Renault safrane 2.2Si
Collapse
X
-
Zaboravio sam da napišem, auto je 1994 god. uvežen 2005. preko Kosova. Inače (relativno) mala cena je zbog registracije, istekla 4. maja, i malo skuplje registracije - 27000 din. Posrećilo mi se sa enterijerom, izuzetno očuvan (siguran dokaz da nije mnogo vožen kod nas). Mislim ono poređenje sa golfom 2 je na mestu, ali nijednog momenta nisam bio u dilemi oko izbora
.
ljubitelji golfa, bez ljutnje
The Toecutter, he knows who I am
Comment
-
-
Grozan je. Sigurno mrzis da se vozas sa njim.Donekle te razumem...
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... ara&t=6606"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Reno izgleda extra.Mada nisam neki veliki ljubitelj renoa,ali mi se ovaj mnogo svidja.Nek te odlicno sluzi,a nadam se da hoce.
Pozdrav.
Comment
-
-
Jeste li uspeli da iskljucite dosadni brbljivi stroj na 25-ici?
Da li Safranche ima grejace sedista? Na mojoj (a mislim ni na jednoj) Bakari toga nema, a boga mi, zimi bi bas dobro doslo (koza = brrrr.) Ili nije praksa da se stavljaju grejaci na kozna sedista... hmmmm..."Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Jeste li uspeli da iskljucite dosadni brbljivi stroj na 25-ici?
Da li Safranche ima grejace sedista? Na mojoj (a mislim ni na jednoj) Bakari toga nema, a boga mi, zimi bi bas dobro doslo (koza = brrrr.) Ili nije praksa da se stavljaju grejaci na kozna sedista... hmmmm...
Moj Safran nema grejace seista (mozda i ima, al neznam de se ukljucuju).
Ispod sedista ima snop zica koje ulaze u vozacevo i suvozacevo sediste, ali od prekidaca ni traga ni glasa.
Razmišljam da stavim presvlake.
Trenutno ga vozim bez tablica i bez saobraćajne. U petak sam predao za registraciju, očekujem table za 10 dana.SUP treba da proveri odjavu.
Kako pećki sup nije umrežen, poslali kurira (izgleda pešice) da pokupi papire.
samo da se ne izgubi usput.
Kakva iskustva imate sa automatskim menjačem?
Hvala RS-6 na lepim željama.
The Toecutter, he knows who I am
Comment
-
-
Meni na ta tri tastera ide ovako: prvi je krug sa tackom unutra "ON/OFF", drugi je "REP" da ti ponovi sta je iskenjao prvi put, a treci je "DISCREET" da se mesto glasovnih poruka cuje samo jedno prodorno DONG!!!. Ja ga naravno drzim iskljuceno, ali mi se par puta desilo da zaboravim svetla, jer izostane ono DONG upozorenja kad otvorim vozacka vrata.
Ja sam sa mojim automatskim menjacem prosao kao bos po trnju. Nauchio sam vishe o (ne)funkcionisanju istog nego sto sam ikada zeleo da znam. Na kraju sam se predao i stavio rucnu getribu.
Mozda sam negde nasiroko obrazlagao ovo, ali to je u stvari AR4 VW menjac napasovan na renoe. I ima vrlo losu servisnu istoriju, i kvario se na renoima - nevidjeno! Pogotovo na (jakim) 25-icama, jer su jaki momenti motora unistavali lamele za najvise 25-30 k kilometara gradske voznje. Neki maksimum koji bi izgurali bi bio oko 120 k ali samo ako bi auto bio korishten uglavnom na auto-putevima. To je bila bruka takvih razmera da je Reno davao besplatnu prvu opravku svima koji bi se pozalili, a zalili su se SVI! Opravke automatike ovde (a i u svetu) kostaju unesvest - samo za ruke se trazi oko 400 evra, a delovi lako mogu da izadju izmedju 500-700 evra u zavisnosti od kvara. Ovi menjaci su prva generacija sa implementiranom elektronikom, dok su se stariji vise oslanjali na mehaniku i bili pouzdaniji. Na zalost, sve sam ovo saznao tek nakon sto me je zla sudba strefila. Ima jedan Slovenac koji sam radi opravku svog menjaca i tvrdi da se za 450 evra mogu da se nabave svi potrosni delovi za menjac, a da X 25 kompjuter za dijagnostiku moze, manje-vise da ti kaze ako nesto nije u redu sa menjacem - daje valjda 24 razlicite dijagnoze kvara (rekoh ti - ima tu sva silesija elektronike, davacha i meracha koji mogu da te ********ju - nekad samo zbog korodiranog kontakta!).
