Yugo Koral 55 (1.6) by Blindman Motorsport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danilo
    CBC Senator XXL
    • 02.10.2004
    • 908
    • Beograd, Dorcol

    Yugo Koral 55 (1.6) by Blindman Motorsport

    Jako dugo sam na ovom forumu, ali uvek sam se libio da postavim slike svog auta.


    Znaci, u pitanju je Yugo 55, kupljen 1991. godine. Moj cale je prvi vlasnik, auto je navodno radjen za USA trziste (imao je i cajger u miljama, mada to nista ne znaci), prica kaze da ima i pocinkovanu limariju, cale ga je vozio svega do `95. i presao oko 23000km i onda ga ostavio u dvoristu kod moje tetke na Senjaku, posto je imao jos jedan auto a nije imao mogucnosti da izdrzava sa dva, a nije mu bilo do prodaje ovog.
    Tamo se auto i nije bas proslavio, neki narkomani su porazbijali stakla, skinuli dva tocka, isekli gume, pocupali kablove u kabini (pokusavali da upale valjda), i sta ti ja znam sve jos. Jednostavno, nikoga nije bilo briga, u porodici je bilo dovoljno drugih problema da se brine o jednom Yugu.
    Kada sam bio prva ili druga godina gimnazije (sada sam zavrsio), preuzeo sam taj auto pod svoje i doslepao ga ovde na Dorcol (gde ga i sada gledam kroz prozor). Kao da ga sada gledam na onom kamionu. Bilo je jedno 5mm prljavstine na njemu i smole od nekog bora ispod koga je bio, sav jadan, nikakav, neko satorsko krilo na njemu, isecene gume, nema farova, maska razbijena...

    Imao sam 15-16 godina, nesto ustedjevine, gomilu procitanih TopSpeed-ova i Vrelih Guma, dve godine do polaganja vozackog ispita i jako malo prakticnog znanja o automobilima. Cale je na srecu bio voljan da mi pomogne. Za pocetak sam ga oprao, i nisam mogao da verujem koliko je boja ocuvana ispod svog tog sranja... Ispolirao sam ga i boja je bila neverovatna, komsije prilaze i pitaju "kad sam ga ofarbao?".

    Prva stvar koju sam uradio po pitanju popravki je bila da stavim stakla koja su bila polupana. Sada vidim da sam bio glup, jer sam pozvao odmah Glass Service i platio im dolazak, a mogao sam isto to da kupim duplo jeftinije... Zatim, kupio sam akumulator (koji su mi isto bili ukrali), zamenio svecice, posle nekog vremena i kablove, neka od creva itd. Auto je lose kocio, pa sam promenio kocione plocice i diskove malo obradio. Enterijer je komplet poskidan, opran (mada i nije bio prljav) i stavljena je nova polica pozadi, jer su mi i nju ukrali. Snasao sam se nekako za tockove (nisam ih ukrao, naravno ), kupio sam i nove gume, 145/80/13 TG621, tada mi nije ni palo na pamet da stavim bolju dimenziju. Auto nije vozio niko dok nisam polozio, samo je paljen i vozen jako malo, tipa po 200-300 metara jednom nedeljno. Kada se polaganje priblizilo, uradio sam osnovni servis, kaisevi, filteri, tecnosti. Kada se ispostavilo da imam auto koji je u svakom pogledu postao OK, i da je sve na njemu sredjeno i pouzdano, mogao sam da se upustim u menjanje standardnih stvari.

    Auto je bio uzasno visok, stajao je na nekim klocnama i gibanj se istegao a i opruge, i bio je kao Lada Niva.... Cim sa polozio, sutradan, otisao sam kod trapadzije da mi sabije prednje opruge (tri kruga) i ubaci trecu platnu u gibanji i da izravna to. Po pitanju trapa, verovatno cu staviti jos ramena sa unibolom na pracki i neki jos tvrdji gibanj.



    Stavio sam 4-2 izduvnu granu od keca, fi45 cev, izbacio srednji u stavio Dynomax zadnji lonac. Osetila se razlika na gasu, stvarno, nista spektakularno, ali se osetila. Sto se motora tice, sem servsa i postavljanja filtera goriva, nisam nista radio, sem experimentisanja sa raznim verzijama otvorenih filtera. Verovatno cu ubaciti 1.6 motor iz Tipa/Tempre, ali otom-potom, prioritet su mi trap i kocnice.



