Renault safrane 2.2Si

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duke
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2006
    • 753
    • Urbs Naissus

    #16
    Sale, poslao sam ti sve sto imam od uputstava, ali to ce ti mozda malo pribliziti, ali ne i resiti problem, na zalost. Ima tu podosta, verovatno blizu 5 MB, pa ces se nacekati ako imas dial-up.
    Celog safrana stranca sa automatskim menjačem mogu da kupim za 1000 eura.
    Da, ali i taj sto ga kupis ce da ima izraubovan menjac Veruj mi da sam i sam na to pomishljao...

    A sredjivanje papira i greshke mi ne pominji... Navozali su me i nashetali dok konacno nisam uspeo da prebacim sve na svoje ime... I to sve legalno, nista muchka, nista ispod zita... **** su mi pomerili.

    Heh, znam da sam svima vec dosadan, ali kad moj auto potrosi 41 l na 170 km (u gradu), ja samo dignem obrvu i slegnem ramenima... Sto rece davno jedan vulkanizer "Kome da se zalis kad ti tatko j**e majku..."

    Na srecu, ti tvoj problem ipak mozes da sredis - zamenom ventila...
    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Naravno prvo i osnovno kod automatskog menjaca je redovna zamena ulja i kod vecine filtera. U slucaju problema prvo zamenis ulje i filter.
      Kada se desavaju cudne stvari tipa nece da prebaci iz prve u drugu, salta neuroticno i slicno onda nemas problem sa lamelicama i generalnim remontom vec te zeza elektronika (ventili bilo elektricni bilo hidraulicni). Znaci potrebno je da majstor ima opsteg znanja i semu pa da zna gde da trazi problem.

      Spaljen menjac najcesce se odlikuje po tome sto neide napred ali moze da ide nazad. Dalje izvadis sipku za ulje i mirises ako osetis paljevinu sigurna indikacija lamela. Jos dalje ulje mora da je crveno i bistro.

      A sto se tice mog iskustva i menjaca negde sam na forumu u nekoj temi detaljno opisao sta mi se desilo pa da se neponavljam.

      Ukratko da sam sam popravio menjac na BMW-u i dan danas taj BMW ide sa tim menjacem posle mloooooogo km.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #18
        Damn! Dobro se preznojih da uprilicim da ovo lici na nesto. Daklem, evo ga jedan AD8 razvaljen do zadnjeg shrafa. Slike su od onog Slovenca, Blaza, koga sam pominjao, iz njegove garaze. Na zadnje dve slike se vidi sta je bio problem kod njegovor menjaca (auto je V6 Espace), polomljena druckplatte iliti potisna ploca...

        Inace, probao sam da posaljem na e-mail, ali mi tvoj server (msn) uporno vracha...


















        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • sasafilipovic
          CBC Član
          • 06.04.2005
          • 56

          #19
          Originally posted by djukic
          Kada se desavaju cudne stvari tipa nece da prebaci iz prve u drugu, salta neuroticno i slicno onda nemas problem sa lamelicama i generalnim remontom vec te zeza elektronika (ventili bilo elektricni bilo hidraulicni).
          To me najviše i interesuje, tipovi kvarova na automatiku (mehanika - elektronika - ventili ). Kako se koji kvar manifestuje? Inače pročitao sam tvoju odiseju sa menjačem i uh... pravi horor.

          Originally posted by Duke
          A sredjivanje papira i greshke mi ne pominji... Navozali su me i nashetali dok konacno nisam uspeo da prebacim sve na svoje ime...
          Kakvo prebacivanje, mislio sam na čistog donatora. Puno rezervnin delova koje lako mogu utopiti za fine pare. Naravno za sada je to samo opcija.

          Ako mi je i pala na pamet ideja o rasturanju automatskog menjača, kada sam video slike definitivno sam odustao. Možda, kada ovaj ispusti svoju plemenitu dušu, pa ga zamenim nekim drugim menjačem, možda čisto iz zabave da ga rasparčam, samo neznam kako ću da ga sklopim. A i ako ga sklopim dali će to da radi?

          Nebi bilo nikakvih problema da nije vožnja automatika toliko dobra, laka, udobna, opuštajuća... evo pošle mi zazubice. Moja žena više neće da vidi auto sa ručnim menjačem, ja se već odvikao od kvačila (treniram jednom nedeljno na R25 sa manuelnim menj. al ne vredi).

