Lancia Kappa 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Durango
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2006
    • 590
    • Zemun, Srbija

    #16
    Lancia je mnogo lepa, samo su mi nekako mali ovi tockovi za nju, ali inace je prava limuzina!
    Za te pare se ne moze kupiti bolji auto! Definitivno najbolji odnos cene i kvaliteta!
    MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

    Comment

    • srle1
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 320
      • Beograd

      #17
      Mali update - zamenjene gumice prednjih stabilizatora i silen blokovi upornih spona... Sada je vešanje gotovo besprekorno i bešumno, a klizi kao po šinama

      Koliko gumenih delova ima u zadnjem trapu - hteo sam da padnem u nesves'

      Odrađen mali lonac, umesto skinutog katalizatora, kod Vlaste - sad je taman tih koliko treba, a taman dovoljno glasan da fino zareži kad se stisne gas
      Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

      Comment

      • srle1
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 320
        • Beograd

        #18
        Konačno malo ozbiljniji test - put do mora (HN) i nazad.Ruta je išla preko Bosne - Višegrad, Foča ... Trebinje, HN

        Ukratko rečeno: EKSTRA & FENOMENALNO!

        Ekstra ležanje + fenomenalan motor + kratak prenos = ocena 5+

        Izuzetno dobro ide kroz uske planinske puteve - dovoljno tvrda da dobro leži a opet dovoljno udobna, motor je bez greške - vuče u širokom rasponu obrtaja, prenos je vrlo kratak ( koliko sam ja shvatio postoje dve verzije diferencijala - sa kraćim prenosom valjda za italijansko tržište uglavnom i sa dužim prenosom više za autoputeve - Nemačka možda?...) izuzetno dobar za planinske rute - uvek se može precizno odabrati optimalan režim ...

        Potrošnja uz izuzetno oštru vožnju i delimično upaljenu klimu je oko 12,5 l plina na 100km.
        Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

        Comment

        • srle1
          CBC Senator XXL
          • 08.02.2005
          • 320
          • Beograd

          #19
          Heh, na kraju sam ipak morao da zamenim prednje amortizere, cena sitnica 16.800 din Monro reflex... pošto je 3god garancija zažmurio sam i platio

          I onda cirkus sa centriranjem trapa - ?ovek krenu da odršrafljuje zadnju sponu a ona pu?e... $#%44#$%bm ti

          I onda juri sponu od Crome, cimnemo nekog lika iz Mirijeva a on traži 30eur...stvarno nenormalno, i sva sre?a na?emo u Zemunu kod nekog maestrovog drugara za si?u i onda ?ekaj 2 sata...

          Na kraju se sve sre?no završi (izgubim ceo dan na centriranje trapa ), sad sam stvarno zadovoljan ležanjem, auto je kona?no utihnuo - nema lupkanja i zveckanja...Uh stvarno ova zayebancija sa trapom stvarno skup sport....
          Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

          Comment

          Working...
          X