to majstore. to me interesuje! a da li je 16v ili 8v ili koja je evolucija, pricacemo na kraju. ko zna gde ces i te plasticne delove naci i od kojeg modela!
smrt koroziji, sloboda kilovatima!
Ostavicu njegove plasticne delove. Nemam razloga da ih menjam.
Uzgred, prednji branik je pravljen od fiberglasa i ima sa unutrasnje strane nalepnicu matrix-tuning . Izgleda da je originalni polomljen. Nema veze, izgleda dobro i sredicu ga...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
ofarbas citavu, ispoliras rub, i onda sve predjes bezbojnim
a lancia je...ma sta da kazem - nedostaje mi rijeci!
BTW na autoputu u austriji je jedna sibnula kraj mene. boja je bila bas ta a unutra je bila bez koza (makar mi se tako cini da je koza). kako je samo dobro izgledala...
Cestitam na izboru, sjajan ce to biti autic kad se sredi...
Inace, kad budes pravio karoseriju, skini onaj platneni dihtung koji ide oko otvora vrata i provjeri spoj A nosaca i krova (dakle okvira sofer sajbe i krova) tamo obicno pucaju Integralke, takodjer baci pogled dole na prag, puca na istom mjestu dole.
Hvala, to je bas korisna informacija. Skinuo sam nebo pa cu dobro da pogeldam oko stuba. Imas li jos neki slican hint? Da li ima svrhe ojacavati je negde i kako?
Evo slika napravljenih juce i danas. Prvo jos malo detalja automobila u pocetnom stanju:
Duuuboka korozija iza zadnjeg branika:
Na prednjoj ivici prednjih vrata:
Zadnji branik:
Korozija koja nije izgledala tako strasno me je ipak malo uplasila kada sam skinuo soferku :
Kada sam dobro izlupao sve ostatke rdje obelezio sam sta cu da odsecem...
...isekao do zdravog lima (gde je to bilo moguce):
i ukrojio nove komade lima:
Sutra cu da sredim i rdju na zadnjem kraju i posle praznika bih trebao da zavarim i gitujem. Onda da smislim sta cu sa farbanjem...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
nema potrebe ojacanjem, ovo ti je auto koji dignes na stubnu dizalicu, i otvaras vrata bez problema. jedino mu stavi strut napred i nazad, zbog jakih amorta, jel i ti imas koni amorte i opruge? pogledaj zadnje blatobrane unutra, tamo moze da truli, i napolje isto, nosac prvih vrata, pragove...
urose, a sta mislis o pjeskarenju? da je ogulis do lima i ispjeskaris i tek onda farbas? kad je vec radis da bude kako valja samo ne znam kako je sa pjeskarenjem u BG (cijena, dostupnost)
ma za peskarenje, uzmes neki jeftin pistolj za farbanje, raspickas, i kupis dunavski pesak, i udri, moze on to uraditi kuci, sad sto je simpatican fazon, ja gledao na discovery, da gari stavio sodabikarbonu u pistolj, i stim radio auto, sodabikarbona ga skroz izpolira da sija
Polako ljudi, ovo nije restauracija! Ovo je popravka i tuning. Auto ce biti vozen svaki dan i konstantno cu mu popravljati performanse i nema svrhe da ga vracam u originalno i kao novo stanje.
U svakom slucaju, fora sa sodom bikarbonom je odlicna. A pistolj za peskiranje imam i koristicu ga, ali samo da dobro ocistim rdju, ne da peskiram ceo auto. Farba je u jako dobrom stanju i nema potrebe da se sve skida.
Razocaracete se ako ocekujete da od ovoga napravim muzejski eksponat. . Necu se mnogo truditi da ga ulickam spolja kada ce svakodnevno biti na ulici medju beogradskim vozacima (i vozacicama ). Samo cu ga dovesti u pristojno stanje. Posle, ako nadjem vremena, mogu da sa pozabavim svim tim sitnicama. Ovako otprilike izgleda redosled zahvata:
1. Sredjivanje limarije i branika
2. Kocnice i vesanje
3. Transmisija
4. Motor
5. Nefunkcionalne sitnice (lepljenje znakova, popravka sitnih ulubljenja i ogrebotina, sredjivanje felni, popravljanje sitnica u enterijeru...)
Hocu auto za voznju, a ne za gledanje
P.S. Svi komentari i predlozi su dobrodosli.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Verovatno nikada necu preboleti Deltu Integrale ali koliko mi se cini dok se ja dokopam sto bi oni koji nas ne razumeju rekli "para za bacanje" delte ce isceznuti a ono malo sredjenih sto ostane branice se oruzjem.
Sta da ti kazem, javljaj kako napreduju radovi.
Inace moj san je crvena Integrale HF Turbo ali restaurirana - znaci u fabrickom stanju
Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...
Comment