          Znate onu foru kad tip vozio babu, pa ga baba u pola puta pita šta to pomera rukom između sedišta. On kaže "menjam brzine", a ona " što sine to nisi promenio kod kuće, pa da se sad lepo vozimo".

          The Toecutter, he knows who I am

          Comment

          • Duke
            CBC Senator XXL
            • 16.01.2006
            • 753
            • Urbs Naissus

            #20
            [quote]Kakvo prebacivanje, mislio sam na čistog donatora. Puno rezervnin delova koje lako mogu utopiti za fine pare. Naravno za sada je to samo opcija. [\quote]

            Mislio sam prebacivanje papira za moj rodjeni auto, za Bakaru... Upoznao sam sve urbane lepote Lapova i sve sluzbenike u Supu, opstini i agencijama za prenos... Da nisam zenjen i to je moglo da padne...

            A ti ne odustaj od opravke, najpre ce biti da te ****** neka neposlusna elektronika... Rekao sam ti da X 25 moze i mora da suzi gde je problem, samo ako umeju da ga upotrebe!

            @nikola

            sta 80 000, sta 350 evra, za dva kaisa i sitnice na trapu!!! Pa to je bre, to je, to je...
            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Ako ti treba majstor za automatik menjace javi mi se na pp da ti dam telefon. Lik je odlican nazalost sreo sam ga posle moje odiseje i razbijanja glave...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #22
                4HP22 CF menjaci u BMW-ima ranih 90tih imaju malu fabricku gresku koja se ispoljava u vidu lose promene iz prve u drugu dok je hladan. Problem se desava na gotovo svim menjacima te serije i otklanja se vrlo lako. Sama manifestacija je da kada ujutro upalite auto menjac nemenja brzine odnsno ostaje zaglavljen u prvoj 15-tak prvih km. Cim se zagreje dodas gas i na 4500 obrtaja presalta i posle radi OK.
                Surfujuci alo po netu lako sam otkrio da je kvar poznat i lako resiv uz elementarno (najelementarnije) poznavanje mehanike odnosno da bilo koji mehanicar moze da ga resi.
                Lik iz Sopota bi to resio na sledeci nacin:
                Uzeo bi 250EUR-a za detekciju kvara, drzao bi uto 7 dana.
                Uzeo bi dalje 150EUR-a za promenu ulja i filtera i jos 150 za "popravku"
                Jos bi posle popravke rekao cuvenu recenicu: "sledeci servis sa obaveznom zamenom ulja na 5000km) .
                Znaci ukrao bi od vas minimum 500tinak eur-a.

                Ko nema ili nece da da te pare isao bi na zamenu automatika manuelnim menjacem i prosao bi u tom slucaju sa nekih 300EUR-a ali bez sledecih skupih zamena ulja.

                Tako stvari stoje u srbiji zemlji nebeskoj i zato vecina starijih automobila sa automatikom pre ili kasnije biva osakaceno ubacivanjem manuelnog menjaca.
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Duke
                  CBC Senator XXL
                  • 16.01.2006
                  • 753
                  • Urbs Naissus

                  #23


                  Na ovoj adresi imas nesto interesantne dokumentacije za ovu generaciju menjaca o kojoj govorimo. Naravno, kao sto vec ponavljamo kao papagaji - prvo elektronika, struja itd. a otvaranje menjaca je zadnje resenje
                  "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                  Comment

                  • sasafilipovic
                    CBC Član
                    • 06.04.2005
                    • 56

                    #24
                    OK. Izgleda da sam rešio problem sa menjačem ( samo da ga ne ureknem).

                    Kada sam otišao u servis da zamenim ulje u manjaču, serviser mi je rekao da nikako ne menjam ulje jer menjač može da crkne! Navodno prilikom zamene ulja može da se zapuše neki kanali i tako to... Jebi ga, otkači me čovek ladno, navodno neće da rizikuje.

                    Tako da odem do drugara koji mi je ugradjivao plin, i sa njim lepo završim posao. Prvo kad sam pogledao menjač odozdo video sam sledeće :

                    Prvo sam posumnjao da je problem u elektronici, kao što se vidi na slici očigledno je nešto budženo sa strujom, i zaptiveno nekom smolom.