    Skoljka je ojacana malo u vidu koske izmedju tornjeva i uzduznih stabilizatora od balans stangle do pracke (nosaca ramena), a razmisljam da napravim i kosku za zadnje koseve. Skoljka je inace sama po sebi cvrsta, nigde nije popustila.



    Sa kocnicama nista nisam radio sem promene plocica, ali cu najverovatnije na leto staviti prednje diskove i celjusti sa floride novi tip, ili eventualno sa Una Turba, ako bude vise para.

    Auto je malo vizuelno doteran i spolja i unutra, nisam stavljao plastike i ta cuda jer to bas i ne volim preterano...





    Zatamnjena stakla, ofarban spojler ispod branika, magnezijum felne 5J ET24, retrovizori kao sa Opel Mante (veliko hvala Darko_NS koji mi ih je poslao iz NS), osiguraci haube Sparco. Beli bocni i prednji migavci i stop svetla, novi farovi, ofarbane kocione celjusti i dobosi.

    Unutra je malo sredjivan, beli cajgeri (skinuti sa kola jer su se pokvarili pa vraceni standardni), komplet instrumenti od Lade Specijal (imam sve samo treba da ugradim), aluminijske patosnice, presvlake (sedista ce biti promenjena nekim sportskijim, mada za sada su i ova dobra jer su kao nova), sportski trokraki volan, sportske papucice i rucice menjaca i rucne, tapacirunzi malo preradjeni, VDO obromer do 8000rpm, rucice podizaca stakala sa Koral IN-a, gomila nekih gluposti.









    Od muzike imam Daewoo MP3, Pioneer TSE136 sa odvojenim tviterima i skretnicama i Pioneer TSA2510 u nekakvoj kutiju u gepeku, mada treba da napravim policu lepu za to.
    www.blindmanmotorsport.com
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

    #2
    Svaka cast!Yugic je sredjen bas sa ukusom,a i nisi mogao na bolji nacin da ga predstavis!
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

    Comment

    • NemaN
      CBC Senator XXL
      • 29.11.2004
      • 1560
      • munze

      #3
      ja bi to jos spustio.... kako ti se cuje auspuh ko kod mene sto se cuo ili slabije ?
      I'm not caucasian, I'm championship white

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #4
        ko ne zna Coss-a i nije mu video auto, ne zna da mu auto triput bolje i izgleda uzivo, a cuje se... STRAVA!!!

        veliki pozdrav majstoru!!!

        P.S. javi meni prvom kad budes menjao motor i sedista
        .

        Comment

        • Danilo
          CBC Senator XXL
          • 02.10.2004
          • 908
          • Beograd, Dorcol

          #5
          Svaka cast!Yugic je sredjen bas sa ukusom,a i nisi mogao na bolji nacin da ga predstavis!
          Hvala puno!

          ja bi to jos spustio.... kako ti se cuje auspuh ko kod mene sto se cuo ili slabije ?
          I ja bih, ali mi put ne dozvoljava... Auspuh se cuje dosta dobro, koliko me secanje i par nekih klipova koje smo snimali sluze, mislim da je zvuk isti, s tim sto kod mene malo vise sece zbog grane.

          P.S. javi meni prvom kad budes menjao motor i sedista
          Vazi, samo za motor ne znam kada ce biti, jer mi je prosto zao da ovaj bacam, priznaces, 26-27000km a 15 godina, retka pojava, zar ne?
          www.blindmanmotorsport.com

          Comment

          • ToNcA
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2006
            • 868
            • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
            • Mazda 6 2.0d

            #6
            Svaka cast. Nisam do sada video da je neko tako dobro predstavio svoj auto.

            Jugic ti je extra, ko bi rekao da mu je 15! Necu ti predlagati prepravke spolja jer si i sam rekao da ne volis plastike ali ipak mislim da bi mu odbojnici sa GVX-a bas lepo legli (legli bi i ovi sa Korala In ali In jugica je vec dosta po gradu pa bi tako izgubio na specificnosti).