Medjutim, a to je bio i prvi i zadnji put da sam bio kod Mice u Jagodini, kada sam trazio da mi kazu sta ne valja, oni su rekli da "menjac ti ne valja, idi kod specijaliste za menjace da oprave, mi samo mozemo da stavimo nov". Nije-nego! Nisu umeli da procitaju kod greske iz rachunaljke i kazu mi sta nije u redu! A to se moze, pouzdano znam (sada, sa zakasnjenjem).
Druga nekorektna stvar je bila sto su mi skidali injectore i rekli da su zapuseni, nakon provere. Kada sam pitao sta je lek (do tada sam vozio karburatorski auto, i nisam imao iskustva sa brizgaljkama), galantno su mi ponudili da mi prodaju sest komada za simbolicnu cenu od 80 evra po komadu! Pa, pizda mu materina! Naravno, nisam pristao (a nisam ni imao novca) nego sam ih lepo oprao za tih istih 80 evra (svih sest) i doveo u operativno stanje. Jos su mi naplatili dihtung gumicu od injektora koju su izgubili dok su petljali da ih skinu!Mislim, nije to kostalo nesto, ali kakav je to nacin!
Jedan tip iz Nisha, sa identicnom Bakarom koju sam prvo bio shmekao, mi je rekao da mu je ekipa doticnog Milosa sjebala njegov automatski menjac, jer je hteo da ide na put, pa je trazio da mu promene ulje u menjachu. Posto su sipali (mnogo) vishe ulja nego sto treba, automatika mu je na povratku, do Raznja izbacila napolje sve moguce semeringe na sebi, zbog prevelikog pritiska, i ukopala se!!!Od njega sam i saznao gde treba da se javim da mi se skine automatski menjac i stavi rucni...
E, sad, ne tvrdim da sve ovo mora i tebi da se desi, valjda se Reno usput naucio kako se stavlja automatika a da se ne zasere... Manji modeli (R21), valjda nisu imali probleme sa automatikom...
Nego, jel' imas ti jos neku mogucnost, neki broj u i oko Jagodine gde bih mogao da pitam za ekspanzioni ventil klime, sem Milosha (hvala Nikoli na broju)? Cini mi se da su ljudi pricali da ima jos nekih ljudi u gradu koji nesto valjaju, popravljaju, prodaju sa Renoima? Naravno, pre svega me interesuje polovna roba, i ja sam umem da okrenem telefon i naruchim iz FrancuskeA onda lepo prodam decu u Italiji i ugradim original deo...
Uvek se setim kako su likovi iz Verana trazili mom kumu, jos cuvamo tu profakturu, 29 000 dinara za homokineticki, jos pre tri godine. Inache, dotichni homokineticki se nalazi u Solunu za 80 evra. Sa zaradom. Pa i da je iranski, na***m mu ga majke, za 30 000 ima pet puta da ga zamenim!!!
EDIT: NASAO SAM VENTIL, I TO POLOVAN, BAS KOD MILOSA!!!"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
ko je skrljao menjač tog tipa iz Niša? Renault Miloš ili Renault Mića? Ne bih voleo da napravim istu grešku.
Moj menjač ,AR8 ima jednu manu koju je Mića detektovao na komjuteru kao hidraulic problem. Neznam da li ima neke veze, ali uradio je test dok je auto bio ugašen (samo na kontaktu). Mana se manifestuje dok je auto hladan, prvih 2-3 min kad ga ubacim u D i krenem na leru, bez gasa, dešava se da menjač izbaci, pa onda posle 2-3 sekunde ponovo ubaci u brzinu, pa izbaci... Kad mu dam gas ide kao oprljen, ali na leru čabar.
Što se tiče Jagodine i Renaulta ima ih ko pleve. I servisa i preprodavaca i automobila.
Čudi me da kod Miloša ima nešto povoljno. Čovek je skup nenormalno, Mića je dosta povoljniji i fleksibilniji za saradnju.
The Toecutter, he knows who I am
Comment
-
-
Prvo, dugujem izvinjenje i tebi i NIkoli, jer sam u svojoj naivnosti pomislio da je Mića = Miloš. Zato sam im i mešao imena, misleći da sve vreme govorim o Milošu. Što naravno nije istina, vidim iz tvog posta. Ja sam svoja iskustva (a i iskustva čoveka sa upropaštenim menjačem) imao sa Milošem. To je onaj veliki servis, valjda na izlazu za Kragujevac, što ima i predstavništvo za prodaju Dačija.
Ventil sam našao kod Miće, na broj koji mi je dao Nikola. Može se desiti da mi ne treba, jer je moj majstor Dure izgleda našao jedan (upravo sa one Bakare sa upropaštenim menjačem! Na nju će da ide dizel motor, a klimu će da rashoduje! Čista šteta, ako mene pitaš).