                    Nastavim ja i istočim ulje iz menjača, Izađe celih 1,8 litara ulja. Po autodati i sunsais-u menja se 4 litra ulja. de je nestalo još 2,2 litra? Ulje je bilo prilično vruće (nije bilo vrelo). Sipem ulje u menjač (ošurili me u radnji, Texaco ATF 520 din. x 4 litra) svih 4 litra. Probam automenjač ko nov. Proverim nivo ulja ima ga previše, odlijem oko 700mL. Inače provera ulja na ovom menjaču je skroz zajebano, odvije se štopli i na njemu treba da izađe 100mL ulja za 20 sekundi. Uradim sve kako treba i jutros, auto hladan, ubacim u D i on ide bez problema, bez cimanja, izbacivanja iz brzine ili sličnih gluposti. Staro ulje izgleda ovako

                    Inače ulje ne s mrdi na paljevinu, boja je tamno crvena, možda čak i crna.

                    Isti servis koji nije hteo da mi menja ulje je i proveravao nivo ulja u menjaču pre oko mesec dana, tako da neznam de mi se izgubi ona razlika u ulju od 1,5 litara.

                    Videću kako će da se ponaša auto u narednom periodu, ulje je kao što sam napisao Texaco texamatic 7045E, standard GMG417M (former Dextron III-G). Po katalogu ide ulje ATF dextron II, neznam dali je problem što sam stavio ovo ulje, mada su me u prodavnici uveravali da je to idealno ulje za menjač.

                    The Toecutter, he knows who I am

                    Comment

                    • djukic
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2005
                      • 2526
                      • Beograd

                      #25
                      Ulje u tom menjacu ociglednonije menjano nikad. Posle 50.000km ulje u mom menjacu je i dalje crveno. Gde ti se delo 2.2l ulja, pa to ulje je ostalo i kako rece sloba iz sopoda u vangleru, a ja bih rekao u konvertoru obrtnog momenta. Ulje manjas tako sto vise puta ponovis proceduru koju si vec savladao... Sve dok nedobijes crvenu boju i na merenju.
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • sasafilipovic
                        CBC Član
                        • 06.04.2005
                        • 56

                        #26
                        Ulje manjas tako sto vise puta ponovis proceduru koju si vec savladao...
                        Djukicu, možda davim, ali u ovoj situaciji gde niko nema pojma o automatskim menjačima ti mi dođeš kao jedini izvor informacija. Ako sam dobro shvatio, sipem novo ulje, motor malo radi, istočim ulje, ponovo sipem to isto ulje (nekoliko puta) dok ne dobijem crvenu boju ulja, proverim nivo ulja i gotovo.
                        Još jednom izvini , ove se pretvori u temu o automatskim menjačima, u svakom slučaju sam ti zahvalan za svaki savet.
                        Kaži mi koje ulje ti koristiš za tvoj automatik.

                        The Toecutter, he knows who I am

                        Comment

                        • djukic
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2005
                          • 2526
                          • Beograd

                          #27
                          Ulje menjas upravo tako sto ga promenis vise puta dok se neiscisti. Ulje koristi po specifikaciji datoj za tvoj menjac.
                          Inace ja na BMW-u menjam ulje i filter zajedno..
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #28
                            dobio sam iz Engleske 3 DVD-a o renou, tacnije o svim poznatim renoima. Fabricki program za dilere javi se na PP i ti i Duke
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Duke
                              CBC Senator XXL
                              • 16.01.2006
                              • 753
                              • Urbs Naissus

                              #29
                              Originally posted by sasafilipovic
                              Ulje manjas tako sto vise puta ponovis proceduru koju si vec savladao...
                              Djukicu, možda davim, ali u ovoj situaciji gde niko nema pojma o automatskim menjačima
                              Hvala, Sale, hvala...

                              Nego da li ja dobro razumem ovo sto citam: Sasa pita da li treba da reciklira ulje, tj. da ono isto ulje koje je istocio iz menjaca opet sipa u menjac?

                              Ili treba u stvari da kupi 30 litara menjackog ulja i da svaki put doliva novu kolicinu, a staro ulje (istocheno) da baci?

                              Cini mi se da Sasa pita ovo prvo, a Djuka misli na ovo drugo...
                              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                              Comment

                              • djukic
                                CBC Senator XXL
                                • 27.03.2005
                                • 2526
                                • Beograd

                                #30
                                Neeeeeee nisam mislio da reciklira ulje vec da bar 3 puta ponovi proceduru zamene ulja sa NOVIM uljem.
                                P.S.
                                Kako bi od starog srnog ulja dobio svezu crvenu boju?
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X