            To da se lepo cuje - verujem jer jugici i standardni umeju lepo da se cuju (za razliku od novih modela stranih proizvodjaca sa istom kubikazom koji imaju zvuk kao mikser za nes - ipak taj motor ima italijanske gene ).

            Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

            Comment

            • ToNcA
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2006
              • 868
              • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
              • Mazda 6 2.0d

              #7
              Originally posted by cosworth
              Vazi, samo za motor ne znam kada ce biti, jer mi je prosto zao da ovaj bacam, priznaces, 26-27000km a 15 godina, retka pojava, zar ne?
              Da sam na tvom mestu motor nebih menjao. Bolje malo odradi taj motorcic i vozi ga tako, jer bi ga 1.6 prilicno opteretio napred (sad ce neko ko me prati na forumu reci ko o cemu ToNcA o balansu ali sta cete )

              Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

              Comment

              • RS-6
                CBC Senator XXL
                • 24.07.2005
                • 581
                • Montenegro-Bar
                • 2x AR I BMW 330XI

                #8
                Yugo izgleda extra.Prosto sam ostao bez teksta kada sam vidjeo da neko ovako lijepo,bez nekog velikog pretjerivanja moze srediti yuga.Svaka ti cast.

                http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Coss, svaka cast!!!

                  Moje misljenje je da bi bilo koja intervencija na spoljnom izgledu, samo pokvarila trenutno stanje. Auto ti izgleda EXTRA, a predstavio si ga za 10ku!!!


                  Bravo!
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #10
                    Re: Zastava Yugo

                    Originally posted by cosworth



                    Da nije mali problem ako moras da menjas tocak?
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Super je yugas.

                      A za menjanje tocka...sta 4X 13-tice....njemu nije tesko, mlad je
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #12
                        Bas to, cetri trinestice i to je to.

                        Hvala na lepim recima!
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • Aladin
                          CBC Senator
                          • 17.08.2005
                          • 223
                          • Beograd

                          #13
                          Mozemo voleti ili ne voleti Zastavu. To se odnosi naravno i na druge modele, dobro to znam kad su u pitanju Francuzi koje ja volim...

                          Ali, uvek sam govorio, draze mi je da vidim Yuga ovako lepo, sa ukusom i puno ljubavi sredjenog nego bilo kog zapustenog BMW-a. Mercedesa ili slicnu alu. Kome se auto svodi samo na broj cilindara i kubikazu ne moze to da shvati...
                          Ja ne volim Zastavu ali moram da ti kazem: Svaka cast!!!!!
                          U tvojim rukama ce svaki auto biti AUTO! I nisi trebao da se stidis da pretstavis svoje mezimce.
                          Jos jednom, svaka cast!
                          Ko prvi devojci - sam u nju upada!

                          Comment

                          • zoranbg
                            CBC Senator XXL
                            • 23.03.2005
                            • 4098
                            • Rooster's Hill , Beog
                            • Grande Punto 1.2

                            #14
                            @Cos..auto ti je super.
                            sa ukusum sredjen iznutra i spolja.....
                            imao sam i ja juga ,vise godina, 90 godiste i da ti kazem sta ljudi "pricaju"
                            mene je super sluzio.
                            mnogi automobili to godiste ..vec "nemaju rubove" ... suze,vectre a bogami i toyote.....,a i svi ostali koji nisu pocinkovani.
                            lepe slike,i zanimljiva prica..o "putovanju" jednog Yuga
                            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                            Comment


                            • #15
                              Lep jugic nema sta i lepo predstavljen.Mogao bi da ga jos spustis i da ocistis ono malo rdje oko zadnjeg lonca i da ga zastitis odozdo steta bi bilo
                              da propadne.Inace imao sam i ja dva jugica jednog sam kupio novog 1990 a drugi je bio 1985 oba su me sluzila extra i nikako mi nije jasno kako to ljudi imaju sa njima problema.U potpunosti se slazem za Zoranom.Motor zaista nemas potrebe da menjas,satvi dvogrli karb,drugu bregastu(moze i iz starog kecevog motora pod uslovom da je itlijan),malo prosiri i ispoliraj kanale,olaksaj zamajaci i ako volis da jurcas od semafora do semafora menjac od 45-ice.Videces da je razlika neverovatna.Samo napred

                              Comment

                              Working...
                              X