Posto sam prodao Almeru, a ne volim da hodam i koristim autobuse, poceo sam da "zarobljavam" razna prevozna sredstva dok ne kupim neki auto.
Posto ce tu biti svega i svacega, bice interesantno da vidite slike i kratke opise raznih naprava, pa komentarisite.
Daklem, pocinjemo sa Zastavom Poly, 1990, broj km se ne zna jer cajger nije radio poslednjih x godina. Kako se pokvario pokazivac nivoa goriva, a i lampica, sajla je prikacena, pe se po broju km ide na pumpu.
Zastavino vozilo ima italijanske gene, te ovaj trosi kao neka ALFA V6, od 12 do 15. Uz to ne radi jos par sitnica kao sto su jedan far, levi prozor, lezajevi tockova se cuju na 200m od auta, a najveci dozivljaj su brisaci sto se vidi na donjoj slici. Voazcko sediste je "malo" prpalo pa se sedi kao u kartingu.
Takodje, vozilo nema ni rezervni tocak, ali ipak se kotrlja te je opet bolje od autobusa ili hodanja.

Posto ce tu biti svega i svacega, bice interesantno da vidite slike i kratke opise raznih naprava, pa komentarisite.
Daklem, pocinjemo sa Zastavom Poly, 1990, broj km se ne zna jer cajger nije radio poslednjih x godina. Kako se pokvario pokazivac nivoa goriva, a i lampica, sajla je prikacena, pe se po broju km ide na pumpu.
Zastavino vozilo ima italijanske gene, te ovaj trosi kao neka ALFA V6, od 12 do 15. Uz to ne radi jos par sitnica kao sto su jedan far, levi prozor, lezajevi tockova se cuju na 200m od auta, a najveci dozivljaj su brisaci sto se vidi na donjoj slici. Voazcko sediste je "malo" prpalo pa se sedi kao u kartingu.
Takodje, vozilo nema ni rezervni tocak, ali ipak se kotrlja te je opet bolje od autobusa ili hodanja.


Comment