@Player
Citao sam u ovoj temi,u jednom od ranijih postova,da si imao neke probleme sa mjenjacem. Molim te kazi mi nesto vise o tome,posto i ja uskoro postajem vlasnik 156-ice, slicnog godista kao tvoja. Nadam se da je bilo do kvacila,taj problem,a ne nesto u samom mjenjacu??
O alfinim menjacima je bilo puno reci i imas o tome otvorenu temu. Moras malo da se pomucis da je pronadjes i sve ce ti biti jasno.
Generalno alfe imaju los menjac, uglavnom strada sinhron druge i lako je resiv problem. Nije tako strasno, ceo menjac se nadje za 300, 400 evra sa zamenom.
Kad sam ja uzeo 156, menjac je imao malo lufta, ali je potpuno isti ostao i naredne 3 godine. Generalno ne bi to trebalo mnogo da te brine.
Bogami,priznajem da sam se malo prepao...Naime,kupicu 156-icu 1999 ili 2000 godiste,a kako dosta citam ovaj i ostale forume,stekao sam utisak da taj auto ne bi trebalo da ima mehanickih problema sa motorom i mjenjacem,jer je kvalitetnije izradjen nego prethodnici. Nasao sam podatak da je razlika izmedju 145 i 156 nebo-zemlja. Pa racunam,ako na 145-ici koju sam prakticno imao do juce nije bilo nikakvih problema sa mjenjacem,mislim skripanje,krcanje, udaranje nece u brzinu i to,onda valjda ni 156-ica kao mladji i kvalitetniji auto ne bi trebala da ih ima? Ili je ovo sto se desilo Player-u izuzetak? Stvarno nigdje nisam naisao na podatak da je na 156-ici los mjenjac. Mislim,ja podrazumjevam pod los da krci,ispada iz ili nece u brzinu i tako te stvari....sve drugo mogu da tolerisem.
Joj menjach Ja sam na tezhi nachin (iz jedno tri puta) nauchio granice izdrzhljivosti menjacha
Kao sho Nigy kazhe do mene je problem , ali bilo je i malo baksuza u pitanju.
Kupio sam auto sa tim da menjach nije valjao, pukao je sinhron trece i parchici su upali u diff i medju snopove.
To se odrazhavalo tako da nekad nije hteo u trecu i chetvrtu, a kada uspesh da ubacish ne mozhesh da izbacish iz tih brzina...
Menjach sam odneo kod Neshe u BG (svaka preporuka za choveka) i sredio mi je to sve.
E sad usput sam stavio i set kvachila Valeo koji izgleda nije bio original, pa je srce lamele puklo na dva dela posle 1000km.
Opet da sam shaltao normalno to se ne bi desilo, ali opet sa druge strane to ni ne sme da se desi...
To je drugi put da sam skidao menjach i dobio drugi set u garanciji koji je izgledao malo ozbiljnije.
Znachi ovo do sada je bio baksuz sa primesama manijachkog shaltanja
E sad sve je bilo ok i radilo kako treba, ali opet nisam mogao da se smirim i archio ga kol'ko god... pa josh trke u Vrbasu,
i uspeo sam da oljushtim zupchanik druge kao da nije ni postojao
Tako da mi je Nesha ponovo sve odradio i postao moj Novi-Najbolji-Drug
Od onda sam se malo smirio i sve shljaka kako treba, tako da ne treba da brinesh.
Unutrashnji sklop menjacha se skoro uopshte ne razlikuje od onog na 145-6, ako nisi slomio taj - necesh ni ovaj.
Jednostavno nema veze sa kvalitetom, nego sa nachinom shaltanja... Svaki bi pukao pre ili kasnije.
Sve je to nastalo iz rasparave sa mojim caletom da ne mogu da ushaltam za manje od 0.2 sec... pa sam mu to temeljno dokazivao iz dana u dan
Josh mi kuci kao podsetnik stoji snop zupchanika na kojem fali zupchanik druge, bukvalno se poravnao sa osovinom
Ako se setim slikacu i to zajedno sa nekim novitetima shto sam poradio na autu.
Comment