun ga upropasti za dvadeset dana,to treba ,ja bih poludeo.
Boja ti je fenomenalna i po mom mišljenju lepša od bele.
Nije dozvoljen link prema drugom forumu, promenio Dora
Juce sam uzeo copavi tocak od Audija 100 C4. Posto mi je plinska boca mesto rez. tocka, dosadilo mi vise da vucem u gepeku onaj veliki.
Kod Audija je isti raspon rupa 5X112 ali je centralna rupa malo uza, pa sutra nosim na strug da je prosire kako bih mogao da ga stavim, ako ne daj Boze zatreba!
Platio sam ga 35 eura. Bili su jeftiniji, ali su sada mnogo trazeni pa su im podigli cenu. Inace mi je strugar razbusio centralnu rupu i uzeo sam srafove za celicnu felnu, probao i sve pase u milimetar! Mislim da je odlicno resenje za sve koji imaju toro bocu, jer zauzima malo mesta u gepeku.
Da secam se kad stari pre jedno 12 god. nabavio felne sa gumama,a nisu pasovale. Na oko su mi deolavle tad gotovo iste kao mercedesove ali mi nesto bilo opet sumjivo dok nismo probali da stavimo. Vulkaniyer resio prob a gde su felne zavrsili danas ni stari sigurno ne zna.
Posto je vecina videla u Shaq-ovom oglasu za felne da sam se opasno zagrejao za iste, da napisem koju.
Moram prvo da kazem da je Shaq lafcina i da mi je maximalno izasao u susret. Montirali smo felne na auto i rekao mi je da ih par dana provozam pa da odlucim da li da ih uzimam. Znaci, bolesno dobro su mu stajale. Kao da su stvorene za njega, pa jos uvek zalim sto ih nisam zadrzao. Problem je bio u tome sto je moj auto i sa 15-icama bio prilicno tvrd zbog kracih opruga, a sa ovim 17-icama je postao kamen. Bukvalno je odbijao bubrege kada se prelazi preko neravnina ili tramvajskih sina iako sam maximalno pazio. Nervirao me je i zvuk koji su gume proizvodile zbog velikog otpora. Pokusao sam da se naviknem i vozio auto par dana, ali nije vredelo. Imao sam osecaj da ce se raspasti koliko je bio krut. Nemate pojma koliko mi je krivo jer su mu stvarno extra stajale (videcu da okacim sliku) i izgledao je kao monstrum. Jos jednom zelim da se zahvalim Shaq-u i izvinem za maltretiranje.
Ipak, nisam ostavio 15-ice vec sam uzeo polumesece 16-ice kako sam i planirao i stavio 205/55-16 gume. Lepo su mu legle, ali ni blizu kao 17-ice.
Stavicu i slike samo da operem auto.
Ovih dana sam uradio i jedan osrednji servis i zamenio sledece:
-Ulje u motoru sa filterom
-Ulje u menjacu
-Levi i desni kraj spone
-Centralnu sponu
-Amortizer spona volana
-Solje amortizera
-Semering na menjacu do kardana
-Centralni lezaj na kardanu
-Zadnje plocice
-Svecice
-Semering radilice
-Semering glave volana
-Crevo za servo povratno
-Ulje u servu
-Selne na manzetnama poluosovina
Comment