OMP-sierra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OMP
    CBC Senator XXL
    • 15.11.2004
    • 458
    • Krusevac

    OMP-sierra

    evo i mene ima me i na drugim forumima pa i ovde........ovo su slike moje sierre 91.god., inace standardni motor 2.0 dohc 16v i malo sminke....



    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #2
    Lep fordic Jel i na sierri ispod volana rucica za otvaranje haube? Ja kad sam kupovao auto, sam se cak i zbunio> wow ima podesavanje volana
    Dobar ti smajli Dobrodosao
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      sierre 91.god., inace standardni motor 2.0 dohc 16v

      neka greska u brojanju
      nijedna serijska Sierra nema 16V motor, a Ford 2.0 DOHC ima iz fabrike 8 ventila.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #4
        Lepa sierra nema sta )
        Power of dreams !!!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          mislim imao sam do skora takvu DOHC Sierru ali moondust zilver boje, sto bi rekli po Fordovoj oznaci.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Dobrodosao!

            Hehe Brick, mozda je Cosworth bez da se zna

            Inace diskretno sminkan auto, svidja mi se, mislim da nije napadan.
            I jedan savet, nemoj da stelujes volan u voznji, pustii Saaba , zeza se
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              cak stavise i lici u ponecemu na Cosovrta ali u Sieru Kosvort se nije ugradjivao taj tzv. DOHC motor vec onaj stari tzv. Pinto sa turbinom. i nije te 1991. godine, barem tako kazu izvori o Fordu UK sa neta.
              inace je zaista cudno da su stavili 2 bregaste a samo 8 ventila u taj DOHC od 1998 ccm. onaj Cosvort je 1993ccm.
              jos da nije malo prelagana zadnjica i da nije tako premali klirens super je za vozikanje. mene je bar moj primerak dobro sluzio ali je mnogo voleo policijski radar
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • OMP
                CBC Senator XXL
                • 15.11.2004
                • 458
                • Krusevac

                #8
                @brick
                Je.ote ladno nisam razmisljao o tome,bio sam ubedjen da je 16v sumnjao sam po malo ali ...........kamo srece da je cosworth nego samo sminka .........
                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  i ja sam prvo logicno pomislio da je 16V ali sam se dobro raspitao i zaistaje DOHC sa 8V. i moja bivsa Sijera je bila 91, 90kW, zaista jako dobar motor i MT75 menjac.
                  karoserija bi mogla da bude bolja...za moj ukus.
                  i malo veci klirens, i visi polozaj sedista. inace kod mene se pokazao kao izuzetno pouzdan auto i veoma jeftin za odrzavanje.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    zaboravio sam pa da dodam, najbolje balansirani motor po pitanju obrtnog momenta koji sam ikada vozio bilo koje marke. vuce sjajno vec od 1200 obrtaja i ne gubi dah sve do 5500 obrtaja a sve kao atmosferski benzinac. inace najveci obrtni momenat od 171Nm ima pri 9samo) 2500 obrtaja, podesen skoro kao dizel pa odlicno i glatko vuce iz niskih obrtaja.
                    veoma tih motor mada se osecaju vibracije drugog stepena karakteristicne za 4cilindrase. i jos nesto, izuzetno ekonomican auto, trosi ispod 10 litara po gradu i jedva 6-7 litara na otvorenom sto je skromno za 2000 kubika benzinac tog doba (kraj 80tih).
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Danilo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.10.2004
                      • 908
                      • Beograd, Dorcol

                      #11
                      Ovi sierru sam vec video,ali moram da je i ovde pohvalim... Dopada mi se diskretan styling, veoma lepo lezi na ovom autu... Lepe felne... Mozda bi joj crna boja lepse stajala?
                      www.blindmanmotorsport.com

                      Comment

                      • OMP
                        CBC Senator XXL
                        • 15.11.2004
                        • 458
                        • Krusevac

