
Hvala na cestitkama, ljudi

Bilo je malo zeznuto dok nisam nasao vlasnika. Pre toga je jedan lik hteo da mi je proda za 200e



Gledao sam je pre jedno nedelju dana sa IvanomT. Od tada je neko maznuo interkuler, turbinu i kucista bregastih

Inace, auto je u jako dobrom stanju i ja sam jako prijatno iznenadjen

Nisam jos 100% siguran, ali mislim da je u pitanju model Integrale 8V KAT. To je jedna od poslednjih verzija 8v motora koje su imale katalizator, karoseriju i vesanje 16v modela, a motor i prenos 8v modela. Razlika u karoseriji je sto 8v nema ispupcenje na haubi. Prenos se razlikuje u raspodeli momenta na prednje i zadnje tockova. Kod HF 4WD i 8v integrale je 56-44% napred-nazad, a kod 16v integrale i evo-a je 43-57% (ja imam prvi).
Originalni motor ima 185ks. Planiram da ubacim 16v masinu. Za pocetak ce imati serijski turbo koji umire na oko 230ks. Klipovi me ogranicavaju na 300ks, pa ako nadjem neki bolji turbo to ce biti ocekivana snaga. Kako budem stedeo pare kupovacu/praviti bolje delove pa ce i snaga vremenom rasti...
Motor je trenutno van auta posto je pre par godina prokuvao i vlasnik je poceo da ga sredjuje. Do danas nije zavrsen i dobicu ga u delovima sto mi savrseno odgovara da bih mogao da odradim sta hocu. Odmah ce ostati bez balans osovina i dobice olaksanu radilicu i zamajac.
Instrument tabla je polomljena na jednom mestu, ali delovi su tu pa ce se srediti. Tapacir vozackih vrata je polomljen ali Alcantara (?) nije pocepana tako da cu uzeti novi komad lesonita i presvuci. Sedista idu na detaljno ciscenje, kao i ostatak unutrasnjosti. Treba presvuci i volan

Eto... ako nekog zanima

Comment