Elem, u taj menjač o kome smo govorili su Miloševi sipali 6 l ulja a ide 4. Kako im je uspelo da toliko zabrljaju, ne znam, ali u svakom slučaju ishod je bio da se čoveku menjač mal' te ne - raspao, na povratku kući. Auto je bio šlepan kod pomenutog Dureta, da se nabaci manuelni. Odatle sam i ja saznao gde treba da se obratim da uradim isto...
E sad, vidiš... Tvoj menjač će pre biti AD 8 a ne AR 8... Skoro je isti kao moj bivši, samo se pakuje sa strane, jer je motor kod Safrana poprečan a ne uzdužan. Stvar je u tome da su i meni Miloševi rekli "imaš problem sa hidraulikom". Ok, ali koji problem? Jer, upravo sam ti o tome govorio, dijagnostika bi trebalo da izbacuje kod kvara - dela gde je uočena nepravilnost. Znači - pitati: šta kod hidraulike nije u redu? Nema pritisak, prevelik pritisak, neki od ventila-solenoida za brzine ne radi, ne radi jer nema ulja, ili ne radi jer nema struje, itd, itd. Kažem, dijagnostika bi trebalo da ukaže gde je problem.
Govorim ti to, jer paušalni odgovor "hidrualični problem" (pa dabome da je hidraulični, kakav bi drugi bio, ne teče med kroz menjač) ne znači ništa. To može da bude i vrlo ozbiljan kvar i neka marginalna glupost. A onda ti prebace loptu na (retke prave) majstore za popravku automatskih menjača, a oni ti kažu: "250 ? da ti kažemo šta ti je". E, jebi ga!
Naime, cena za ruke je velika jer je sam posao skidanja i montaže - robija. Plus, ako ga jednom otvore, tu ti je priča ista kao sa otvaranjem motora - dok se sve lepo ne predihtuje, ne može da se vrati na mesto. Onda oni vide kvar, pa te tek onda rebnu sa cenom delova koji su kvarni, plus ruke za to što su videli.
Ali, što je vrlo bitno, postoje kvarovi koji se mogu uočiti i popraviti bez skidanja i otvaranja menjača. Na primer, pomenuti solenoidi, ventili, ima ih 4 za svaku brzinu, mogu se skinuti i zameniti spolja. Oni npr. znaju da se zapuše, pa da prave problem. Isto tako, neki od neispravnih davača - sondi se mogu skinuti i zameniti ili očistiti spolja.
Što je najgore, garancije su im smešne, tipa - tri meseca. Znači ako ti nešto svirne opet, cela igranka ispočetka. Ja, da budem iskren, nisam bio tako ekonomski jak da se izložim ovakvom riziku. Ko može, skidam kapu. Automatika ima svojih lepih strana, opuštenost i ležernost u gradskoj vožnji itd. ali isto tako ima i manuelni, i ne znam kome bih dao prednost. Jebo te, a imam tu komšije u zgradi koji se godinama voze na automatike, a ne verujem da znaju gde se proverava ulje, a kamoli menja, al' život je nekom majka, a nekom maćeha...
Poslaću ti neke pdf dokumente ne e-mail. Tu imaš (doduše za kompjuter X 25 koji se koristi za dijagnostiku starijih renoa, među njima i 25 ica) uputstva kako se iščitava greška, to jest, kvar menjača, kao i neka uputstva i specifikacije za starije menjače, ali kao što sam ti rekao, AD 8 je skoro isti kao AD 4.
Nije da sam neki majstor, ali mislim i nadam da se tvoj menjač može srediti bez nekih velikih izdataka."Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Duke, ajde šalji dokumentaciju za menjač na mail.
Tačno je da imam menjač AD8, napravio sam grešku pri kucanju.
nadam se da će stanje da se popravi kad zamenim ulje u menjaču. Neznam da li ima u prodaji neki aditiv za ulje, za automatske menjače. Možda to pomogne?
250 eura za dijagnostiku !!! I onda ti kaže da popravka košta još 300-400 eura? Celog safrana stranca sa automatskim menjačem mogu da kupim za 1000 eura.
Stigle tablice ( posle 16 dana čekanja). Skotovi mi upisali pogrešan broj motora (izostavili jednu cifru). Neznam gde ih MUP nalazi, ali ovo je čudo neviđeno. Samo fali da mi naplate novu saobraćajnu.
Imao sam prvu reklamaciju za plin. Crko mi ventil za plin. Puštao na sve strane, potrošnja mi bila 41 litar za 170km. Umalo nisam dobio infarkt.
The Toecutter, he knows who I am
Comment
-
Comment