Ja nisam nikada imao Juga ali je deda promenio dok je radio dva sluzbena i oba su vise puta "obrnula cajger" bez generalne. Na kraju su posle trece obrtaljke zavrsili sa generalnom ali to vec nije nista cudno ni za mnogo zvucnija imena (da ne nabrajam).
Kao i kod svakog automobila i Jugo trazi redovno odrzavanje. A to sto vlasnici skupljih auta svoj auto voze diciplinovano na svaki servis a vlasnici Juga promene ulje ako se sete (naravno ne svi ali verovatno se slazete - vecina) jer smatraju da su uzeli jeftin auto bas zbog toga sto "ne mora" da se redovno odrzava. I sad - kako ko odrzava auto tako ga i sluzi. MOj otac je na primer "fenomenalno" odrzavao Audi 80 sa 1.6 motorom (koji vazi za veoma trajan) pa je auto zavrsio sa rasklopljenim motorom sa predjenih 160K pa sam zato posle toga ja preuzeo na sebe odrzavanje automobila. Znaci sada ja "palim lampicu za servis" i sve je ok kada se servisira na vreme
. Coveka u potpunosti razumem jer pored gomile obaveza stvarno nema vremena da razmislja o "sitnicama" kao sto su fluidi i filteri u autu ali svi zauzeti ljudi obicno imaju sina koji je voljan da to radi. Siguran sam da ovde nema ljudi koji tako "brinu" o autu ali ako znate nekog - predlozite mu moje resenja
- bice svi zadovoljni.
Kao i kod svakog automobila i Jugo trazi redovno odrzavanje. A to sto vlasnici skupljih auta svoj auto voze diciplinovano na svaki servis a vlasnici Juga promene ulje ako se sete (naravno ne svi ali verovatno se slazete - vecina) jer smatraju da su uzeli jeftin auto bas zbog toga sto "ne mora" da se redovno odrzava. I sad - kako ko odrzava auto tako ga i sluzi. MOj otac je na primer "fenomenalno" odrzavao Audi 80 sa 1.6 motorom (koji vazi za veoma trajan) pa je auto zavrsio sa rasklopljenim motorom sa predjenih 160K pa sam zato posle toga ja preuzeo na sebe odrzavanje automobila. Znaci sada ja "palim lampicu za servis" i sve je ok kada se servisira na vreme


Comment