evo i mene ima me i na drugim forumima pa i ovde........ovo su slike moje sierre 91.god., inace standardni motor 2.0 dohc 16v i malo sminke....
OMP-sierra
Collapse
X
-
Tags: None
-
-
Lep fordicJel i na sierri ispod volana rucica za otvaranje haube? Ja kad sam kupovao auto, sam se cak i zbunio> wow ima podesavanje volana
Dobar ti smajliDobrodosao
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
-
-
Dobrodosao!
Hehe Brick, mozda je Cosworth bez da se zna
Inace diskretno sminkan auto, svidja mi se, mislim da nije napadan.
I jedan savet, nemoj da stelujes volan u voznji, pustii Saaba , zeza seAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
cak stavise i lici u ponecemu na Cosovrta ali u Sieru Kosvort se nije ugradjivao taj tzv. DOHC motor vec onaj stari tzv. Pinto sa turbinom. i nije te 1991. godine, barem tako kazu izvori o Fordu UK sa neta.
inace je zaista cudno da su stavili 2 bregaste a samo 8 ventila u taj DOHC od 1998 ccm. onaj Cosvort je 1993ccm.
jos da nije malo prelagana zadnjica i da nije tako premali klirens super je za vozikanje. mene je bar moj primerak dobro sluzio ali je mnogo voleo policijski radarvolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@brick
Je.ote ladno nisam razmisljao o tome,bio sam ubedjen da je 16vsumnjao sam po malo ali ...........kamo srece da je cosworth
nego samo sminka
.........
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Comment
-
-
i ja sam prvo logicno pomislio da je 16V ali sam se dobro raspitao i zaistaje DOHC sa 8V. i moja bivsa Sijera je bila 91, 90kW, zaista jako dobar motor i MT75 menjac.
karoserija bi mogla da bude bolja...za moj ukus.
i malo veci klirens, i visi polozaj sedista. inace kod mene se pokazao kao izuzetno pouzdan auto i veoma jeftin za odrzavanje.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
zaboravio sam pa da dodam, najbolje balansirani motor po pitanju obrtnog momenta koji sam ikada vozio bilo koje marke. vuce sjajno vec od 1200 obrtaja i ne gubi dah sve do 5500 obrtaja a sve kao atmosferski benzinac. inace najveci obrtni momenat od 171Nm ima pri 9samo) 2500 obrtaja, podesen skoro kao dizel pa odlicno i glatko vuce iz niskih obrtaja.
veoma tih motor mada se osecaju vibracije drugog stepena karakteristicne za 4cilindrase. i jos nesto, izuzetno ekonomican auto, trosi ispod 10 litara po gradu i jedva 6-7 litara na otvorenom sto je skromno za 2000 kubika benzinac tog doba (kraj 80tih).volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Ovi sierru sam vec video,ali moram da je i ovde pohvalim... Dopada mi se diskretan styling, veoma lepo lezi na ovom autu... Lepe felne... Mozda bi joj crna boja lepse stajala?
Comment
-
-
...hvala cosworth....inace sto se tice boje najverovatnije cu je menjati ici ce u tamno sivu metalik sa belim felnama
,mozda cu malo promeniti i prednji branik tj dodati spojler....ali ko zna mozda mi i ispadne neka kombinacija, to se kod mene nikad ne zna
.....
@brick
potpuno se slazem u svemu sto si rekao strasan motor a za ne poverovati malo trosi ,to mi niko ne veruje jer svi misle da siere gutaju ko lude,na otvorenom mi trosi 7l pri 150km/h a u lokalu oko 10 sto je sasvim pristojno obzirom da mi je jugo trosio isto toliko...svidja mi se elasticnost motora mogu da je vozim u gradu 4. brzinom a da ne cima i ne gusi se,udobnost i komfor su veliki plus,a sto se izgleda tice ipak je to auto 90-ih godina tada je bila,jedino ze za zimu shitt
ali naviknes se .........
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Comment
-
-
OMP, znam da furas ta Racing fazon, ali daj, bar jednom unesi malo elegancije...Zar ti nije zao da ove divne felne bojis u belo, `de ce ti dusa... Mislim, uostalom, ja sam COSWORTH, valjda ja najbolje znam sta je najbolje za nas?
Comment
-
-
moze i u petoj po gradu, glatko bez trzanja vec od 50km/h.
ne znam kako, ali i meni niko ne veruje kada kazem koliko trosi(la) a kada izvadim papir sa ciframa crno na belo, i te fakte tesko razumevaju.
doduse Sijera je mali auto, veoma lagan ali svejedno jer Sijera 1600 kubika ima vecu potrosnju.
hm, ja zimi nisam imao problema sa zadnjim pogonom, nikada me nije ostavio nigde ali se jesam nasukao cim ima vise od 15tak cm snega na putu. za zimu je lose resen poklopac za gorivo jer je gladak, nema za sta da se uhvati pa se zamrzne zimi a i u Fordu su zaboravili drzac za cep rezervoara. desavalo mi se i da se poklopac za gorivo otvarao pri prelasku preko ivicnjaka, verovatno usled torzionog uvijanja (premekane) karoserije.
vrlo je udobno vesanje, sedista ok ali se preterano nisko sedi i volan je prenisko pa je neugodna voznja po gradu i smeta los polozaj kontakt brave (leti).
inace, mene je lepo sluzio auto, osim sto je rezervoar zardjao, pojavilo se bubrenje ispod gumenog okvira prozora pozadi, oko srafova koji drze spojler gepeka itd- nigde vece od petoparca ali meni je i to previse.
a ionako sam ga retko vozio po gradu jer je nepregledan i ima indirektan volan, nezgodan za parkiranje. moj nije imao klimu pa muka zimi muka leti.
po meni, auto je kao stvoren za brdske krivudave puteve i za jurcanje autobanom. moze cak i do 200 da dogura, radar me je ubedio lakovolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@brick
he he i meni se isto desavalo sa poklopcem rezervoara a sto se tice njega samog skoro sam ga cistio i to sasvim slucajno crkla mi pumpatj nije imala struju pa sam skidao ceo rezervoar misleci da je pumpa
inace sve ostalo mi je cool jedino su mi rubovi malo poceli da zute ali sredice se to....
@cosworth
nisam bas siguran za boju felni evo par primera......a sta mislis o zlatnoj ili ovoj
...ali to mi je samo onako palo na pamet jos nisam potpuno rascistio znaci ti bi ih isto u silver?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Comment
-
Comment