Cika Kuretov BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Williams
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2006
    • 556
    • Beograd- Cerak

    #16
    CikaKure, pomogao si najvise do sad, dao si najkonkretniji odgovor. Interesuje me kakva si iskustva imao zimi sa bmw-om, jel si ga vozio ili su sluzbeni bili pogodniji za svrhu? Koji si sistem plina koristio, i razlika u voznji na istom?

    Comment

    • CikaKure
      CBC Senator XXL
      • 14.08.2005
      • 668
      • Beograd

      #17
      Zimi? Najpre zivim u Beogradu, zarad preciznijeg geografskog odredjenja i definisanja klimatskih uslova. Zimi sam vozio BMW, nisam vozio sluzbeni auto u to vreme, mada je sluzbeni auto pogodniji od privatnog u svaku svrhu . U zimskoj voznji nisam imao vecih problema, mada se desavalo da stanem na nekoj uzbrdici i/ili da ne mogu da se popnem. Ipak mi je bio najveci problem je oko parkiranja i isparkiravanja, kad zaledi ili napada dosta snega. Uvek sam imao lopatu u gepeku, a auto je nazad bio dodatno otezan plinskom bocom i njenim sadrzajem. Obavezne su dobre zimske gume.

      Plinski sistem je bio najobicniji vakumski, znaci najjeftinija varijanta, bez lambda kontrole. U to vreme nisam znao o toj temi kao danas. Razlika u voznji se primeti ako cenis performanse, mada ja imam teoriju da ako imas auto sa preko 130KS - ne mozes da se zalis na lose performanse, sve i da imas gubitak 10% - opet imas skoro 120KS sto je sasvim dovoljno za mene, a verujem i za mnoge. Moram da napomenem da n\i BMW i pezo, iako imaju snazne motore, imaju cirka 1400 kilograma, te da ako trazis nesto startno i brzo, mozda se lagano razocaras, bilo da vozis na benzin ili na plin. Mnogi nabrijani malisani ce da ih oderu, tu sumnje nema.

      Comment

      • Williams
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2006
        • 556
        • Beograd- Cerak

        #18
        Meni licno je vise do konfora nego do trke, i naravno da ima dovoljno snage kad mu zatreba (autoput, uzbrdice, preticanja...).
        Ja sam ciljao na neki 525i, ali nazalost danas je jako tesko naci ocuvan model koji je redovno servisiran i koji nema iza sebe xxx hiljada kilometara.

        Comment

        • jerba
          CBC Član
          • 22.07.2006
          • 18
          • Zagreb East Side

          #19
          2 cikakure zaista ljep primjerak e34, ali ova potrošnja plina je malo prevelika.
          ja sam imao isti auto doduše m50b20 motor, i mksimalna potrošnja plina mu je bila 16 litara
          btw šta nakraju bi sa tim IX-om?

          2 williams, ako tražiš komfor u e 34 ga ima dovoljno, čak više nego dosta vozila mlađeg godišta (to govorim jer sam se navozao svega i svačega, od starih yuga do raznih novih i novijih auta, i jer mi stari ima VW sharan 1.8t koji se baš nemože pohvalit udobnosti iako je prostran), a spomenutom 525 ne nedostaje ni snage, dapače IMHO to je najoptimalniji izbor kod e34, odnosno nabolji omjer uloženog dobivenog!
          ..Like a drifter I was born to walk alone...

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #20
            Ne znam sta da ti kazem za potrosnju plina - bila je takva kako sam napisao. Mozda je tvoj plinski sistem savremeniji, mozda drugacije vozis, mozda sam generalno vozio po vecoj gradskoj guzvi, mozda sam imao sire gume, mozda... ma mozda mnogo toga. Al to ne menja stvar da je moje iskustvo bilo takvo.

            Za drugi deo pitanja ("sta na kraju bi sa tim IX-om") - bojim se da te nisam najbolje razumeo. Bice da si nesto pomesao.

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #21
              Re: Cika Kuretov BMW

              Originally posted by CikaKure
              Inspirisan pisanjem u onoj diskusiji o e34 525ix-u, resih da okacim slike svog bivseg e34.

              e34, 520, 12 ventila, sluzio me verno 3 godine, trosio 14-15l benzina, 17-20l plina, zavisi kako ga vozih.
              Bice da te pogresno shvatio na pocetku ovog post-a... Gdje spominjes 525ix-a...

              Comment

              • jerba
                CBC Član
                • 22.07.2006
                • 18
                • Zagreb East Side

                #22
                Originally posted by CikaKure
                Ne znam sta da ti kazem za potrosnju plina - bila je takva kako sam napisao. Mozda je tvoj plinski sistem savremeniji, mozda drugacije vozis, mozda sam generalno vozio po vecoj gradskoj guzvi, mozda sam imao sire gume, mozda... ma mozda mnogo toga. Al to ne menja stvar da je moje iskustvo bilo takvo.

                Za drugi deo pitanja ("sta na kraju bi sa tim IX-om") - bojim se da te nisam najbolje razumeo. Bice da si nesto pomesao.
                moj plinski sustv je bio najobični lovatov (singlepoint, flanjđa, ili kako se već zove), a s obzirom da živim u zagrebu čisto sumnjam da je gužva manja nego kod tebe, no nebitno!

                a ovo za IX znam da sam čitao tu temu no nisam je stalno pratio, pa sam iz ovog gore zaključio da ti kupuješ IX, ali očito sam krivo zaključio!
                ..Like a drifter I was born to walk alone...

                Comment

                • Williams
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2006
                  • 556
                  • Beograd- Cerak

                  #23
                  IX je svakako bolja varijanta, ali takodje moze da se pretvori u pakao zbog nedostatka rezervnih delova i cene istih.
                  Mene interesuje kako su se ove nove serije, sa elektronskim kontrolama pokazale zimi?

                  Comment

                  • jerba
                    CBC Član
                    • 22.07.2006
                    • 18
                    • Zagreb East Side

                    #24
                    Originally posted by Williams
                    IX je svakako bolja varijanta, ali takodje moze da se pretvori u pakao zbog nedostatka rezervnih delova i cene istih.
                    Mene interesuje kako su se ove nove serije, sa elektronskim kontrolama pokazale zimi?
                    sudeći po iskustvima sa drugih foruma, odlično su se pokazale.
                    no tu nema zabave, jer pri svakom divljanu šteta na dotičnim sklopovima je sve veća, a popravci dotičnih su jako skupi, čak bih se usudio reći duplo skupli od popravaka na pogonu ix-a!
                    ..Like a drifter I was born to walk alone...

                    Comment

                    • Williams
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2006
                      • 556
                      • Beograd- Cerak

                      #25
                      Meni se cini da je BMWu generalno opao kvalitet u novijim serijama. Drugaru je pre nekoliko meseci riknuo motor u 540 iz 2000te, nisam ga najbolje razumeo ali rekao mi je nesto u fazonu da ne moze da se popravi i da mora nov motor da se uzima. Sad vozi 735 iz '01, (isti onaj iz transportera ),
                      kaze na njemu su morali da menjaju menjac. Primer sa naseg foruma je 206-ticin X5, koji bi u svakoj normalnoj evropskoj zemlji morao biti zamenjen novim. Mozda je moje misljenje subjektivno i slucajno sam naleteo na ovakva iskustva prijatelja, ali mislim da ovakvi propusti ne smeju da se desavaju jednom BMWu.

                      Sorry za offtopic.

                      Comment

                      Working...
                      X