                        #12
                        ...hvala cosworth....inace sto se tice boje najverovatnije cu je menjati ici ce u tamno sivu metalik sa belim felnama ,mozda cu malo promeniti i prednji branik tj dodati spojler....ali ko zna mozda mi i ispadne neka kombinacija, to se kod mene nikad ne zna .....
                        @brick
                        potpuno se slazem u svemu sto si rekao strasan motor a za ne poverovati malo trosi ,to mi niko ne veruje jer svi misle da siere gutaju ko lude,na otvorenom mi trosi 7l pri 150km/h a u lokalu oko 10 sto je sasvim pristojno obzirom da mi je jugo trosio isto toliko...svidja mi se elasticnost motora mogu da je vozim u gradu 4. brzinom a da ne cima i ne gusi se,udobnost i komfor su veliki plus,a sto se izgleda tice ipak je to auto 90-ih godina tada je bila ,jedino ze za zimu shitt ali naviknes se .........
                        Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                        Comment

                        • Danilo
                          CBC Senator XXL
                          • 02.10.2004
                          • 908
                          • Beograd, Dorcol

                          #13
                          OMP, znam da furas ta Racing fazon, ali daj, bar jednom unesi malo elegancije... Zar ti nije zao da ove divne felne bojis u belo, `de ce ti dusa... Mislim, uostalom, ja sam COSWORTH, valjda ja najbolje znam sta je najbolje za nas?
                          www.blindmanmotorsport.com

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            moze i u petoj po gradu, glatko bez trzanja vec od 50km/h.
                            ne znam kako, ali i meni niko ne veruje kada kazem koliko trosi(la) a kada izvadim papir sa ciframa crno na belo, i te fakte tesko razumevaju.
                            doduse Sijera je mali auto, veoma lagan ali svejedno jer Sijera 1600 kubika ima vecu potrosnju.
                            hm, ja zimi nisam imao problema sa zadnjim pogonom, nikada me nije ostavio nigde ali se jesam nasukao cim ima vise od 15tak cm snega na putu. za zimu je lose resen poklopac za gorivo jer je gladak, nema za sta da se uhvati pa se zamrzne zimi a i u Fordu su zaboravili drzac za cep rezervoara. desavalo mi se i da se poklopac za gorivo otvarao pri prelasku preko ivicnjaka, verovatno usled torzionog uvijanja (premekane) karoserije.
                            vrlo je udobno vesanje, sedista ok ali se preterano nisko sedi i volan je prenisko pa je neugodna voznja po gradu i smeta los polozaj kontakt brave (leti).
                            inace, mene je lepo sluzio auto, osim sto je rezervoar zardjao, pojavilo se bubrenje ispod gumenog okvira prozora pozadi, oko srafova koji drze spojler gepeka itd- nigde vece od petoparca ali meni je i to previse.
                            a ionako sam ga retko vozio po gradu jer je nepregledan i ima indirektan volan, nezgodan za parkiranje. moj nije imao klimu pa muka zimi muka leti.

                            po meni, auto je kao stvoren za brdske krivudave puteve i za jurcanje autobanom. moze cak i do 200 da dogura, radar me je ubedio lako
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • OMP
                              CBC Senator XXL
                              • 15.11.2004
                              • 458
                              • Krusevac

                              #15
                              @brick
                              he he i meni se isto desavalo sa poklopcem rezervoara a sto se tice njega samog skoro sam ga cistio i to sasvim slucajno crkla mi pumpa tj nije imala struju pa sam skidao ceo rezervoar misleci da je pumpa inace sve ostalo mi je cool jedino su mi rubovi malo poceli da zute ali sredice se to....
                              @cosworth
                              nisam bas siguran za boju felni evo par primera......a sta mislis o zlatnoj ili ovoj ...ali to mi je samo onako palo na pamet jos nisam potpuno rascistio znaci ti bi ih isto u silver?


                              Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                              Comment

                              Working...
                              X